Pozycjonowanie stron cennik

Cennik pozycjonowanie strony

Ile kosztuje pozycjonowanie strony

Planujesz budżet firmy i zastanawiasz się, jaki jest cennik pozycjonowania sklepu internetowego? Chcesz dowiedzieć się, jaką sumę powinieneś przeznaczyć na pozycjonowanie lokalne strony WWW? Zapytaj o bezpłatną wycenę.

Pozycjonowanie strony WWW i sklepu internetowego – co dzięki niemu zyskasz?

  • Zadbamy o wysokie pozycje Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.
  • Wykonamy kompleksowy audyt SEO – zarówno na początku współpracy (pozwoli ocenić wyjściową kondycję strony i zaplanować niezbędne działania optymalizacyjne), jak i po kilku miesiącach.
  • Przeprowadzimy optymalizację treści zgodnie z aktualnymi standardami obowiązującymi w branży SEO.
  • Przeanalizujemy profil linków prowadzących do Twojej witryny i sprawdzimy, czy nie zostały pozyskane ze szkodliwych źródeł.
  • Sprawdzimy statystyki dotyczące źródeł ruchu w Twoim serwisie.
  • Zadbamy o szczegółową analizę fraz kluczowych.
  • Zaoferujemy pozycjonowanie sklepu internetowego, co poprawi widoczność i sprzedaż w Twoim sklepie online, uwzględniając indywidualne podejście i zależność kosztów od wielkości sklepu, liczby produktów, stanu witryny oraz poziomu konkurencji.
  • Podkreślimy, jak pozycjonowanie stron www może zwiększyć zasięg i rentowność Twojej obecności online, przyciągając stałych i zyskownych klientów, docierając do szerokiego zakresu wiekowego i zwiększając dochody biznesu.

Sprawdź, jakie elementy obejmuje cennik pozycjonowania i jakie usługi otrzymasz w ramach SEO.

    Na ostateczną wycenę procesu pozycjonowania składa się analiza wielu elementów, wśród których wymienić można kwestie takie jak np. historia serwisu (czy strona jest nowa, czy była wcześniej pozycjonowana), zakres wykonywanych prac (czy konieczna jest optymalizacja strony, a jeśli tak, to w jakim zakresie), specyfika branży i działania konkurencji w zakresie SEO. Jakość strony internetowej ma kluczowe znaczenie dla optymalizacji SEO i związanych z nią kosztów. Strategiczne linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, unikalna treść oraz dobrze zorganizowana struktura strony mogą znacząco obniżyć koszty SEO, jednocześnie zwiększając widoczność w wyszukiwarkach.

    Ostateczna cena pozycjonowania stron i platform e-commerce może wahać się od 2400 zł w przypadku niewielkiej firmy usługowej działającej lokalnie, nawet do kilkudziesięciu tysięcy złotych, gdy w grę wchodzi szczegółowa analiza konkurencji i kompleksowe działania SEO ukierunkowane na pozycjonowanie dużego serwisu internetowego.

    Chcesz wiedzieć, ile dokładnie będzie kosztowało pozycjonowanie Twojej strony internetowej? Jaki będzie koszt SEO w przypadku e-commerce? Napisz do nas i zamów darmową wycenę!

    Co wyceniane jest w ramach działań SEO? Co obejmuje usługa pozycjonowania?

    Działania off-page


    zespół czynników znajdujących się poza serwisem. Na przykład struktura profilu linków zewnętrznych

    Działania on-page


    czynniki wewnętrzne, znajdujące się w obrębie samej strony www i np. bloga

    Aspekty techniczne


    analiza sposobu indeksowania strony www przez roboty i wyświetlania jej w wynikach wyszukiwania Google

    Pozycjonowanie stron – cennik pakietów

    Ile konkretnie kosztuje pozycjonowanie strony internetowej? Jak już wiesz, koszt pozycjonowania strony zależy od wielu czynników. Jeśli prowadzisz małą firmę usługową i chcesz postawić na lokalne, stosunkowo tanie pozycjonowanie, które zwiększy ruch na Twojej stronie, to zdecyduj się na pakiet podstawowy.

    Pakiet rozszerzony to z kolei optymalne rozwiązanie dla małych i średnich firm o zasięgu ogólnopolskim, którym zależy na tym, aby ruch na stronie był wspierany przez pozycjonowanie większej liczby słów. Dla najbardziej wymagających graczy na rynku – największych firm oraz przedstawicieli wyjątkowo konkurencyjnych branż – przygotowaliśmy kompleksowy pakiet pozycjonowania strony w Google. Znajdziesz w nim szczegółowy audyt SEO strony, większą liczbę słów kluczowych do pozycjonowania, a także wpisy na blogu firmowym. Kluczowym elementem tego pakietu jest również content marketing, który odgrywa istotną rolę w osiąganiu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania i przyciąganiu jakościowego ruchu.

    Pakiet podstawowy:

    od 2400 zł netto / miesięcznie, dla małych serwisów internetowych

    • audyt SEO przeprowadzany w podstawowym zakresie;
    • pozycjonowanie strony na maksymalnie 20 fraz kluczowych;
    • linki wspierające pozycjonowanie
    • min. 2 publikacje na portalach zewnętrznych;
    • min. 2 publikacje na blogu firmowym.

    Pakiet rozszerzony:

    od 2900 zł netto / miesięcznie, średnie serwisy oraz małe sklepy internetowe

    • audyt SEO w wersji rozszerzonej;
    • możliwość wyboru do 100 słów kluczowych do pozycjonowania strony;
    • linki wspierające pozycjonowanie strony;
    • min. 4 publikacji zewnętrznych z odnośnikami do serwisu;
    • min. 3 wpisy opublikowane na blogu firmowym.
    • opcja: pozycjonowanie strony za efekt z wyznaczonymi KPI
    • opcja: rozliczenie godzinowe

    Pakiet kompleksowy

    od 4900 zł netto miesięcznie, duże serwisy oraz sklepy ecommerce

    • szczegółowy audyt SEO;
    • strategia pozycjonowania oparta o długi ogon – maks. 499 fraz;
    • linki wspierające pozycjonowanie;
    • min. 6 publikacji zewnętrznych z odnośnikami do serwisu;
    • min. 6 wpisów publikowane na blogu firmowym.
    • opcja: pozycjonowanie strony www za efekt z wyznaczonymi KPI
    • opcja: rozliczenie godzinowe

    Już dziś zadbaj o SEO dla Twojej strony i zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania – zaplanuj budżet SEO i przekonaj się, jakie korzyści przyniesie Twojej firmie skuteczne pozycjonowanie stron internetowych! Uwaga: szczegółowa wycena jest zależna od potrzeb, konkurencji w danej branży oraz zakresu potrzebnego do zrealizowania celów.

    cennik pozycjonowania stron www

    Koszt pozycjonowania strony w modelu rozliczania za efekt?!

    Usługa abonamentowa to niejedyna możliwość rozliczania pozycjonowania dla Twojej strony. Jeśli wolisz, możemy się umówić na model płatności success fee. Oznacza to np. wzrost opłat o ustalony procent, jeśli w wyniku wdrożenia strategii SEO. Przykładowe KPI:

    • liczba słów kluczowych w TOP5 wyniesie min. 25%;
    • przychody z ruchu organicznego osiągną pułap 50%;
    • zaobserwujesz na swojej stronie wzrost ruchu organicznego o min. 25%.

    W tym modelu pracujemy wyłącznie w rozliczeniu godzinowym oraz osobnym budżetem mediowym na odnośniki i/lub treści dostarczane do serwisu.

    Cennik pozycjonowania w przykładowym rozliczeniu dla modelu za efekt:

    • liczba godzin miesięczna poświęcona na pozycjonowanie: 15h x 199 zł = 2985 zł netto
    • opcja: budżet mediowy na odnośniki: 3 tys zł netto (nie musi być realizowany ale to zależy od strategii SEO)
    • opcja: budżet mediowy na treści: 2 tys zł netto

    Jesteś zainteresowany takim modelem rozliczeń? Napisz do nas, a otrzymasz szczegółowe informacje wraz z ofertą i wyceną.

    Jakie usługi otrzymasz w cenie pozycjonowania?

    Dla przykładowych serwisów

    Skuteczne pozycjonowanie stron i sklepów internetowych jest efektem działań prowadzonych na różnych płaszczyznach. Usługa pozycjonowania to nie tylko proces zdobywania wartościowych linków prowadzących do witryny, lecz także audyt SEO diagnozujący wyjściową kondycję serwisu oraz usługi copywriterskie wspierające rozbudowę contentu na stronie.

    Pamiętaj, że niska cena pozycjonowania to najczęściej oferta niekompletna. W tego typu usłudze zazwyczaj nie korzysta się z narzędzi SEO, a wysokie pozycje mogą być osiągane przy pomocy praktyk rodem z Black Hat SEO. W efekcie na chwilę być może pozycje fraz wzrosną, jednak na dłuższą metę taka strategia pozycjonowania może okazać się bardzo szkodliwa dla Twojego serwisu internetowego.

    • przeprowadzą szczegółową analizę strony i sprawdzą, czy jest zgodna z założeniami SEO;
    • zaplanują strategię pozyskiwania linków (linkbuilding wewnętrzny i zewnętrzny);
    • określą, czy w Twoim przypadku większy potencjał ma pozycjonowanie szerokie, czy pozycjonowanie wąskie;
    • stworzą content wysokiej jakości optymalizujący witrynę pod kątem SEO;
    • przeprowadzą analizy z wykorzystaniem narzędzi, m.in. Google Analytics;
    • na bieżąco będą raportowali wykonywane działania związane z pozycjonowaniem strony WWW;
    • analizę konkurencji (zależnie od wybranych opcji oraz ustaleń);

    Zaufaj specjalistom SEO, którzy mają wiedzę

    Doświadczenie w Twojej branży jest bezcenne

    Zespół specjalistów, który otrzymujesz do dyspozycji:

    • przeprowadzi szczegółową analizę strony i sprawdzą, czy jest zgodna z założeniami SEO;
    • zaplanuje strategię pozyskiwania linków (linkbuilding wewnętrzny i zewnętrzny);
    • określi, czy w Twoim przypadku większy potencjał ma pozycjonowanie szerokie, czy pozycjonowanie wąskie;
    • stworzy content wysokiej jakości optymalizujący witrynę pod kątem SEO;
    • przeprowadzi np. analizę konkurencji z wykorzystaniem narzędzi, m.in. Google Analytics;
    • na bieżąco będzie raportować wykonywane działania związane z pozycjonowaniem strony WWW.

    Zależy Ci na zwiększeniu widoczności strony w internecie? Chcesz prześcignąć konkurencję w organicznych wynikach wyszukiwania Google? Już dziś sprawdź, ile kosztuje pozycjonowanie i zamów bezpłatną wycenę. Pamiętaj, skuteczne działania SEO to nie są kolejne koszty, lecz inwestycja w rozwój Twojego biznesu! Jako profesjonalna agencja SEO oferujemy kompleksowe usługi pozycjonowania zarówno dla niewielkich firm działających lokalnie, jak i dla branży e-commerce.

    Budżet na pozycjonowanie wynosi minimum 2400 zł netto miesięcznie zależnie od wybranego wariantu i zakresu do realizacji.

    Ostateczny koszt pozycjonowania stron internetowych uzależniony jest od wielu czynników, m.in. wielkości serwisu, liczby słów kluczowych, historii witryny oraz działań SEO prowadzonych przez konkurencję. UWAGA: cennik pozycjonowania szczególnie zależy od branży w jakiej chcesz zaistnieć.

    Przykładowe budżety dla kilku branż (w ujęciu miesięcznym):

    BranżaPrzykładowy koszt pozycjonowania (netto)
    Fashion (e-commerce)od 8 tys. zł
    Fotowolatika/pompy ciepłaod 10 tys zł.
    Turystyka (np. kolonie, obozy, agroturystyka – bez portali typu tui, itaka)od 3,9 tys zł
    RTV / AGD (e-commerce)od 10 tys zł.
    Medyczna (apteki)od 15 tys zł.
    Prawnicy (kancelarie)od 2,5 tys zł.

    Każda oferta jest przygotowywana indywidualnie – po szczegóły zapraszamy do kontaktu telefonicznie lub poprzez formularz na dole strony. Ponizej przykładowa oferta na pozycjonowanie wraz z kosztami w ujęciu miesięcznym:

    Przykładowy cennik pozycjonowania strony www w ujęciu miesięcznym

    Nie. Zależy nam na bezpieczeństwie witryn naszych klientów – korzystamy wyłącznie z praktyk, które w danym momencie są bezpieczne i przynoszą największa korzyść klientom.

    Pozycjonowanie to proces długofalowy – nie licz na to, że pozycje strony w wyszukiwarce wzrosną z dnia na dzień. Pierwsze efekty przeważnie są dostrzegalne po kilku miesiącach.

    Umowa nie jest umową terminową tzn. jest na czas nieokreślony, z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. To oznacza, że możesz ją wypowiedzieć w dowolnym terminie, nawet po pierwszym miesiącu współpracy.

    Tak jak wspomnieliśmy powyżej możemy pracować w modelu rozliczeniowym za efekt. Wszystkie informacje o róznych modelach rozliczeniowych zostały przedstawione tutaj. Na etapie wyceny działań SEO proponujemy jeden lub dwa warianty oferty, jak również negocjujemy model rozliczeń.

    Każdy klient otrzymuje raport SEO. Z reguły jest on standardowo przygotowywany w Looker Data Studio jednak niektoryz klienci potrzebują specyficznych informacji, które służą im do bieżącej analizy sytuacji. W związku z tym niektóre raporty sa cusotmizowane pod klienta – zgodnie z jego życzeniem.

    Raportujemy wszystko:

    • wykonane czynności onsite i offsite
    • wszystkie linki pozyskane do strony pozycjonowanej
    • przeprowadzone analizy oraz rekomendacje
    • jeśli monitorujemy konkurencję to raz na kwartał analizujemy i podsyłamy dane porównawcze; na życzenie klienta raportujemy zachowanie konkurencji również za pomoca Looker Studio

    O raportowaniu prac można poczytać tutaj i jednocześnie zastanowić się, które elementy i jak mają być raportowane.

    Finalny koszt pozycjonowania może obejmowac następujące alementy:

    • audyt SEO – na początku współpracy a potem co 9-12 miesięcy
    • analiza konkurencji – wykonywana z reguły cyklicznie lub dodana do raportu Looker Studio
    • analiza branży – realizowana w pierwszym etapie a potem cyklicznie celem np. weryfikacji działań konkurencji
    • analiza i dobór słów kluczowych – opracowywujemy wspólną tabele, która służy do prac nad optymalizacją oraz wypracowaniem zadowalających pozycji
    • działania optymalizacyjne – tak naprawdę skupiają sie wokół słów kluczowych oraz treści. Poprawianie w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów w SEO. Ma to również wpływ na kampanie Google Ads
    • content marketing oraz copywriting – regularnie dostarczamy treści do serwisu pozycjonowanego oraz na portale zewnętrzne
    • linkbuilidng – realizowany w różnorodnej formie
    • monitoring pozycji i raportowanie – wykorzystujemy różne narzedzia do monitorowania słów kluczowych oraz raportowania działań seo

    Zainteresowany?

    Skontaktuj się z nami

    Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.