Jak działa GSP i czy warto wykorzystać go w SEO?
|

Jak działa GSP i czy warto wykorzystać go w SEO?

Poczta Gmail to obecnie jeden z najpopularniejszych serwisów webmail. Jego funkcjonalności są stale rozbudowywane, a nowe właściwości dodawane. Sprawia to, że Gmail ma olbrzymi potencjał, który coraz chętniej wykorzystywany jest przez marketingowców. Z dużym entuzjazmem przyjęli oni reklamy Gmail Sponsored Promotion. Doceniają oni przede wszystkim to, że poprzez GSP można realizować różne cele i doskonale…

Jak działa remarketing i jak wykorzystać go w SEO?
|

Jak działa remarketing i jak wykorzystać go w SEO?

Dla żadnego marketingowca tajemnicy nie stanowi fakt, że współczesny konsument nie przepada za reklamą i coraz trudniej przebić się z jej komunikatem. Jak wskazują badania, jest to wynikiem przede wszystkim niedopasowania komunikatu marketingowego do potrzeb, a często też profilu odbiorcy. Rozwiązaniem tego problemu jest remarketing. Ma on zagwarantować, że reklama trafi do osoby potencjalnie zainteresowanej,…

10 sposobów jak poprawić widoczność sklepu internetowego
|

10 sposobów jak poprawić widoczność sklepu internetowego

Celem każdego sklepu internetowego jest osiągnięcie jak najwyższej sprzedaży, co nieodłącznie wiążę się z koniecznością pozyskania klientów i zachęcenia ich do skorzystania z oferty naszej firmy. Aby realizacja wymienionego założenia była w ogóle możliwa, należy w pierwszej kolejności zadbać o to, by potencjalni klienci mogli trafić do naszego e-sklepu. Dzięki optymalizacji strony pod kątem SEO,…