Blog
Czym są posty sponsorowane na Instagramie i jak je zrobić?
Publikując na Instagramie, możesz docierać do użytkowników w sposób bezpłatny, czyli organiczny. Działania reklamowe pozwalają Ci jednak na znacznie więcej. A posty sponsorowane są ich najprostszą formą. Dzięki nim możesz promować swoje treści, zwiększać świadomość marki i generować ruch na swojej stronie. Jak jednak tworzyć takie posty, by przyniosły najlepsze…
Co to jest CPC (koszt kliknięcia)? Definicja
CPC to najpopularniejszy model rozliczania kampanii reklamowych działających w modelu PPC. Jest to po prostu koszt za kliknięcie. Jeżeli wykorzystujesz marketing internetowy do promocji Twojej marki, warto poznać to pojęcie bliżej. Pozwoli Ci to prawidłowo oceniać efektywność Twoich kampanii i skutecznie je optymalizować. Co to jest CPC (Cost Per Click)?…
Czym są i jak zrobić posty sponsorowane na Facebooku?
Posty sponsorowane na Facebooku to jedna z najprostszych form reklamy na tej platformie. Dzięki nim możesz dotrzeć do osób, które jeszcze nie śledzą Twojej strony, ale są częścią Twojej grupy docelowej. Z poniższego tekstu dowiesz się, jak w kilku prostych krokach utworzyć post sponsorowany i czy warto korzystać z tego…
Co w Google Analytics 4 można znaleźć dla SEO
Google Analytics 4 kojarzy się z analizą ruchu w witrynie i aplikacji ze szczególnym uwzględnieniem ruchu z reklamy. Tymczasem służy on całkiem dobrze do pomiaru ruchu organicznego i wspiera działania SEO. W tym artykule zebrałem dla Ciebie kilka praktycznych zastosowań GA4 do analizy skuteczności witryny dla ruchu z bezpłatnych wyników…
Jak poprawić bezpieczeństwo transakcji internetowych? 8 sposobów!
Popularność zakupów online oraz cyfrowych płatności spowodowała, że bezpieczeństwo transakcji internetowych jest priorytetem zarówno dla firm, jak i konsumentów. Warto zatem zrozumieć, jakie praktyki oraz technologie pomagają chronić przed zagrożeniami podczas dokonywania bezpiecznych transakcji w internecie. Przeczytaj nasz wpis i poznaj szczegóły! 1. Silne hasła i dwuskładnikowe uwierzytelnianie – podstawa…
Ile kosztuje reklama na Instagramie?
Jak podaje Backlinko, aż 62,7% użytkowników Instagrama obserwuje lub sprawdza marki i produkty na platformie. Oznacza to, obecność profili biznesowych jest tam jak najbardziej pożądana. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Meta, oferując Ci ogromne możliwości w zakresie reklamy na Instagramie. Oczywiście mają one swoją cenę. Sprawdź, ile kosztuje reklama…
Meetup 404 tym razem o kreatywności w Contencie. Czy to oznacza koniec SEO?
Skoro mamy już Waszą uwagę (niech żyją clickbaitowe nagłówki!), możemy Was uspokoić – nie, to jeszcze nie koniec SEO. W zasadzie ma się ono całkiem nieźle, skoro od dłuższego czasu coraz bardziej otwiera się na nowe perspektywy i czerpie z nich pełnymi garściami. Poprzednia edycja wydarzenia organizowanego przez Fabrykę Marketingu…
Dlaczego warto rozpocząć wcześniej przygotowania na Q4?
Czwarty kwartał to kluczowy okres dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w e-commerce. To czas, kiedy konsumenci są bardziej skłonni do zakupów ze względu na liczne święta i promocje, takie jak Black Friday, Cyber Monday, czy Boże Narodzenie. Aby maksymalnie wykorzystać potencjał tego okresu, niezwykle ważne jest odpowiednie przygotowanie kampanii…
Jak poprawić jakość obsługi klienta w e-commerce? 7 sposobów!
Zaufanie do firmy wzrasta proporcjonalnie do jakości obsługi klienta. Prawie 90% konsumentów w sektorze e-commerce najchętniej kupuje produkty od marek, których podejście do kupujących ocenia się jako „bardzo dobre”. Dlatego, jeśli w środowisku nie panuje przekonanie, że jakość obsługi klienta w Twoim e-commerce jest na najwyższym poziomie, powinieneś to zmienić…
Reklama na Instagramie – czym jest i jakie daje możliwości?
Z Instagrama aktywnie korzysta ponad 2 miliardy użytkowników miesięcznie, co czyni go trzecią najpopularniejszą platformą społecznościową – po Facebooku i YouTube. Średnio ludzie spędzają tam każdego dnia 33,9 minut. To ogromny potencjał, jeżeli chcesz budować swoją rozpoznawalność i sprzedawać więcej. Pełne możliwości marketingowe tej platformy wykorzystasz jednak dopiero, gdy zainwestujesz…
Jak używać Rank Math SEO? Poradnik 2024!
Rank Math SEO jest bardzo pozytywnie ocenianą wtyczką pozycjonerską. Wyróżnia ją ponad 3 miliony aktywnych instalacji oraz ok. 7 000 recenzji, które pozwoliły uzyskać łączną ocenę 4,9 gwiazdki. Bezpośrednimi konkurentami RankMath są Yoast SEO oraz All In One SEO Pack, które cechują się nieco odmiennymi funkcjonalnościami. Jeśli zależy Ci na…
Jak promować sklep internetowy na Facebooku? 7 prostych kroków!
Nie wiesz, jak promować sklep internetowy na Facebooku? W pierwszej kolejności powinieneś zapoznać się z oficjalnymi materiałami firmy Meta na temat Business Managera – to podstawy umożliwiające stawianie dalszych kroków w świecie Facebook Ads (płatnych reklam PPC). Warto dodatkowo zaangażować się w nasz poradnik, w którym dowiesz się, jak działa…
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.
Najnowsze komentarze