Pozycjonowanie sklepu Prestashop
Pozycjonowanie sklepów PrestaShop
skuteczne SEO dla platformy e-commerce

Prowadzisz sklep internetowy na PrestaShop i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby wreszcie konwersja poszybowała w górę? Przeczytałeś już wiele poradników SEO, jednak samodzielna optymalizacja i pozycjonowanie sklepu na platformie PrestaShop nie przynoszą zakładanych rezultatów? Sprawdź naszą ofertę i zdecyduj się na pozycjonowanie swojego sklepu z Semgence! Zwiększ widoczność strony w wynikach wyszukiwania i wygraj z konkurencją walkę o klienta!
Pigułka wiedzy o platformie PrestaShop
Czym jest PrestaShop? Czy jest to darmowe oprogramowanie? Jakie są zalety sklepu na PrestaShop? Czy ta platforma sprzedażowa sprawdzi się tylko w przypadku małych sklepów internetowych? To pytania, które zadaje sobie wiele osób planujących rozkręcenie własnego e-commerce. Jeśli i Ty szukasz optymalnego rozwiązania, które umożliwi Ci rozwój biznesu, sprawdź, jakie możliwości oferuje Ci sklep internetowy PrestaShop.
PrestaShop to platforma e-commerce, przy pomocy której możesz założyć własny sklep internetowy całkiem za darmo. Jeśli dopiero planujesz rozpocząć swoją przygodę ze sprzedażą w sieci, to z całą pewnością jest to rozwiązanie godne uwagi. PrestaShop oferuje szereg funkcjonalności, za które nie zapłacisz nawet złotówki. Masz dostęp do ogromnej bazy darmowych szablonów PrestaShop, które możesz dowolnie edytować i dostosowywać do potrzeb swojego biznesu.
Nie masz żadnego doświadczenia w programowaniu? Nie martw się – platformę sprzedażową skonfigurujesz bez problemu dzięki intuicyjnemu interfejsowi. Z łatwością dostosujesz wygląd zarówno strony głównej, jak i podstron produktów i kategorii.
Miej na uwadze, że samo założenie sklepu internetowego to dopiero początek. Jeśli chcesz dotrzeć z ofertą do użytkowników i zależy Ci na zdobyciu wysokich pozycji w wyszukiwarce, włącz do strategii marketingowej pozycjonowanie sklepów na PrestaShop.
Jakie zalety ma sklep internetowy
na skrypcie Prestashop?

- Darmowa platforma sprzedażowa dostępna dla każdego.
- Otwarty kod.
- Bezproblemowa instalacja.
- Intuicyjny panel zarządzania.
- Duża liczba bezpłatnych i płatnych szablonów i modułów.
- Liczne dodatki.
- Nieustanny rozwój platformy i wdrażanie nowych rozwiązań.

Działania SEO dla sklepu
internetowego
Korzyści oraz efekty:
– wzrost widoczności sklepu
– większe dotarcie do szerszej grupy odbiorców
– wzrost ruchu organicznego w sklepie
– zwiększenie konwersji a co za tym idzie sprzedaży w sklepie
– większa rozpoznawalność brandu (marki) w Internecie
– zbudowanie zaufania oraz przewagi konkurencyjnej w swojej branży
– wykreowanie wizerunku eksperta

SEO sklepu PrestaShop, czyli dlaczego warto zawalczyć o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania

Dzięki darmowym szablonom i otwartemu oprogramowaniu PrestaShop jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań, po które sięgają sprzedawcy w sieci. Choć PrestaShop możesz mieć całkowicie za darmo, to pamiętaj, że sama obecność w sieci nie wystarczy, aby sklep generował wysokie zyski. Jeśli marzą Ci się wysokie pozycje sklepu w Google, chcesz prześcignąć konkurencję i zawalczyć o jak największą liczbę klientów, sprawdź, czy Twój e-commerce jest właściwie zoptymalizowany z punktu widzenia SEO. Kolejny krok, który przybliży Cię do realizacji celów biznesowych to pozycjonowanie sklepu.
Wyższe pozycje platformy w Google na słowa kluczowe cechujące się potencjałem sprzedażowym to nie tylko przewaga nad konkurencją w bezpłatnych wynikach wyświetlanych przez wyszukiwarkę. Optymalny dobór fraz pomoże Ci dotrzeć do klientów realnie zainteresowanych Twoją ofertą. Większa widoczność w sieci to szansa na lepszą sprzedaż i wyższą konwersję.
Zastanów się także nad tym, komu powierzysz prace w zakresie SEO nad swoim sklepem. Strategia podejmowanych działań powinna być przemyślana i dostosowana do specyfiki Twojej branży. Masowe pozyskiwanie linków przychodzących z serwisów o wątpliwej renomie to nie przepis na spektakularny sukces, lecz na sromotną porażkę. Wybierz agencję doświadczoną w pozycjonowaniu na PrestaShop i zadbaj o to, aby wszelkie kroki były zgodne z wytycznymi Google.

Kiedy warto włączyć pozycjonowanie PrestaShop do strategii marketingowej?

Z naszej oferty mogą skorzystać zarówno nowe sklepy internetowe, jak i platformy, które są na rynku od dłuższego czasu. Jeśli Twój sklep nie generuje zadowalających przychodów, pomimo podejmowanych działań wciąż jesteś daleko w tyle za konkurencją i ruch organiczny w witrynie jest mizerny, to nasza oferta SEO jest dla Ciebie!
Zaprojektujemy i wdrożymy strategię pozycjonowania dostosowaną do potrzeb marki, którą zarządzasz. Nie będziesz musiał się dłużej zastanawiać nad tym, co zrobić, aby zwiększyć widoczność sklepu w sieci. Wszystkim zajmiemy się od A do Z. Zyskasz czas, który będziesz mógł poświęcić na rozwój biznesu. Zaoszczędzisz też pieniądze – gdy e-commerce osiągnie wysokie pozycje w wynikach organicznych, wreszcie będziesz mógł zrezygnować z kampanii linków sponsorowanych w Google Ads!
Optymalizacja SEO i pozycjonowanie sklepu internetowego – od czego zacząć?
Jeśli chcesz osiągnąć sukces, to potrzebujesz kompleksowych rozwiązań. Tu nie ma drogi na skróty. Zanim zaplanujemy strategię pozycjonowania, przeprowadzimy szczegółowy audyt Twojego sklepu. Dlaczego? Taka analiza jest niezbędna, aby poznać aktualną kondycję witryny. Jest wiele czynników, które mogą ograniczać skuteczność późniejszych działań SEO.
Może okazać się, że do serwisu prowadzi duża liczba linków niskiej jakości albo że treści opisów produktów lub kategorii przesycone są słowami kluczowymi. Problemem może okazać się niewłaściwa struktura nagłówków, np. brak nagłówka H1, a także sama konfiguracja serwisu.
Stworzymy listę zaleceń optymalizacyjnych, dzięki którym dowiesz się, które elementy negatywnie wpływają na pozycjonowanie i przekonasz się, co należy poprawić w pierwszej kolejności.
Audyt sklepu internetowego ma na celu:
– wykrycie błędów przeszkadzających w optymalizacji,
– analizę profilu linków pod kątem ilościowym i jakościowym,
– sprawdzenie kodu strony,
– ocenę contentu znajdującego się na stronie.


Korzyści pozycjonowania stron i sklepów internetowych
- Dostosowanie platformy sprzedażowej do wymagań aktualnych algorytmów Google.
- Wyższe pozycje na kluczowe frazy i większa widoczność sklepu w Google.
- Wzrost ruchu na stronie pochodzącego z bezpłatnych wyników wyszukiwania.
- Wyższa konwersja = wyższe zyski dla Twojego biznesu.
- Większa rozpoznawalność marki.
W cenie pozycjonowania sklepu uwzględnione są następujące czynniki:
– dostarczenie tekstów na sekcję poradnikową (blog) oraz na kategorie
– optymalizacja tekstów produktów oraz dostarczenie nowych treści
– linkbudiling w różnorodnej formie ze szczególnym uwzgędnieniem produktów
– przygotowanie audytu SEO oraz nadzór nad jego wdrożeniem
– konsultacje oraz raportowanie wyników
Konsultacje SEO
Dla właścicieli sklepów internetowych

Oferuję również konsultacje SEO, z których mogą skorzystać właściciele pragnący przeprowadzać działania związane z pozycjonowaniem sklepów internetowych na własną rękę.
Dzięki konsultacjom możesz zdecydować czy chcesz pozycjonować swój sklep samodzielnie czy też chcesz go powierzyć mojej agencji.
To ile kosztuje pozycjonowanie sklepu zależy m.in od:
– branży, w której działasz
– czy sklep jest nowy czy działa na rynku jakiś czas
– zakresu działań
– liczby godzin miesięcznie, które trzeba poświęcić na całość działań

Na co zwrócić uwagę podczas optymalizacji SEO sklepu PrestaShop i pozycjonowania e-commerce?
Struktura nagłówków, przyjazny adres URL i meta title to nie wszystko!

Optymalizacja sklepu na systemie PrestaShop wymaga działania na wielu płaszczyznach. To zarówno szczegółowa analiza słów kluczowych, profilu linków, jak i weryfikacja poprawności kodu strony. Konieczne jest wygenerowanie mapy strony, a także sprawdzenie, czy domyślne nagłówki H1 są właściwie ustawione. Optymalizacja serwisu to także ustawienie poprawnych przekierowań, jak i unikalnych tagów.
Istotne elementy, które mają wpływ na pozycjonowanie, związane są również z kwestiami bezpieczeństwa. Zadbaj o to, aby Twój sklep miał aktualny certyfikat SSL.
Kiedy warto włączyć pozycjonowanie PrestaShop do strategii marketingowej?
Z naszej oferty mogą skorzystać zarówno nowe sklepy internetowe, jak i platformy, które są na rynku od dłuższego czasu. Jeśli Twój sklep nie generuje zadowalających przychodów, pomimo podejmowanych działań wciąż jesteś daleko w tyle za konkurencją i ruch organiczny w witrynie jest mizerny, to nasza oferta SEO jest dla Ciebie!
Zaprojektujemy i wdrożymy strategię pozycjonowania dostosowaną do potrzeb marki, którą zarządzasz. Nie będziesz musiał się dłużej zastanawiać nad tym, co zrobić, aby zwiększyć widoczność sklepu w sieci. Wszystkim zajmiemy się od A do Z. Zyskasz czas, który będziesz mógł poświęcić na rozwój biznesu. Zaoszczędzisz też pieniądze – gdy e-commerce osiągnie wysokie pozycje w wynikach organicznych, wreszcie będziesz mógł zrezygnować z kampanii linków sponsorowanych w Google Ads!
Na jakie efekty pozycjonowania sklepu PrestaShop możesz liczyć?
- Optymalizacja sklepu internetowego na PrestaShop i dostosowanie sklepu pod kątem wymagań robotów Google.
- Wzrost widoczności sklepu w wyszukiwarce Google.
- Powiększenie bazy klientów.
- Rosnąca rozpoznawalność marki.
- Więcej sprzedanych produktów – wyższe zyski firmy.
Pozycjonowanie i optymalizacja platformy e-commerce z agencją Semgence
Zależy Ci na tym, aby podkręcić efektywność marketingu internetowego Twojej marki? Chcesz, aby więcej użytkowników trafiało do Twojego sklepu internetowego z organicznych wyników wyszukiwania? Zdecyduj się na pozycjonowanie PrestaShop z Semgence!
Podejmiemy kompleksowe działania SEO, zoptymalizujemy Twój sklep i wdrożymy skuteczną strategię, która zwiększy widoczność platformy w wyszukiwarce Google. Napisz do nas i sprawdź, jak pomoże Ci pozycjonowanie i optymalizacja PrestaShop pod kątem SEO.

Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami

Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.
