Jakie są formaty i rodzaje reklam na LinkedInie?

Jakie są formaty i rodzaje reklam na LinkedInie?

LinkedIn doskonale sprawdza się w działaniach marketingowych skierowanych do profesjonalistów i firm. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu możesz dotrzeć do dokładnie określonych grup odbiorców. Platforma stwarza unikalne możliwości w zakresie kierowania na podstawie zajmowanych stanowisk, doświadczenia zawodowego, branż czy wykształcenia.  A na dodatek daje do dyspozycji wiele formatów reklam, co pozwala Ci jeszcze lepiej dopasować kampanie do…

rodzaje reklam na instagramie

Jakie są rodzaje reklam na Instagramie?

Reklamy w mediach społecznościowych to świetny sposób, by precyzyjnie dotrzeć do przedstawicieli Twojej grupy docelowej i budować rozpoznawalność marki czy generować sprzedaż. Dziś tak naprawdę każdy portal daje Ci możliwość tworzenia płatnych kampanii. Tylko który wybrać? Instagram zajmuje wśród nich szczególne miejsce – przede wszystkim ze względu na swoją popularność i i dostępne formaty reklamowe,…

co to jest roi

Co to jest ROI i jak prawidłowo obliczyć ten wskaźnik?

ROI to wskaźnik, który pozwala Ci określić, czy Twoje działania reklamowe (np. reklamy Google Ads czy SEO) są opłacalne. Stosuje się go w marketingu, ale z powodzeniem można też używać go do oceniania zysku z inwestycji przeróżnych innych działań biznesowych. Dowiedz się, czym dokładnie jest ROI, jak go obliczyć i czy istnieją jakieś godne uwagi…

rodzaje reklam na YouTube

Jakie są rodzaje reklam na YouTube?

Każdego miesiąca z YouTube korzysta prawie 2,5 miliarda użytkowników. Co więcej, jest to druga najczęściej odwiedzana strona internetowa na świecie.  Ogromna popularność to jednocześnie potężny marketingowy potencjał. Możesz go wykorzystać, tworząc interesujące Twoją grupę docelową filmy, ale także reklamy, które pozwolą Ci dotrzeć do znacznie szerszej publiczności.  Masz w tym zakresie wiele możliwości. Na YouTube…

post sponsorowany na instagramie

Czym są posty sponsorowane na Instagramie i jak je zrobić?

Publikując na Instagramie, możesz docierać do użytkowników w sposób bezpłatny, czyli organiczny. Działania reklamowe pozwalają Ci jednak na znacznie więcej. A posty sponsorowane są ich najprostszą formą.  Dzięki nim możesz promować swoje treści, zwiększać świadomość marki i generować ruch na swojej stronie. Jak jednak tworzyć takie posty, by przyniosły najlepsze efekty? Wszystkiego dowiesz się z…

Co to jest CPC (koszt kliknięcia)? Definicja

Co to jest CPC (koszt kliknięcia)? Definicja

CPC to najpopularniejszy model rozliczania kampanii reklamowych działających w modelu PPC. Jest to po prostu koszt za kliknięcie.  Jeżeli wykorzystujesz marketing internetowy do promocji Twojej marki, warto poznać to pojęcie bliżej. Pozwoli Ci to prawidłowo oceniać efektywność Twoich kampanii i skutecznie je optymalizować.  Co to jest CPC (Cost Per Click)? CPC, czyli Cost Per Click,…

Czym są i jak zrobić posty sponsorowane na Facebooku?

Czym są i jak zrobić posty sponsorowane na Facebooku?

Posty sponsorowane na Facebooku to jedna z najprostszych form reklamy na tej platformie. Dzięki nim możesz dotrzeć do osób, które jeszcze nie śledzą Twojej strony, ale są częścią Twojej grupy docelowej.   Z poniższego tekstu dowiesz się, jak w kilku prostych krokach utworzyć post sponsorowany i czy warto korzystać z tego typu formy reklamy.  Czym właściwie…

Co w Google Analytics 4 można znaleźć dla SEO

Co w Google Analytics 4 można znaleźć dla SEO

Google Analytics 4 kojarzy się z analizą ruchu w witrynie i aplikacji ze szczególnym uwzględnieniem ruchu z reklamy. Tymczasem służy on całkiem dobrze do pomiaru ruchu organicznego i wspiera działania SEO. W tym artykule zebrałem dla Ciebie kilka praktycznych zastosowań GA4 do analizy skuteczności witryny dla ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Będą rzeczy oczywiste, jak…

ile kosztuje reklama na instagramie

Ile kosztuje reklama na Instagramie?

Jak podaje Backlinko, aż 62,7% użytkowników Instagrama obserwuje lub sprawdza marki i produkty na platformie. Oznacza to, obecność profili biznesowych jest tam jak najbardziej pożądana. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Meta, oferując Ci ogromne możliwości w zakresie reklamy na Instagramie. Oczywiście mają one swoją cenę.  Sprawdź, ile kosztuje reklama na Instagramie i przekonaj się,…

google merchant center

Dlaczego warto rozpocząć wcześniej przygotowania na Q4?

Czwarty kwartał to kluczowy okres dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w e-commerce. To czas, kiedy konsumenci są bardziej skłonni do zakupów ze względu na liczne święta i promocje, takie jak Black Friday, Cyber Monday, czy Boże Narodzenie. Aby maksymalnie wykorzystać potencjał tego okresu, niezwykle ważne jest odpowiednie przygotowanie kampanii reklamowych w Google Ads. Skuteczna…