Strona główna / Pozycjonowanie sklepu Shoper

Pozycjonowanie sklepu Shoper

Jak zoptymalizować platformę Shoper

aby zapewnić e-commerce wysokie pozycje w SERP?

Chcesz pozyskiwać nowych klientów z bezpłatnych wyników wyszukiwania? Zależy Ci na tym, aby wyszukiwarka Google wreszcie doceniła Twój sklep internetowy? Postaw na nowy wymiar marketingu internetowego i sprawdź ofertę na pozycjonowanie Shoper od Semgence – doświadczonej agencji SEO!

Szukasz platformy dla swojego e-commerce? Wybierz sklep internetowy Shoper!

Jeśli chcesz otworzyć własny sklep internetowy, nie interesują Cię darmowe rozwiązania i szukasz dobrej platformy sprzedażowej, której zaletą jest ogromna funkcjonalność, a także łatwość obsługi, to Shoper może okazać się strzałem w dziesiątkę.

Shoper oferuje oprogramowanie niezbędne do zarządzania sklepem internetowym w modelu SaaS. Jest to alternatywa dla platform sprzedażowych opartych na Open Source, do których można zaliczyć np. PrestaShop. Płacisz miesięczny abonament – sam wybierasz najdogodniejsze rozwiązanie, w zależności od tego, czy dopiero zaczynasz przygodę z e-commerce, czy potrzebujesz indywidualnych rozwiązań stworzonych z myślą o dużym biznesie.

    Jakie zalety ma sklep internetowy

    na platformie Shoper?

    • 3 pakiety do wyboru dostosowane do Twoich możliwości.
    • 14 dni na darmowe testy.Atrakcyjna szata graficzna.
    • Duża baza gotowych szablonów.
    • Intuicyjny panel sklepu internetowego.
    • Darmowe integracje m.in. z Allegro oraz firmami kurierskimi.
    • Możliwość integracji z Google Analytics i Google Search Console.
    • Dodatki zwiększające funkcjonalność platformy sprzedażowej.
    • Bezpłatne wsparcie techniczne.

    Działania SEO dla sklepu
    internetowego

    Korzyści oraz efekty:

    – wzrost widoczności sklepu
    – większe dotarcie do szerszej grupy odbiorców
    – wzrost ruchu organicznego w sklepie
    – zwiększenie konwersji a co za tym idzie sprzedaży w sklepie
    – większa rozpoznawalność brandu (marki) w Internecie
    – zbudowanie zaufania oraz przewagi konkurencyjnej w swojej branży
    – wykreowanie wizerunku eksperta

    Pozycjonowanie sklepu Shoper – od czego zacząć działania SEO?

    Planując przygodę z e-commerce, chcesz, aby linki prowadzące do sklepu wyświetlały się na jak najwyższych pozycjach w Google. Pamiętaj, że pozycjonowanie sklepu wymaga czasu. Z początku konieczne może okazać się rozszerzenie strategii marketingowej o kampanie linków sponsorowanych – sprawdź naszą ofertę na Google Ads.

    Od czego zacząć działania ukierunkowane na zwiększanie widoczności dla Shopera? Kluczowe znaczenie ma właściwie zaplanowana strategia SEO. Niezależnie od tego, czy dopiero startujesz z działalnością, czy prowadzisz sklep internetowy od wielu lat, zdecyduj się na audyt SEO. Dowiesz się z niego, czy Twoja platforma sprzedażowa jest odpowiednio zoptymalizowana pod kątem wymagań robotów Google. Poznasz też ewentualne błędy, które ograniczają skuteczność pozycjonowania.

    Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu na Shoperze

    Pamiętaj, że wybór optymalnej platformy sprzedażowej to dopiero początek walki o klienta. Zastanawiając się nad tym, czy zdecydować się na darmowe rozwiązanie Open Source, czy postawić na oprogramowanie w modelu SaaS, weź pod uwagę nie tylko koszty utrzymania sklepu, lecz także możliwość jego optymalizacji. 

    Oprogramowanie Shoper pozwala m.in. ustawić tagi meta title i meta description dla każdej podstrony w serwisie. Zarówno tytuł, jak i opis powinny cechować się unikalnością. Przy ich tworzeniu należy wziąć pod uwagę słowa kluczowe powiązane z tematyką danej kategorii lub opisu produktu – w tym przypadku frazą może być nazwa produktu.

    Kolejna kwestia to nagłówki. Nagłówek H1 jest w Shoperze generowany automatycznie i jego edycja nie jest możliwa. Shoper umożliwia jednak tworzenie dowolnych nagłówków niższego rzędu. Pamiętaj, aby nie tylko opisy produktów zawierały frazy kluczowe, lecz by znalazły się one także właśnie w śródtytułach.

    W procesie optymalizacji każdego sklepu internetowego ważnym aspektem jest także stworzenie unikalnych opisów kategorii, uzupełnienie tekstów alternatywnych dla grafik (np. dla zdjęć produktów), stworzenie poprawnych przekierowań i Google SiteMap, a także weryfikacja poprawności adresów URL.

    Optymalizacja Shoper jest kluczowym elementem skutecznej strategii SEO. Chcesz zwiększyć widoczność sklepu w Google?

    Optymalizacja i pozycjonowanie e-sklepów

    Działania SEO mogą przynieść optymalne efekty jedynie wówczas, gdy serwis zostanie wcześniej zoptymalizowany. Szczegółowa analiza całego sklepu sprawdzi, czy roboty wyszukiwarek nie natrafiają przy indeksacji na żadne problemy.

    Audyt sklepu internetowego ma na celu:

    – wykrycie błędów przeszkadzających w optymalizacji,
    – analizę profilu linków pod kątem ilościowym i jakościowym,
    – sprawdzenie kodu strony,
    – ocenę contentu znajdującego się na stronie.

    Korzyści pozycjonowania stron i sklepów internetowych

    • Dostosowanie platformy sprzedażowej do wymagań aktualnych algorytmów Google.
    • Wyższe pozycje na kluczowe frazy i większa widoczność sklepu w Google.
    • Wzrost ruchu na stronie pochodzącego z bezpłatnych wyników wyszukiwania.
    • Wyższa konwersja = wyższe zyski dla Twojego biznesu.
    • Większa rozpoznawalność marki.

    W cenie pozycjonowania sklepu uwzględnione są następujące czynniki:

    – dostarczenie tekstów na sekcję poradnikową (blog) oraz na kategorie
    – optymalizacja tekstów produktów oraz dostarczenie nowych treści
    – linkbudiling w różnorodnej formie ze szczególnym uwzgędnieniem produktów
    – przygotowanie audytu SEO oraz nadzór nad jego wdrożeniem
    – konsultacje oraz raportowanie wyników

    Konsultacje SEO

    Dla właścicieli sklepów internetowych

    Oferuję również konsultacje SEO, z których mogą skorzystać właściciele pragnący przeprowadzać działania związane z pozycjonowaniem sklepów internetowych na własną rękę.

    Dzięki konsultacjom możesz zdecydować czy chcesz pozycjonować swój sklep samodzielnie czy też chcesz go powierzyć mojej agencji.

    To ile kosztuje pozycjonowanie sklepu zależy m.in od:

    branży, w której działasz
    – czy sklep jest nowy czy działa na rynku jakiś czas
    – zakresu działań
    – liczby godzin miesięcznie, które trzeba poświęcić na całość działań

    Ile zapłacisz za pozycjonowanie i optymalizację SEO swojego sklepu?

    Min. 6 miesięcy

    Decydując się na pozycjonowanie sklepu na platformie Shoper z Semgence, masz do wyboru dwa modele rozliczeń. Pierwszy z nich to stała opłata abonamentowa. Miesięczny koszt SEO dla platformy e-commerce ustalamy na początku współpracy, biorąc pod uwagę Twoje oczekiwania i możliwości finansowe. Dzięki stałej stawce jesteś w stanie z wyprzedzeniem zaplanować budżet firmowy.

    Drugi model rozliczeń, który także cieszy się dużym zainteresowaniem wśród naszych klientów, to połączenie stałego miesięcznego abonamentu z premią za sukces. Success fee może być liczony np. od wielkości ruchu pochodzącego z organicznych wyników wyszukiwania. To Ty decydujesz, który sposób płatności jest w Twoim przypadku korzystniejszy!

    Ile kosztuje pozycjonowanie sklepów internetowych Shoper? Ostateczny koszt uzależniony jest od kilku kwestii. Znaczenie mają takie aspekty jak m.in. wielkość sklepu internetowego, branża, w której prowadzisz działalność, a także zakres prac do wykonania.

    Współpraca z agencją SEO – dlaczego się opłaca?

    Wiesz już, na jakie elementy warto zwrócić uwagę, planując pozycjonowanie sklepu internetowego na platformie Shoper. Możesz rozpocząć samodzielną przygodę z SEO! Pamiętaj, aby swoje działania skoncentrować nie tylko na stronie głównej, lecz na całej witrynie – na wszystkich podstronach kategorii i produktów.

    Skuteczne i przede wszystkim bezpieczne SEO Shoper wymaga nie tylko wiedzy, co i jak zrobić, lecz także doświadczenia w optymalizacji konkretnej platformy sprzedażowej oraz czasu i dostępu do specjalistycznych narzędzi umożliwiających np. przeprowadzenie kompleksowego audytu. Jeśli zależy CI na maksymalnym podkręceniu potencjału SEO swojego sklepu internetowego, powierz pozycjonowanie sklepu na Shoper specjalistom.

    Od lat z powodzeniem świadczymy usługi SEO dla e-commerce. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak istotna w procesie pozycjonowania jest właściwa optymalizacja sklepu i wiemy, jakie działania SEO podjąć, aby nie tylko podnieść pozycje witryny w wynikach wyszukiwania Google, lecz także zwiększyć ruch pochodzący z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Twoim e-commerce.

    Dostępne są dwa modele rozliczeń – abonament i model mieszany (opłata abonamentowa + premia za sukces).

    Na ostateczny koszt pozycjonowania wpływa kilka kwestii, m.in. wielkość sklepu internetowego oraz rodzaj branży. Napisz do nas, a otrzymasz bezpłatną wycenę.

    Pozycjonowanie sklepu internetowego to proces czasochłonny i wymagający szeregu różnorodnych działań – wzrost ruchu organicznego zaobserwujesz po kilku tygodniach pozycjonowania swojego sklepu.

    Współpracujemy z agencją zewnętrzna w zakresie wdrażania audytów SEO i zalecamy kontakt z nimi bez naszego udziału aby uniknąć dodatkowych opłat.

    Zainteresowany?

    Skontaktuj się z nami

    Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.