Dlaczego Twoja reklama w Google może być odrzucona i jak temu zapobiec?

Dlaczego Twoja reklama w Google może być odrzucona i jak temu zapobiec?

Odrzucenie reklam Google jest frustrujące i niestety niezwykle częste. Z ilością reguł i zasad dotyczących reklam, trudno czasem nadążyć za tym, co jest dozwolone, a co zabronione w Google Ads. Nawet najlepsi reklamodawcy mają do czynienia z odrzuceniem reklam. Nawet jeśli reklama zostanie odrzucona, nie oznacza to, że nigdy nie będzie mogła zostać wyświetlona. Zdecydowana…

Na jakie rodzaje reklam Google Ads warto postawić?

Na jakie rodzaje reklam Google Ads warto postawić?

Średnie ROI (zwrot z inwestycji) w przypadku reklam Google Ads wynosi 200%*. Za każdą wydaną złotówkę, masz więc szansę zyskać 3 złote.  Nie osiągniesz jednak takiego efektu, działając po omacku. Będzie tak tylko, jeżeli odpowiednio skonfigurujesz kampanię, co zaczyna się właśnie od wyboru konkretnego rodzaju reklamy w Google.  Zastanawiasz się, jakie typy kampanii oferuje Google…

Google Ads – jak zacząć? Tworzenie kampanii krok po kroku 

Google Ads – jak zacząć? Tworzenie kampanii krok po kroku 

Każdy biznes potrzebuje przemyślanego marketingu. Masz do dyspozycji szereg różnych kanałów, ale na jakimś etapie i tak pewnie dojdziesz do wniosku, że przydałoby Ci się uruchomić kampanię Google Ads. I słusznie! Płatne reklamy pozwolą Ci szybko dotrzeć do osób rzeczywiście zainteresowanych ofertą i przyciągną na Twoją stronę wartościowy ruch.  Przeczytaj nasz poradnik dla początkujących i…

Jakie są modele rozliczeń w kampaniach Google Ads?

Jakie są modele rozliczeń w kampaniach Google Ads?

Reklama w sieci Google Ads należy do jednych z najpopularniejszych sposobów na efektywne promowanie swojej marki w internecie. Decydując się na kampanie reklamowe w Google należy podjąć przede wszystkim decyzję o tym, z jakiej metody rozliczeń będzie się korzystać. W tym przypadku można spotkać się z takimi skrótami jak CPC, CPM, CPA, czy też CPV….

Kampanie zakupowe w Google Ads

Kampanie zakupowe w Google Ads

Z każdym rokiem popularność zakupów online rośnie i sprawia, że wiodące firmy technologiczne cały czas pracują nad nowymi rozwiązaniami, które mają uczynić sektor e-commerce jeszcze bardziej intuicyjnym i przystępnym dla konsumentów. Poszukiwanie odpowiednich produktów oraz usług, sprawdzanie cen oraz czytanie opinii, czyli kolejne etapy zakupów w internecie, mogą być czasochłonne. Google Zakupy ma ten proces…

Kampanie w sieci reklamowej

Kampanie w sieci reklamowej

Kampanie w sieci reklamowej to jedno z głównych narzędzi, które reklamodawcy mogą wykorzystać w celu pozyskiwania nowych klientów. Wykorzystując Google Ads można wyświetlać komunikaty reklamowe np. w formie tekstu, wideo, czy grafik w elastycznej reklamie Google Display Network. Czym dokładnie jest sieć reklamowa Google? W jaki sposób można ją wykorzystać do budowania świadomości marki? Czy…

Kampanie płatne w Google Maps

Kampanie płatne w Google Maps

Największą i jednocześnie najpopularniejszą wyszukiwarką internetową na świecie jest Google. Co do tego nie ma chyba nikt żadnych wątpliwości. Korzystają z niej użytkownicy na całym świecie, którzy wyszukują różnych informacji o firmach, produktach, usługach lub poszukują odpowiedzi na konkretne pytania. Nie dziwi więc fakt, że wielu przedsiębiorców realizuje swoje kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google. Najczęściej…

Kampanie wideo w Google Ads

Kampanie wideo w Google Ads

Kampanie wideo w sieci Google Ads to rozwiązanie, które świetnie sprawdza się w promocji firmy. Zapewniają one efektywne dotarcie z komunikatem reklamowym do szerokiego grona odbiorców. Istnieje wiele różnych sposobów targetowania takich reklam, dlatego tym bardziej nie powinno dziwić, że wielu reklamodawców decyduje się na taką kampanię reklamową. Świetnym przykładem tego typu działań jest reklama…

Kampania w sieci wyszukiwania

Kampania w sieci wyszukiwania

Kampania reklamowa w sieci wyszukiwania to nic innego jak płatne linki, które znajdują się między innymi na szczycie wyników wyszukiwania i są opisane jako sponsorowane. Ponadto reklamy mogą się wyświetlać jeszcze na stronach internetowych partnerów Google. W tej sytuacji w trakcie poszukiwania stron www związanych z konkretną frazą kluczową, obok SERPów, pojawia się wspomniana reklama….

Kampania remarketingowa w Google Ads

Kampania remarketingowa w Google Ads

Kampania remarketingowa (remarketing) należy do jednych z najpopularniejszych form reklamy w internecie. Wpływa na to przede wszystkim fakt, iż jest przystępny cenowo, a na dodatek niezwykle skuteczny. Mimo to wielu reklamodawców tworzy kampanie remarketingowe, które są chaotyczne i w nieprzemyślany sposób. Przekłada się to na przepalony budżet reklamowy i brak jakichkolwiek efektów, czyli konwersji. W…