Blog

post sponsorowany na instagramie

Czym są posty sponsorowane na Instagramie i jak je zrobić?

Publikując na Instagramie, możesz docierać do użytkowników w sposób bezpłatny, czyli organiczny. Działania reklamowe pozwalają Ci jednak na znacznie więcej. A posty sponsorowane są ich najprostszą formą.  Dzięki nim możesz promować swoje treści, zwiększać świadomość marki i generować ruch na swojej stronie. Jak jednak tworzyć takie posty, by przyniosły najlepsze…
Czytaj więcej > Czym są posty sponsorowane na Instagramie i jak je zrobić?

Jak poprawić bezpieczeństwo transakcji internetowych? 8 sposobów!

Popularność zakupów online oraz cyfrowych płatności spowodowała, że bezpieczeństwo transakcji internetowych jest priorytetem zarówno dla firm, jak i konsumentów. Warto zatem zrozumieć, jakie praktyki oraz technologie pomagają chronić przed zagrożeniami podczas dokonywania bezpiecznych transakcji w internecie. Przeczytaj nasz wpis i poznaj szczegóły! 1. Silne hasła i dwuskładnikowe uwierzytelnianie – podstawa…
Czytaj więcej > Jak poprawić bezpieczeństwo transakcji internetowych? 8 sposobów!
ile kosztuje reklama na instagramie

Ile kosztuje reklama na Instagramie?

Jak podaje Backlinko, aż 62,7% użytkowników Instagrama obserwuje lub sprawdza marki i produkty na platformie. Oznacza to, obecność profili biznesowych jest tam jak najbardziej pożądana. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Meta, oferując Ci ogromne możliwości w zakresie reklamy na Instagramie. Oczywiście mają one swoją cenę.  Sprawdź, ile kosztuje reklama…
Czytaj więcej > Ile kosztuje reklama na Instagramie?
Meetup-404-content-creation

Meetup 404 tym razem o kreatywności w Contencie. Czy to oznacza koniec SEO?

Skoro mamy już Waszą uwagę (niech żyją clickbaitowe nagłówki!), możemy Was uspokoić – nie, to jeszcze nie koniec SEO. W zasadzie ma się ono całkiem nieźle, skoro od dłuższego czasu coraz bardziej otwiera się na nowe perspektywy i czerpie z nich pełnymi garściami. Poprzednia edycja wydarzenia organizowanego przez Fabrykę Marketingu…
Czytaj więcej > Meetup 404 tym razem o kreatywności w Contencie. Czy to oznacza koniec SEO?
google merchant center

Dlaczego warto rozpocząć wcześniej przygotowania na Q4?

Czwarty kwartał to kluczowy okres dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w e-commerce. To czas, kiedy konsumenci są bardziej skłonni do zakupów ze względu na liczne święta i promocje, takie jak Black Friday, Cyber Monday, czy Boże Narodzenie. Aby maksymalnie wykorzystać potencjał tego okresu, niezwykle ważne jest odpowiednie przygotowanie kampanii…
Czytaj więcej > Dlaczego warto rozpocząć wcześniej przygotowania na Q4?

Jak poprawić jakość obsługi klienta w e-commerce? 7 sposobów!

Zaufanie do firmy wzrasta proporcjonalnie do jakości obsługi klienta. Prawie 90% konsumentów w sektorze e-commerce najchętniej kupuje produkty od marek, których podejście do kupujących ocenia się jako „bardzo dobre”. Dlatego, jeśli w środowisku nie panuje przekonanie, że jakość obsługi klienta w Twoim e-commerce jest na najwyższym poziomie, powinieneś to zmienić…
Czytaj więcej > Jak poprawić jakość obsługi klienta w e-commerce? 7 sposobów!
reklama na instagramie

Reklama na Instagramie – czym jest i jakie daje możliwości?

Z Instagrama aktywnie korzysta ponad 2 miliardy użytkowników miesięcznie, co czyni go trzecią najpopularniejszą platformą społecznościową – po Facebooku i YouTube. Średnio ludzie spędzają tam każdego dnia 33,9 minut.  To ogromny potencjał, jeżeli chcesz budować swoją rozpoznawalność i sprzedawać więcej. Pełne możliwości marketingowe tej platformy wykorzystasz jednak dopiero, gdy zainwestujesz…
Czytaj więcej > Reklama na Instagramie – czym jest i jakie daje możliwości?

Jak promować sklep internetowy na Facebooku? 7 prostych kroków!

Nie wiesz, jak promować sklep internetowy na Facebooku? W pierwszej kolejności powinieneś zapoznać się z oficjalnymi materiałami firmy Meta na temat Business Managera – to podstawy umożliwiające stawianie dalszych kroków w świecie Facebook Ads (płatnych reklam PPC). Warto dodatkowo zaangażować się w nasz poradnik, w którym dowiesz się, jak działa…
Czytaj więcej > Jak promować sklep internetowy na Facebooku? 7 prostych kroków!

Zainteresowany?

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.