Strona główna / Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie stron www

Kompleksowa strategia SEO dla Twojej firmy

Skuteczne pozycjonowanie to szereg działań, które przyniosą Twojej firmie wymierne korzyści. Nawiązując współpracę ze specjalistami SEO i decydując się na skorzystanie z naszej usługi, nie poprawisz jedynie pozycji strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania i widoczności serwisu w sieci. Oprócz tego Twoją stronę odwiedzi większa liczba klientów, dzięki czemu zyskasz szansę na wzrost sprzedaży swoich produktów lub usług.

Pozycjonowanie stron jest skuteczną i najtańszą metodą na szybki wzrost sprzedaży na stronie www.

Należy podkreślić, że działania tego typu nie da się zrealizować w każdym przypadku. Mimo to nie zmniejsza to samej wartości tego sposobu pozycjonowania.

    Pozycjonowanie stron internetowych

    Czym jest pozycjonowanie i dlaczego warto w nie zainwestować

    Co robisz, gdy chcesz sprawdzić rozkład autobusów komunikacji miejskiej, szukasz pomysłu na prezent urodzinowy dla bliskiej osoby albo chcesz sprawdzić ofertę lokali gastronomicznych w Twojej okolicy lub umówić się na wizytę u najbliższego fryzjera? Prawdopodobnie, tak jak większość osób, uruchamiasz wyszukiwarkę Google i wpisujesz konkretne zapytanie. W odpowiedzi otrzymujesz wyniki wyszukiwania – zarówno organiczne (bezpłatne), jak i płatne (reklamy Google Ads).

    Celem skutecznego pozycjonowania stron www jest to, aby linki prowadzące do Twojej witryny wyświetlały się na jak najwyższych pozycjach w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Wyższa pozycja w Google to wzrost ruchu w serwisie i szansa na dotarcie z ofertą do większej liczby klientów..

    Proces pozycjonowania stron jest długotrwały i składa się na niego wiele działań, m.in.:

    • audyt SEO;
    • optymalizacja stron;
    • analiza słów kluczowych;
    • link building;
    • strategia content marketingowa;
    • stworzenie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma.

    Kto powinien zdecydować się na pozycjonowanie stron w Google?

    W Semgence zajmujemy się nie tylko pozycjonowaniem stron www, lecz także pozycjonowaniem sklepów internetowych. Opracujemy oraz wdrożymy skuteczną strategię SEO dla Twojej firmy, dostosowaną do wymagań branży, w której prowadzisz działalność.

    Na usługę SEO świadczoną przez profesjonalną agencję mogą zdecydować się zarówno firmy, które dopiero stworzyły firmową stronę internetową, jak i te, które od lat z mniejszym lub większym sukcesem walczą o lepszą widoczność w sieci.

    Wykonaj audyt SEO i poznaj słabe punkty Twojego serwisu

    Warto, abyś pozycjonowanie swojej strony www rozpoczął od audytu SEO. Szczegółowa analiza witryny pozwoli ocenić jej wyjściową kondycję. Pod lupę zostaną wzięte czynniki on-site i off-site, które mogą osłabiać skuteczność pozycjonowania. W trakcie audytu sprawdza się m.in. dobór słów kluczowych, działania konkurencji, przeprowadza się analizę widoczności witryny, a także bada się profil linków, duplikację treści oraz analizuje poprawność kodu.

    Optymalizacja SEO strony www – dostosuj witrynę do wytycznych Google

    Kolejny krok na drodze do osiągnięcia większej widoczności strony w sieci na wybrane słowa kluczowe to optymalizacja witryny www pod kątem SEO. Algorytm Google, tworząc ranking bezpłatnych wyników wyszukiwania, bierze pod uwagę setki różnych czynników. Celem optymalizacji witryny jest dostosowanie jej do wytycznych Google, tak aby roboty Google skanujące jej zawartość przyznały stronie wysoką pozycję w rankingu.

    Kompleksowa strategia pozycjonowania stron www

    Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych musi opierać się na kompleksowej strategii, uwzględniającej szereg działań SEO. W zależności od skali Twojej działalności zarekomendujemy Ci pozycjonowanie lokalne lub pozycjonowanie ogólnopolskie.

    Jeśli działasz na rynku lokalnym i chcesz dotrzeć z ofertą do klientów z najbliższej okolicy, to optymalnym wyborem będzie pierwszy wariant, czyli pozycjonowanie lokalne. Taka strategia pozycjonowania Twojej strony www sprawi, że wzrosną pozycje Twojej witryny wynikach wyszukiwania oraz w Mapach Google na określonym obszarze.

    W strategii SEO pozycjonowanie lokalne powinny uwzględnić:

    • lokale gastronomiczne;
    • zakłady fryzjerskie;
    • gabinety kosmetyczne;
    • mechanicy samochodowi;
    • punkty krawieckie;
    • firmy remontowe i budowlane;
    • wszelkie inne firmy usługowe działające lokalnie.

    Jeśli chodzi o pozycjonowanie globalne (na frazy ogólne), to taka strategia polecana jest w szczególności sklepom internetowym, a także firmom, które świadczą niszowe usługi i z ofertą trafiają do klientów z całej Polski.

    Pamiętaj, że kluczowy wpływ na pozycjonowanie strony ma odpowiednio dobrana strategia działań SEO. Zdecyduj się na współpracę z Semgence, a stworzymy szczegółowy plan działań uwzględniający specyfikę Twojej branży.

    Analiza słów kluczowych – czy warto uwzględnić frazy z długiego ogona?

    Kolejny istotny aspekt na temat pozycjonowania stron to analiza słów kluczowych. Dobre pozycjonowanie powinno uwzględniać wyrażenia kluczowe z potencjałem sprzedażowym. Często zdarza się tak, że SEO nie przynosi spodziewanych rezultatów właśnie dlatego, że frazy nie zostały odpowiednio dobrane – np. w strategii uwzględniono frazy o dużej konkurencji.

    Planując pozycjonowanie witryny i analizując słowa kluczowe, warto skorzystać z narzędzi Google – m.in. Google Search Console lub z raportu wyszukiwanych haseł Google Ads.

    Zleć pozycjonowanie Twojej strony Semgence – jesteśmy doświadczoną agencją SEO

    Interesuje Cię tylko skuteczne SEO? Chcesz zlecić specjalistom pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce? Zależy Ci na wzroście widoczności w Google? Skorzystaj z naszej oferty! Od wielu lat zajmujemy się pozycjonowaniem stron w wyszukiwarkach. Wszelkie działania prowadzimy zgodnie z zasadami White Hat SEO, dzięki czemu nie musisz martwić się o bezpieczeństwo swojej witryny.

    Planując i wdrażając strategię SEO, korzystamy ze specjalistycznych narzędzi, Przez cały okres współpracy oferujemy wsparcie – w każdym momencie możesz liczyć na naszą pomoc. Stawiamy na przejrzystość działań – jeśli zdecydujesz się na pozycjonowanie z Semgence, regularnie będziesz otrzymywał szczegółowe raporty.

    Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej w Google i jak rozliczane są działania SEO?

    Zanim otrzymasz szczegółową wycenę działań związanych z pozycjonowaniem stron w internecie, musimy zapoznać się z Twoją witryną. Każdy projekt wyceniamy indywidualnie. Koszt usługi pozycjonowania strony zależy m.in. od jakości Twojego serwisu i historii domeny, strategii pozycjonowania (czy ma to być pozycjonowanie lokalne, czy globalne), liczby wyrażeń kluczowych i ich konkurencyjności, a także wielkości witryny oraz specyfiki branży, w której działasz.

    Cennik oparty jest na:

    – historii pozycjonowania
    – historii ruchu
    – strategii odpowiednio wykreowanej i dobranej
    – celów, które chce osiągnąć właściciel serwisu
    – liczbę godzin, jaką trzeba poświęcić na przygotowanie oraz nadzór nad działaniami SEO

    Rozliczenie według jednej z opcji?

    abonament – stały ryczałt płacony co miesiąc
    abonament + bonus np. za dostarczony ruch – rozliczenie na podstawie Google Search Console czyli ryczałt płacony co miesiąc plus success fee za dostarczony ruch
    zatrudnienie (opieka seo) – czyli płacisz za obsługę kampanii SEO i do tego określasz osobno budżet mediowy na działania SEO. Dzięki temu wiesz ile płacisz osobie oraz ile wydajesz na konkretne działania a także ile godzin poświęca się Twojej stronie internetowej

    Celem pozycjonowania jest większa widoczność strony w Google. Na kampanię SEO składają się zarówno działania prowadzone na stronie, np. optymalizacja treści, jak i rozbudowa profilu linków, m.in. przez publikację artykułów na stronach zapleczowych i serwisach zewnętrznych.

    Na pozycjonowanie witryny wpływa wiele czynników. Czas potrzebny do zwiększenia widoczności serwisu w sieci zależy m.in. od specyfiki branży, w której działasz, konkurencyjności słów kluczowych oraz stopnia zoptymalizowania witryny. Pamiętaj, że pozycjonowanie to proces długotrwały – to jedna strona medalu. Druga jest taka, że SEO przyniesie Twojej firmie długoterminowe korzyści.

    Jeśli brakuje Ci wiedzy o aktualnych trendach SEO, nie masz doświadczenia w pozycjonowaniu i nie posiadasz dostępu do profesjonalnych narzędzi, to samodzielne działania nie przełożą się na efektywne pozycjonowanie.

    Zdecydowanie NIE. Użytkownicy wpisują tak wiele różnych kombinacji słów kluczowych, że nikt nie jest w stanie zapewnić 100% pokrycia w reklamach.

    Zainteresowany?

    Skontaktuj się z nami

    Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.