SpamBrain – narzędzie Google do walki ze spamem

SpamBrain – narzędzie Google do walki ze spamem

Wyszukiwarka Google od lat walczy ze spamem w wynikach wyszukiwania. Mamy za sobą aktualizacje dotyczące skopiowanych treści, bezwartościowego contentu, niskiej jakości linków i inne. W 2022 roku została zmodyfikowany algorytm SpamBrain (uruchomiony w 2018 roku), który ma walczyć ze spamem w SERP-ach, i został oparty o sztuczną inteligencję. Sprawdź, czym jest SpamBrain i jak działa….

Jak sprawdzić czy strona jest zindeksowana?

Jak sprawdzić czy strona jest zindeksowana?

Zanim strona zacznie wyświetlać się w wynikach wyszukiwania na zapytania wysyłane przez internautów, musi zostać zindeksowana w Google. Aby przyspieszyć ten proces, możesz dodać linki prowadzące do witryny lub wysłać prośbę o indeksację w Google Search Console. Zanim jednak prześlesz zgłoszenie, sprawdź, czy strona znajduje się w indeksie wyszukiwarki. Jak to zrobić? Czy strona jest…

Topical Authority – czym jest?

Topical Authority – czym jest?

Podstawowym celem algorytmu Google jest zapewnienie internautom materiałów, które odpowiadają na dane zapytanie. W sieci znajdziesz content przygotowany przez ekspertów, ale również wypowiedzi przypadkowych osób umieszczone na forach czy portalach społecznościowych. Aby zapewnić użytkownikom dostęp do zweryfikowanych informacji, Google ocenia jakość treści oraz określa Topical Authority. Co to oznacza i na jakiej podstawie wyszukiwarka decyduje,…

Fragmenty rozszerzone w sklepie WWW – jakie warto wdrożyć i dlaczego?

Fragmenty rozszerzone w sklepie WWW – jakie warto wdrożyć i dlaczego?

W wynikach wyszukiwania Google możesz zobaczyć nie tylko tytuły i opisy stron, ale również informacje o cenie produktu opisanego sklepie, stanie magazynowym, średniej ocenie i nie tylko. To elementy, które zwracają uwagę użytkowników Google i powodują, że witryny są częściej klikane. Warto wprowadzić te rozwiązania w Twoim sklepie. Sprawdź, czym są fragmenty rozszerzone, z których…

Kongres Online Marketing 2022 – subiektywna relacja Semgence

Kongres Online Marketing 2022 – subiektywna relacja Semgence

W dniach 22-23 września 2022 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w kolejnej edycji Kongresu Online Marketing. Tegoroczne wydarzenie odbywało się w trybie hybrydowym – online oraz w Kinie Luna w Warszawie. Nie zabrakło atrakcji zarówno dla uczestników stacjonarnych, jak i tych za ekranami komputera. Jak cały event ocenia Semgence? Zapraszamy do lektury naszej relacji! Organizacja Kongresu…

Sprawna obsługa klienta z użyciem strony WWW

Sprawna obsługa klienta z użyciem strony WWW

Ponad 73% konsumentów w Polsce zrezygnowało z usług firmy przez niską jakość obsługi. W konsekwencji wysokość strat sięgnęła nawet 8,8 mld euro rocznie. To ogromne wydatki, których możesz uniknąć. Zastanawiasz się, w jaki sposób? Wystarczy, że zapoznasz się z naszą listą najważniejszych wskazówek mówiących o tym, co warto zrobić lub jakie rozwiązania wprowadzić, aby Twoja obsługa…

Jak wykorzystać w biznesie Wayback Machine?

Jak wykorzystać w biznesie Wayback Machine?

Zastanawiasz się, jakie zmiany przeszła strona Twojej konkurencji w ciągu kilku ostatnich lat? A może chcesz porównać swoją starą witrynę z nową? Strony internetowe ciągle się zmieniają zarówno jeśli chodzi o ich wewnętrzną strukturę, systemy, kod źródłowy, jak i wygląd. Aby zachować historię tych zmian, stworzono specjalne narzędzie do budowania cyfrowej biblioteki historii Internetu. Czym jest…

Digital marketing w średnich firmach i 10 największych błędów, które prawdopodobnie popełniasz

Digital marketing w średnich firmach i 10 największych błędów, które prawdopodobnie popełniasz

Planujesz rozwinąć swój biznes i zastanawiasz się jakie trudności możesz napotkać w świecie digital marketingu? Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na sukces już teraz — zacznij od wyeliminowania najczęściej popełnianych błędów. Dzięki temu od podstaw zaplanujesz strategię marketingową, poznasz swoje mocne strony, zwiększysz zyski, a co najważniejsze — dotrzesz do szerszego grona klientów. Przeczytaj poniższy…

Jak Elastic Search pomaga Tobie i użytkownikom Twojej strony www?

Jak Elastic Search pomaga Tobie i użytkownikom Twojej strony www?

Wyobraź sobie, że chcesz kupić stół bilardowy. Masz wystarczająco dużo miejsca, środków, a co najważniejsze — szukasz ciekawego sposobu na rozrywkę z bliskimi. Już myślisz o tym, jak będziesz ćwiczyć różne techniki uderzania bil, poznasz zasady rządzące sportem i zaczniesz rozgrywać emocjonujące partie ze znajomymi! Wchodzisz na stronę sklepu internetowego. Wiesz, czego konkretnie szukasz, więc…