Strona główna / Cennik pozycjonowania stron WWW

Cennik pozycjonowania stron WWW

Ile kosztuje SEO dla e-commerce?

Jaki jest cennik pozycjonowania stron internetowych.

Planujesz budżet firmy i zastanawiasz się, ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego? Chcesz dowiedzieć się, jaką sumę powinieneś przeznaczyć na pozycjonowanie lokalne strony WWW? Zapoznaj się z cennikiem naszej agencji SEO.

Pozycjonowanie dla strony WWW i sklepu internetowego – co dzięki niemu zyskasz?

  • Zadbamy o wysokie pozycje Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.
  • Wykonamy kompleksowy audyt – zarówno na początku współpracy (pozwoli ocenić wyjściową kondycję strony i zaplanować niezbędne działania optymalizacyjne), jak i po kilku miesiącach.
  • Przeprowadzimy optymalizację treści zgodnie z aktualnymi standardami obowiązującymi w branży SEO.
  • Przeanalizujemy profil linków prowadzących do Twojej witryny i sprawdzimy, czy nie zostały pozyskane ze szkodliwych źródeł.
  • Sprawdzimy statystyki dotyczące źródeł ruchu w Twoim serwisie.
  • Zadbamy o szczegółową analizę fraz kluczowych.

Sprawdź, jakie elementy obejmuje cennik pozycjonowania i jakie usługi otrzymasz w ramach SEO.

    Cennik pozycjonowania stron internetowych

    Od czego zależy koszt SEO?

    Na ostateczną wycenę procesu pozycjonowania składa się analiza wielu elementów, wśród których wymienić można kwestie takie jak np. historia serwisu (czy strona jest nowa, czy była wcześniej pozycjonowana), zakres wykonywanych prac (czy konieczna jest optymalizacja strony, a jeśli tak, to w jakim zakresie), specyfika branży i działania konkurencji w zakresie SEO.

    Ostateczna cena pozycjonowania stron i platform e-commerce może wahać się od 1200 zł w przypadku niewielkiej firmy usługowej działającej lokalnie, nawet do kilkudziesięciu tysięcy złotych, gdy w grę wchodzi szczegółowa analiza konkurencji i kompleksowe działania SEO ukierunkowane na pozycjonowanie dużego serwisu internetowego.

    Chcesz wiedzieć, ile dokładnie będzie kosztowało pozycjonowanie Twojej strony internetowej? Jaki będzie koszt SEO w przypadku e-commerce? Napisz do nas i zamów darmową wycenę!

    Co wyceniane jest w ramach działań SEO?

    Pozycjonowanie stron – cennik pakietów

    Ile konkretnie kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Jak już wiesz, koszt usługi SEO zależy od wielu czynników. Jeśli prowadzisz małą firmę usługową i chcesz postawić na lokalne, stosunkowo tanie pozycjonowanie, które zwiększy ruch na Twojej stronie, to zdecyduj się na pakiet podstawowy.

    Pakiet rozszerzony to z kolei optymalne rozwiązanie dla małych i średnich firm o zasięgu ogólnopolskim, którym zależy na tym, aby ruch na stronie był wspierany przez pozycjonowanie większej liczby słów. Dla najbardziej wymagających graczy na rynku – największych firm oraz przedstawicieli wyjątkowo konkurencyjnych branż – przygotowaliśmy kompleksowy pakiet pozycjonowania strony w Google. Znajdziesz w nim szczegółowy audyt strony, większą liczbę słów kluczowych do pozycjonowania, a także gwarantowane min. 4 wpisy na blogu firmowym.

    Pakiet podstawowy:

    • audyt SEO przeprowadzany w podstawowym zakresie;
    • pozycjonowanie maksymalnie 20 fraz kluczowych;
    • pozyskanie min. 20 linków wspierających;
    • 1–2 publikacje na portalach zewnętrznych;
    • brak publikacji na blogu firmowym.

    Zamawiam wycenę

    Pakiet rozszerzony:

    • audyt SEO w wersji rozszerzonej;
    • możliwość wyboru do 40 słów kluczowych do pozycjonowania;
    • pozyskanie min. 40 linków przychodzących do witryny;
    • 2–3 publikacje (np. blogowe wpisy sponsorowane) na portalach zewnętrznych;
    • min. 2 wpisy opublikowane na blogu firmowym.

    Zamawiam wycenę

    Pakiet kompleksowy

    • szczegółowy audyt SEO;
    • nawet 100 fraz włączonych do strategii pozycjonowania;
    • pozyskanie min. 50 linków przychodzących do strony;
    • 3–4 wpisy publikowane na blogach zewnętrznych;
    • min. 4 wpisy publikowane na blogu firmowym.

    Zamawiam wycenę

    Już dziś zadbaj o SEO dla Twojej strony i zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania – zaplanuj budżet SEO i przekonaj się, jakie korzyści przyniesie Twojej firmie skuteczne pozycjonowanie stron internetowych!

    Koszt pozycjonowania w modelu rozliczania za efekt?!

    Usługa abonamentowa to niejedyna możliwość rozliczania pozycjonowania dla Twojej strony. Jeśli wolisz, możemy się umówić na model płatności success fee. Oznacza to np. wzrost opłat o ustalony procent, jeśli w wyniku wdrożenia strategii SEO:

    • liczba słów kluczowych w TOP5 wyniesie min. 25%;
    • przychody z ruchu organicznego osiągną pułap 50%;
    • zaobserwujesz na swojej stronie wzrost ruchu organicznego o min. 25%.

    Jesteś zainteresowany takim modelem rozliczeń? Napisz do nas, a otrzymasz szczegółowe informacje.

    Jakie usługi otrzymasz w cenie pozycjonowania?

    Dla przykładowych serwisów

    Skuteczne pozycjonowanie stron i sklepów internetowych jest efektem działań prowadzonych na różnych płaszczyznach. Usługa pozycjonowania to nie tylko proces zdobywania wartościowych linków prowadzących do witryny, lecz także audyt SEO diagnozujący wyjściową kondycję serwisu oraz usługi copywriterskie wspierające rozbudowę contentu na stronie.

    Pamiętaj, że niska cena pozycjonowania to najczęściej oferta niekompletna. W tego typu usłudze zazwyczaj nie korzysta się z narzędzi SEO, a wysokie pozycje mogą być osiągane przy pomocy praktyk rodem z Black Hat SEO. W efekcie na chwilę być może pozycje fraz wzrosną, jednak na dłuższą metę taka strategia może okazać się bardzo szkodliwa dla Twojego serwisu internetowego.

    • przeprowadzą szczegółową analizę strony i sprawdzą, czy jest zgodna z założeniami SEO;
    • zaplanują strategię pozyskiwania linków (linkbuilding wewnętrzny i zewnętrzny);
    • określą, czy w Twoim przypadku większy potencjał ma pozycjonowanie szerokie, czy pozycjonowanie wąskie;
    • stworzą content wysokiej jakości optymalizujący witrynę pod kątem SEO;
    • przeprowadzą analizy z wykorzystaniem narzędzi, m.in. Google Analytics;
    • na bieżąco będą raportowali wykonywane działania związane z pozycjonowaniem strony WWW.

    Zaufaj specjalistom SEO, którzy mają wiedzę

    Doświadczenie w Twojej branży jest bezcenne

    Zespół specjalistów, który otrzymujesz do dyspozycji:

    przeprowadzi szczegółową analizę strony i sprawdzą, czy jest zgodna z założeniami SEO;
    zaplanuje strategię pozyskiwania linków (linkbuilding wewnętrzny i zewnętrzny);
    określi, czy w Twoim przypadku większy potencjał ma pozycjonowanie szerokie, czy pozycjonowanie wąskie;
    stworzy content wysokiej jakości optymalizujący witrynę pod kątem SEO;
    przeprowadzi analizy z wykorzystaniem narzędzi, m.in. Google Analytics;
    na bieżąco będzie raportować wykonywane działania związane z pozycjonowaniem strony WWW.

    Zależy Ci na zwiększeniu widoczności strony w internecie? Chcesz prześcignąć konkurencję w organicznych wynikach wyszukiwania Google? Już dziś sprawdź, ile kosztuje pozycjonowanie i zamów bezpłatną wycenę. Pamiętaj, skuteczne działania SEO to nie są kolejne koszty, lecz inwestycja w rozwój Twojego biznesu! Jako profesjonalna agencja SEO oferujemy kompleksowe usługi pozycjonowania zarówno dla niewielkich firm działających lokalnie, jak i dla branży e-commerce.

    Budżet na pozycjonowanie może wynosić od 1200 do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych.

    Ostateczny koszt pozycjonowania stron internetowych uzależniony jest od wielu czynników, m.in. wielkości serwisu, liczby słów kluczowych, historii witryny oraz działań SEO prowadzonych przez konkurencję.

    Nie. Zależy nam na bezpieczeństwie witryn naszych klientów – korzystamy wyłącznie z praktyk, które w danym momencie są bezpieczn ei przynosza największa korzyść klientom.

    Pozycjonowanie to proces długofalowy – nie licz na to, że pozycje strony w wyszukiwarce wzrosną z dnia na dzień. Pierwsze efekty przeważnie są dostrzegalne po kilku tygodniach.

    Zainteresowany?

    Skontaktuj się z nami

    Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.