google merchant center

Co to jest Google Merchant Center?

Google daje Ci bardzo wiele możliwości w zakresie promowania swojej firmy w wyszukiwarce i poza nią. Jedną z najciekawszych, przynajmniej dla sklepów internetowych, jest możliwość tworzenia reklam produktowych, które wyświetlają się użytkownikom zainteresowanym konkretnymi towarami.  Ich tworzenie nie byłoby możliwe bez Google Merchant Center. To platforma, dzięki której możesz przesyłać do Google informacje o swoich…

remarketing na facebooku

Skuteczny remarketing na Facebooku krok po kroku

Remarketing pozwala Ci ponownie docierać do osób, które wyraziły już zainteresowanie Twoją ofertą, i zachęcać ich do powrotu na Twoją stronę. W wielu sytuacjach może okazać się to znacznie bardziej skuteczne, a także tańsze podejście niż pozyskiwanie nowych klientów. Kampanie remarketingowe możesz tworzyć także na największym portalu społecznościowym – Facebooku.  Na czym polega remarketing na…

reklama sklepu internetowego

Skuteczna reklama sklepu internetowego w 7 krokach

Twój sklep internetowy nie może istnieć bez reklamy. No chyba, że masz potężną sieć znajomych, który przy każdej możliwej okazji będą polecać go swoim bliskim. W innym wypadku musisz dobrać odpowiednie działania marketingowe i konsekwentnie je realizować. W końcu potencjalni klienci muszą skądś dowiedzieć się o istnieniu Twojej oferty.  Zastanawiasz się, jak skutecznie wypromować sklep…

reklama w social media

Skuteczna reklama w social mediach – wszystko, co musisz wiedzieć

Jeżeli chcesz skutecznie promować swoją firmę w Internecie, nie unikniesz aktywności w mediach społecznościowych. Dane mówią, że w 2024 roku z social media korzysta ponad 5 miliardów osób na całym świecie.  Wniosek jest prosty – są tam również Twoi klienci. Dobra wiadomość jest taka, że każdy portal społecznościowy oferuje Ci dostęp do systemu reklamowego, dzięki…

ile kosztuje reklama na facebooku

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

Meta Ads (dawniej Facebook Ads) są istotnym elementem strategii marketingowej większości firm, którym zależy na skutecznej promocji w Internecie. Budżet reklamowy nie jest jednak z gumy. Każdy chce wydać jak najmniej – oczywiście przy jednoczesnym osiąganiu jak najlepszych wyników.  Jaka jest cena reklamy na Facebooku? Od czego zależy koszt kliknięcia? Wszystkiego dowiesz się z poniższego…

linkedin ads

LinkedIn Ads – skuteczna reklama na Linkedinie krok po kroku

Z LinkedIna korzysta ponad miliard osób na całym świecie, a 16,2% z nich używa portalu każdego dnia*. Bez wątpienia jest to największy biznesowy portal społecznościowy dla profesjonalistów i firm, co wyróżnia go na tle innych kanałów social media.  Warto to wykorzystać w swojej strategii marketingowej. Możesz oczywiście cierpliwie budować swoją sieć na Linkedinie, publikować posty…

jak zrobić reklamę na facebooku

Jak zrobić reklamę na Facebooku krok po kroku?

Facebook to najpopularniejsza platforma społecznościowa na świecie. Różne źródła podają, że korzysta z niej ponad 3 miliardy osób każdego miesiąca. Z punktu widzenia marketingu to ogromny potencjał i ogromne ilości danych, które możesz wykorzystać, by tworzyć spersonalizowane kampanie reklamowe. Jak krok po kroku utworzyć reklamę na Facebooku? Sprawdź! O czym warto wiedzieć przed uruchomieniem reklam…

konto google ads

Jak założyć nowe konto Google Ads?

Google Ads to największy system reklamowy, który umożliwia Ci tworzenie  kampanii PPC. Dzięki niemu Twoje reklamy mogą wyświetlać się w wyszukiwarce, praktycznie wszystkich usługach Google i milionach stron należących do sieci partnerów giganta. Utworzenie konta przyda Ci się też do korzystania z planera słów kluczowych Google. Co ważne, nie musisz uruchamiać kampanii, by je założyć….

piksel facebooka

Co to jest piksel Facebooka i do czego służy?

Piksel Facebooka sprawia, że Twoje reklamy na platformach należących do Meta są maksymalnie skuteczne. To dzięki tym niepozornym kilku linijkom kodu możesz śledzić zachowania użytkowników na Twojej stronie i na ich podstawie kierować do nich spersonalizowane kampanie.  Efekt? Zwiększasz skuteczność swoich działań marketingowych, lepiej targetujesz reklamy i osiągasz wyższy zwrot z inwestycji. Dowiedz się, czym…

rodzaje reklam na facebooku

Jakie są rodzaje reklam na Facebooku?

Facebook Ads to drugi obok Google Ads najpopularniejszy system reklamowy. Reklamy na Facebooku pozwalają Ci starannie dobierać odbiorców i ich angażować za pomocą atrakcyjnych wizualnie formatów.  Możesz wybierać pośród wielu dostępnych form, które pozwolą Ci docierać do różnych grup docelowych i realizować różne cele biznesowe. Jakie są formaty reklamowe na Facebooku? I kiedy warto wybierać…