skip to Main Content
+48 609 357 357 info@semgence.pl

Audyt SEO i optymalizacja stron to podstawowe działania, jakie powinny zostać podjęte zanim jeszcze rozpoczniemy proces pozycjonowania. To właśnie na tym etapie analizowana jest struktura i treści serwisu, zarówno pod kątem wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, jak i ze względu na wygodę użytkownika. Poprawnie przeprowadzony audyt SEO i optymalizacja strony pozwolą na zwiększenie liczby użytkowników w twoim serwisie, co w oczywisty sposób przełoży się również na liczbę klientów.

Audyt SEO – czym jest i co zawiera?

Audyt SEO, na podstawie którego przeprowadza się optymalizację strony, to szereg analiz i wytycznych, które pozwalają na obranie prawidłowej strategii pozycjonowania. Dzięki audytowi SEO dowiemy się, czy nasz serwisy posiada prawidłową strukturę przyjazną dla użytkowników, jak i robotów Google, a także dowiemy się, na jakie słowa kluczowe pojawiamy się w wynikach wyszukiwarki, a na jakie powinniśmy się pojawić. Dzięki analizie konkurencji dowiemy się również, jakie działania zapewniły im wysoką widoczność w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu będziemy w stanie lepiej z nimi konkurować. Wytyczne w audycie SEO będą przydatne nie tylko dla programistów czy web developerów, ale również dla copywriterów czy marketingowców.

W audycie SEO znajdą się informacje:

  • widoczności strony w wyszukiwarce Google razem z jej porównaniem na tle konkurencji;
  • meta danych, czyli meta title, meta descritption, w których wskazane będą za krótkie, błędne lub zduplikowane opisy;
  • czasie ładowania się strony na komputerach i telefonach komórkowych razem z konkretnymi wytycznymi, dzięki którym uda się te rezultaty poprawić;
  • na temat grafik na stronie i atrybutów ALT, które poprawiają widoczność w Google Grafika;
  • na temat treści na stronie, ich unikalności, długości czy prawidłowego nasycenia słowami kluczowymi;
  • związane z prawidłowym stosowaniem nagłówków H1-H6, dzięki którym bot Google ocenia to, jakie treści na stronie są najważniejsze i jak wygląda ich struktura;
  • adresach URL na stronie – czy są one przyjazne dla użytkownika i bota Google;
  • prawidłowym linkowaniu wewnętrznym, które pomaga tworzyć optymalną nawigację serwisu, przyspiesza indeksowanie podstron, a także przyczynia się do poprawy ich pozycji;
  • poprawności plików robots.txt czy sitemap.

W każdym audycie znajdzie się również wiele innych szczegółowych wytycznych, dzięki którym możliwa będzie poprawa błędów, jak optymalizacja strony pod kątem fraz, które będą generowały największy zysk.

Optymalizacja strony

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i śledzeniu na bieżąco zmian algorytmu Google jesteśmy w stanie zaproponować optymalizację strony, który skrojona jest na Twoją miarę. W swojej pracy wykorzystują profesjonalne narzędzia, dzięki którym jesteśmy w stanie w precyzyjny sposób sprawdzić strukturę Twojego serwisu, jak i serwisów Twojej konkurencji w poszukiwaniu skutecznych praktyk dla konkretnej branży i konkretnych słów kluczowych. Przykładamy się do tego, by przeprowadzane przez nas działania optymalizacyjne nie tylko zapewniły jakikolwiek ruch na Twojej stronie, ale przede wszystkim, żeby był to ruch wartościowy, który skończy się Twoim zyskiem w postaci kupionego towaru lub zamówionej usługi.

Korzyści z przeprowadzenia audytu SEO

Specjalistyczny i profesjonalny audyt SEO pozwala na prawidłową ocenę strony internetowej, wskazanie jej mocnych i słabych strona, a także na określeniu, jaka strategia pozycjonowania w danej branży i z konkretnymi konkurentami okaże się najskuteczniejsza. W wielu przypadkach już prawidłowe wdrożenie zaleceń wskazanych w audycie doprowadza do poprawy pozycji ważnych fraz kluczowych i wzrostu konwersji.

Dzięki audytowi SEO dowiesz się, na jakie frazy widoczna jest Twoja strona. W wielu przypadkach okazuje się, że strona w poprzednim okresie była pozycjonowana na proste frazy, które nie miały jednak żadnego przełożenia na zysk Twojej firmy. Z audytu dowiesz się również, które słowa kluczowe przynoszą Ci konkretne korzyści, ponieważ kończą się zakupem lub zamówieniem. Dzięki takim informacjom będziesz mógł lepiej zarządzać swoim budżetem, decydując się przede wszystkim na pozycjonowanie słów, które przynoszą Ci wymierne korzyści.

Dobrze przeprowadzony audyt SEO i optymalizacja strony pozwalają na długofalową widoczność w wynikach wyszukiwania Google, a tym samym wzrost darmowego ruchu na Twojej stronę. Profesjonalny audyt pomaga ponadto zbudować prawidłową strukturę strony, dzięki której użytkownik porusza się po niej w prosty sposób, częściej kończąc swoją wizytę zakupem. Audyt to również poprawa wersji mobilnej strony, a należy pamiętać, że ponad połowa internetowych zakupów przeprowadzana jest z poziomu komórki. Jeśli nasza strona będzie wolna i niezoptymalizowana, użytkownik trafi do konkurencji, a my stracimy.

 Warto więc postawić na firmę, która podchodzi do audytu SEO sposób kompleksowy, dbając o Twój zysk. Zachęcamy do kontaktu i zapewniamy, że przeprowadzenie audytu strony jest korzystne na każdym etapie jej funkcjonowania. Nie ważne, czy jesteś w trakcie jej tworzenia czy Twoja strona funkcjonuje już od kilka lat. Jeśli myślisz o zwiększeniu ruchu i sprzedaży ze swoich kanałów internetowych, to koniecznie do nas napisz lub zadzwoń.

ZAINTERESOWANY?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Napisz do Nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres URL (wymagany)

Adres email (wymagane)

Telefon

Treść wiadomości

Back To Top