Content Marketing
Content Marketing
Więcej niż tworzenie treści

Opowiadanie i słuchanie historii to jeden z elementów wspólnych dla niemal każdego człowieka. To właśnie w ten sposób budowane są emocje i przywiązanie. Jeśli jesteś w stanie przekonać klienta do swojej opowieści, to możesz być pewien, że chętniej kupi ten sam produkt od Ciebie zamiast od konkurencji. Jak jednak content marketing wygląda w praktyce? Czy są to konkretne działania, które wiążą się z miarodajnym rezultatem? Jak najbardziej!
To właśnie dzięki precyzyjnemu dopasowaniu treści możliwe jest lepsze zrozumienie potrzeb klientów, a tym samym dopasowanie całej strategii marketingowej i sposobu komunikacji do niej. W ten sposób budowane jest zaufanie i przywiązanie do marki. Jeśli jesteśmy w stanie wywołać u odbiorcy emocje, to połowa sukcesu już za nami.
W przypadku content marketingu nie ograniczamy się tylko do artykułów. Treści mogą przyjmować różną formę, ważne, żeby w skuteczny sposób budowały relację między klientami i marką. Możemy więc mówić o tworzeniu również filmów, webinarów udostępnianych w social mediach, wszelkiego rodzaju prezentacji, wykresów, a także grafik. W większości przypadków termin content marketing stosuje się przede wszystkim do działań internetowych, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by stworzone treści stały się częścią ulotek czy artykułów w lokalnej prasie. Kanał dystrybucji treści powinien być bowiem dopasowany do marki i grupy docelowej, do której ma trafić.

Dystrybucja treści
W przypadku content marketingu należy pamiętać o tym, że samo stworzenie interesującej, skrojonej na miarę klienta treści to tylko połowa sukcesu. Niezwykle ważna jest również jej prawidłowa dystrybucja w różnych kanałach. Należy pamiętać również o tym, że w swojej strategii content marketingowej należy uwzględnić również specyfikę samego medium. Innego typu treści pojawią się na blogu branżowym, inne na Instagramie, a jeszcze inne w mailingu, do którego klient zapisał się dobrowolnie. Należy pamiętać o tym, że już na etapie tworzenia swoich treści należy uwzględnić to, w jaki sposób będą dystrybuowane. W naszej strategii właśnie tak robimy, dzięki czemu nasz content marketing pomaga Ci sprzedawać i tworzy dla Ciebie grupę stałych klientów.
Dlaczego content marketing jest skuteczny?
Content marketing jest skuteczny, ponieważ nie jest nachalną sprzedażą. Twój klient otrzymuje wiele przydatnych porad, interesujących treści, których szukał w Internecie. Dzięki naszym tekstom otrzymuje wiedzę, rozrywkę, ale przede wszystkim rzetelne rozwiązanie swojego problemu lub zaspokojenie potrzeb, na których końcu stoi zakup Twoich produktów lub usług.

Jaki content marketing możemy Ci zaoferować?
Wszystkie zlecenia copywriterskie

Nasi copywriterzy chętnie napiszą dla Ciebie profesjonalne artykuły sponsorowane, które będą służyły do publikacji w popularnych serwisach opiniotwórczych, jak i stworzą dla Ciebie teksty eksperckie czy poradnikowe, które zostaną opublikowane na Twoim blogu w celu przyciągnięcia klientów i zbudowania wizerunku. Stworzymy dla Ciebie wciągające treści, które doprowadzą do sprzedaży. Możemy zająć się kompleksowo prowadzeniem Twojego bloga.
Jesteśmy w stanie zająć się oczywiście również publikacją treści w internecie. W Twoim imieniu nawiążemy kontakt z serwisami branżowymi, lokalnymi i krajowym, a także zajmiemy się całym procesem publikacji od początku do końca. Zadbamy o to, by Twoja marka była w nich dobrze zaprezentowana i aby jak najwięcej czytelników odwiedziło Twoją stronę.
Chętnie zajmiemy się wszystkimi zlecaniami copywriterskimi, tworząc dla Ciebie treści na stronę internetową lub do ulotek czy katalogów. Nasz zespół z całą pewnością będzie w stanie opowiedzieć we właściwy sposób klientom o Twoich produktach. Nie czekaj, napisz lub zadzwoń do nas, by dowiedzieć się więcej.

Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami

Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.
