reklama w social media

Skuteczna reklama w social mediach – wszystko, co musisz wiedzieć

Jeżeli chcesz skutecznie promować swoją firmę w Internecie, nie unikniesz aktywności w mediach społecznościowych. Dane mówią, że w 2024 roku z social media korzysta ponad 5 miliardów osób na całym świecie.  Wniosek jest prosty – są tam również Twoi klienci. Dobra wiadomość jest taka, że każdy portal społecznościowy oferuje Ci dostęp do systemu reklamowego, dzięki…

ile kosztuje reklama na facebooku

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

Meta Ads (dawniej Facebook Ads) są istotnym elementem strategii marketingowej większości firm, którym zależy na skutecznej promocji w Internecie. Budżet reklamowy nie jest jednak z gumy. Każdy chce wydać jak najmniej – oczywiście przy jednoczesnym osiąganiu jak najlepszych wyników.  Jaka jest cena reklamy na Facebooku? Od czego zależy koszt kliknięcia? Wszystkiego dowiesz się z poniższego…

linkedin ads

LinkedIn Ads – skuteczna reklama na Linkedinie krok po kroku

Z LinkedIna korzysta ponad miliard osób na całym świecie, a 16,2% z nich używa portalu każdego dnia*. Bez wątpienia jest to największy biznesowy portal społecznościowy dla profesjonalistów i firm, co wyróżnia go na tle innych kanałów social media.  Warto to wykorzystać w swojej strategii marketingowej. Możesz oczywiście cierpliwie budować swoją sieć na Linkedinie, publikować posty…

jak zrobić reklamę na facebooku

Jak zrobić reklamę na Facebooku krok po kroku?

Facebook to najpopularniejsza platforma społecznościowa na świecie. Różne źródła podają, że korzysta z niej ponad 3 miliardy osób każdego miesiąca. Z punktu widzenia marketingu to ogromny potencjał i ogromne ilości danych, które możesz wykorzystać, by tworzyć spersonalizowane kampanie reklamowe. Jak krok po kroku utworzyć reklamę na Facebooku? Sprawdź! O czym warto wiedzieć przed uruchomieniem reklam…

konto google ads

Jak założyć nowe konto Google Ads?

Google Ads to największy system reklamowy, który umożliwia Ci tworzenie  kampanii PPC. Dzięki niemu Twoje reklamy mogą wyświetlać się w wyszukiwarce, praktycznie wszystkich usługach Google i milionach stron należących do sieci partnerów giganta. Utworzenie konta przyda Ci się też do korzystania z planera słów kluczowych Google. Co ważne, nie musisz uruchamiać kampanii, by je założyć….

piksel facebooka

Co to jest piksel Facebooka i do czego służy?

Piksel Facebooka sprawia, że Twoje reklamy na platformach należących do Meta są maksymalnie skuteczne. To dzięki temu niepozornemu fragmentowi kodu możesz śledzić zachowania użytkowników na Twojej stronie i na ich podstawie kierować do nich spersonalizowane kampanie.  To wszystko sprawia, że zwiększasz skuteczność swoich działań marketingowych, lepiej targetujesz reklamy i osiągasz wyższy zwrot z inwestycji. Dowiedz…

rodzaje reklam na facebooku

Jakie są rodzaje reklam na Facebooku?

Facebook Ads to drugi obok Google Ads najpopularniejszy system reklamowy. Reklamy na Facebooku pozwalają Ci starannie dobierać ich odbiorców i ich angażować za pomocą atrakcyjnych wizualnie formatów.  Możesz wybierać pośród wielu dostępnych form, które pozwolą Ci docierać do różnych grup docelowych i realizować różne cele biznesowe. Jakie są formaty reklamowe na Facebooku? I kiedy warto…

feed produktowy

Czym jest feed produktowy i jak go stworzyć?

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy i chcesz wyświetlać swoją ofertę w różnych miejscach poza swoją stroną, potrzebujesz feedu produktowego. Dzięki niemu możesz tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, a także korzystać z porównywarek cen.  To jednak nie koniec jego zalet. Plik produktowy znacznie przyspiesza Twoją pracę, automatyzuje tworzenie reklam i umożliwia prowadzenie spersonalizowanych działań marketingowych. Co to jest…

czym jest sieć reklamowa google

Czym jest sieć reklamowa Google?

Google Ads to nie tylko reklama w wyszukiwarce. To także kampanie w sieci reklamowej, które pozwalają Ci docierać do milionów internautów.  Tworzą ją strony, aplikacje i różnego rodzaju platformy, będące partnerami Google. To dzięki nim na każdym kroku śledzą Cię produkty, które ostatnio przeglądałeś w sklepie internetowym. Sprawdź, czym jest sieć reklamowa i jakie korzyści…

co to jest ppc

Co to jest kampania PPC (Pay Per Click)?

PPC to forma marketingu internetowego, w której płacisz wyłącznie za kliknięcia w swoje reklamy. Nie ponosisz żadnych kosztów związanych z  ich samym wyświetleniem.  To prawdopodobnie najpopularniejszy rodzaj performance marketingu, który pozwala osiągać błyskawiczne rezultaty i docierać do klientów aktywnie szukających Twoich produktów czy usług. Dane mówią, że PPC przynosi 2 razy większy ruch na stronę…