Prowadzenie bloga firmowego

Prowadzenie bloga firmowego

włącz content marketing do strategii promocji marki w sieci

Szukasz narzędzia marketingowego, dzięki któremu nie tylko wzrośnie pozycja Twojej strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, lecz także ukształtujesz ekspercki wizerunek marki? Jeśli tak, to blog firmowy jest rozwiązaniem dla Ciebie! Nie masz czasu na tworzenie content planu, pisanie obszernych poradników i ich regularną publikację? Zleć Semgence prowadzenie bloga firmowego i przekonaj się, co zyskasz dzięki rozbudowanej strategii content marketingowej!

    Nowoczesny marketing, czyli jak skutecznie dotrzeć do odbiorców komunikatów sprzedażowych i skąd pozyskiwać klientów?

    Niezależnie od tego, czy działasz w branży usługowej, czy prowadzisz sklep internetowy, zapewne zauważyłeś, że walka o zdobycie klienta w sieci staje się coraz bardziej zacięta. Samo posiadanie strony prezentującej ofertę firmy lub platformy e-commerce nie wystarczy, aby prześcignąć konkurencję. Niezbędne jest wdrożenie rozbudowanej strategii, w pełni wykorzystującej potencjał nowoczesnych narzędzi marketingowych.

    Do potencjalnych klientów możesz dotrzeć z firmową ofertą na wiele różnych sposobów. Wśród dostępnych opcji warto zwrócić uwagę m.in. na:

    • pozycjonowanie serwisu, dzięki któremu linki do Twojej strony będą wyświetlały się na wyższych pozycjach w wyszukiwarce w ramach bezpłatnych wyników;
    • kampanię linków sponsorowanych – np. Google Ads;
    • promocję marki w mediach społecznościowych.

    Możesz też założyć bloga firmowego. Jest to narzędzie, które z całą pewnością warto wykorzystać w promocji marki. Swój blog może mieć każdy! Co ważne, nie musisz mieć za grosz smykałki do pisania. O merytoryczne wpisy, które zaciekawią Twoich klientów, zadba doświadczony copywriter.

    prowadzenie bloga firmowego

    Dystrybucja treści

    W przypadku content marketingu należy pamiętać o tym, że samo stworzenie interesującej, skrojonej na miarę klienta treści to tylko połowa sukcesu. Niezwykle ważna jest również jej prawidłowa dystrybucja w różnych kanałach. Należy pamiętać również o tym, że w swojej strategii content marketingowej należy uwzględnić również specyfikę samego medium. Innego typu treści pojawią się na blogu branżowym, inne na Instagramie, a jeszcze inne w mailingu, do którego klient zapisał się dobrowolnie. Należy pamiętać o tym, że już na etapie tworzenia swoich treści należy uwzględnić to, w jaki sposób będą dystrybuowane. W naszej strategii właśnie tak robimy, dzięki czemu nasz content marketing pomaga Ci sprzedawać i tworzy dla Ciebie grupę stałych klientów.

    Dlaczego content marketing jest skuteczny?

    Content marketing jest skuteczny, ponieważ nie jest nachalną sprzedażą. Twój klient otrzymuje wiele przydatnych porad, interesujących treści, których szukał w Internecie. Dzięki naszym tekstom otrzymuje wiedzę, rozrywkę, ale przede wszystkim rzetelne rozwiązanie swojego problemu lub zaspokojenie potrzeb, na których końcu stoi zakup Twoich produktów lub usług.

    Czy warto prowadzić firmowego bloga?

    Wartościowe treści to wsparcie SEO i korzystny wpływ na kształtowanie wizerunku marki

    Na pytanie, czy warto prowadzić bloga firmowego, odpowiedź może być tylko jedna – oczywiście, że tak! Przy stosunkowo niskich nakładach finansowych możesz zrealizować kilka biznesowych celów. To nieocenione wsparcie w rozwoju Twojej firmy!

    Wysokiej jakości artykuł blogowy oparty na wyselekcjonowanych słowach kluczowych pomoże promować Twoją markę, kształtując przy tym jej wizerunek. Nie tylko zachęcisz swoich klientów do zakupów, lecz także pokażesz im, że jesteś ekspertem w danej branży! Regularna publikacja wpisów to także lepsze pozycjonowanie strony w Google.

    Poznaj korzyści płynące z content marketingu i regularnej publikacji wpisów na blogu firmowym

    • Wsparcie działań SEO.
    • Wyższe pozycje strony w wyszukiwarce.
    • Dotarcie do większej liczby klientów.
    • Rosnące wskaźniki sprzedaży.
    • Kształtowanie eksperckiego wizerunku marki.
    • Budowa długofalowych relacji z klientami.
    • Zdobycie przewagi konkurencyjnej.
    • Dodatkowe możliwości linkowania wewnętrznego.
    • Wzrost rozpoznawalności marki.

    Prowadzenie bloga firmowego – oferta dla branży e-commerce i firm usługowych

    Zadbamy o rozwój Twojego bloga firmowego niezależnie od tego, czy masz firmę usługową, czy prowadzisz sklep internetowy. Sprawdzimy, jak wygląda content marketing u innych z Twojej branży i opracujemy szczegółowy plan publikacji uwzględniający frazy z długiego ogona. Pomożemy Ci przyciągnąć nowych klientów – stworzymy ciekawe treści, z których czytelnik będzie mógł dowiedzieć, w jaki sposób może rozwiązać trapiący go problem.

    Sprawimy, że będziesz mógł dzielić się wiedzą, udzielać porad czytelnikom i publikować wpisy, dzięki którym Twoja witryna zyska ogromną popularność. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak istotna dla przyciągnięcia uwagi odbiorcy jest atrakcyjność treści. Przykładamy ogromną wagę nie tylko do wysokiego poziomu merytorycznego tworzonych tekstów, lecz także do szaty graficznej publikacji – pomiędzy akapitami zamieszczamy ciekawe infografiki oraz zdjęcia i ilustracje – oczywiście zoptymalizowane pod SEO!

    O czym musisz pamiętać, jeśli chcesz publikować skuteczne treści na blogu firmowym? Regularność i optymalizacja contentu pod kątem SEO to jeszcze nie wszystko

    Sama systematyczność nie wystarczy, aby cieszyć się sukcesem. Owszem, regularna publikacja wpisów blogowych jest istotna. Jednak jeśli faktycznie chcesz zwiększyć widoczność Twojego sklepu lub strony WWW w wynikach wyszukiwania, to planując rozwój bloga, powinieneś uwzględnić jeszcze kilka innych kwestii.

    Zadbaj o różnorodność wpisów. Pamiętaj, że do dyspozycji masz zarówno teksty poradnikowe, edukacyjne, jak teksty utrzymane w luźniejszym stylu, które mogą zaciekawić czytelnika i wywołać na jego twarzy uśmiech. To też jest sposób, aby pokazać w nieco innym świetle Twoją markę i nawiązać więź z potencjalnymi klientami.

    O czym pisać? Oczywiście o tym, co zainteresuje czytelnika – potencjalnego klienta Twojej firmy lub Twojego sklepu internetowego. Istotne jest, aby w publikacjach unikać branżowego żargonu. Osoba poszukująca informacji na konkretny temat nie jest specjalistą, treści należy przedstawić w taki sposób, aby były zrozumiałe dla każdego.

    Chcesz postawić na content marketing, dzięki któremu wzrosną pozycje witryny w wyszukiwarce Google? Zależy Ci na publikacji wysokiej jakości treści na stronie internetowej? Zgłoś się do nas, a zajmiemy się kompleksową obsługą bloga firmowego!

    Prowadzenie firmowego bloga – z Semgence jest to prostsze, niż myślisz!

    Szukasz kompleksowej usługi założenia i prowadzenia bloga dla swojej marki? Chcesz jednocześnie poprawić pozycję serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania, zwiększyć ruch na stronie oraz zbudować ekspercki wizerunek firmy? Zamów w Semgence tworzenie artykułów na bloga – zadbamy zarówno o dostarczenie zupełnie nowych treści, jak i w razie potrzeby zoptymalizujemy wcześniejsze publikacje. Z naszą pomocą wypromujesz produkty i usługi oraz przekonasz się, jak ogromny wpływ na pozycjonowanie strony ma content marketing!

    Zainteresowany?

    Skontaktuj się z nami

    Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.