Kampanie SEM – Reklama Google Ads
Reklama w Google Ads dla małych i dużych firm – cennik i oferta
Zwiększ widoczność witryny i podkręć marketing internetowy swojej marki!
Prowadzisz działania SEO, ale Twoja strona nie pojawia się jeszcze na wysokich pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania? Chcesz wyświetlać linki sponsorowane na słowa kluczowe z potencjałem sprzedażowym? Postaw na marketing w wyszukiwarkach – sprawdź naszą ofertę oraz cennik! Poznaj korzyści, jakie płyną z reklamy Google Ads!
Płatne kampanie PPC
Linki sponsorowane w SEM
SEM (Search Engine Marketing) to działania, których celem jest zwiększenie widoczności serwisu w sieci na konkretne frazy kluczowe. Użytkownicy, którzy przeszukują zasoby internetu, otrzymują dwa rodzaje wyników wyszukiwania Google: płatne oraz bezpłatne. Jeśli chcesz, aby linki do Twojej strony internetowej znalazły się w tej pierwszej grupie, włącz płatne kampanie PPC do swojej strategii marketingowej.
Reklama Google Ads to jeden ze sprawdzonych sposobów na promocję firmy, zarówno małej, jak i dużej. Linki sponsorowane Google sprawdzą się w przypadku działalności usługowej, branży e-commerce, a także firmy zajmującej się sprzedażą lokalną.
Możesz zdecydować się na różne rodzaje kampanii w Google Ads. Do wyboru masz m.in.:
kampanie w sieci wyszukiwania
kampanie w sieci reklamowej
kampanie produktowe
reklamy Google wideo w YouTube
kampanie typu Performance Max
Typy prowadzonych kampanii Google Ads
Małe serwisy lokalne (np. lokalne restauracje, warsztaty samochodowe):
- Kampanie w sieci wyszukiwania: Skupiają się na lokalnych słowach kluczowych, takich jak „restauracja w [nazwa miasta]” lub „warsztat samochodowy w [nazwa dzielnicy]”.
- Kampanie w sieci reklamowej: Mogą skupiać się na lokalnych stronach internetowych i blogach, które odwiedzają mieszkańcy danego regionu.
- Kampanie w Google Maps: Idealne dla biznesów, które chcą przyciągnąć klientów w okolicy.
Średnie serwisy e-commerce (np. sklepy internetowe):
- Kampanie zakupowe: Wyświetlają produkty bezpośrednio w wynikach wyszukiwania, idealne dla sklepów internetowych.
- Kampanie w sieci wyszukiwania: Skupiają się na słowach kluczowych związanych z produktami.
- Kampanie w sieci reklamowej: Mogą promować produkty na stronach związanych z daną branżą lub zainteresowaniami.
- Kampanie remarketingowe: Skierowane do osób, które odwiedziły sklep, ale nie dokonały zakupu.
Duże serwisy informacyjne lub portale (np. portale wiadomości, blogi):
- Kampanie w sieci reklamowej: Promują treści na innych stronach internetowych, które odwiedzają potencjalni czytelnicy.
- Kampanie wideo: Mogą promować treści na YouTube i innych platformach wideo.
- Kampanie w sieci wyszukiwania: Skupiają się na słowach kluczowych związanych z tematyką portalu.
- Kampanie remarketingowe: Skierowane do osób, które odwiedziły portal, ale nie zarejestrowały się lub nie podjęły innej pożądanej akcji.
Zastanawiasz się, jaka reklama płatna będzie najlepszym wyborem w Twoim przypadku?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w wyborze skutecznej kampanii SEM.
Kampanie SEM oraz reklama Google Ads – co zyskujesz?
- Zrealizujesz cele biznesowe: dotrzesz do nowych klientów, zbudujesz rozpoznawalność marki, zwiększysz widoczność serwisu w sieci.
- Skorzystasz z różnych typów kampanii, m.in. z reklam w sieci wyszukiwania, reklam w sieci partnerskiej Google.
- Sam zdecydujesz zarówno o harmonogramie wyświetlania reklam, jak i o wysokości budżetu reklamowego.
- Google Ads (dawniej Google AdWords) cechuje elastyczność – możesz ją wyłączyć w dowolnym momencie.
- Dzięki kampaniom płatnym zdywersyfikujesz kanały dotarcia do potencjalnych klientów.
- Zyskasz pełną kontrolę nad wydatkami – za sprawą systemu Pay Per Click płacisz tylko za reklamy, w które kliknął użytkownik.
- Otrzymasz cykliczne raporty, dzięki którym wiesz, czy optymalizacja kampanii reklamowej Google zmierza w pożądanym kierunku.
Często zdarza się również, że na naszej stronie pojawiają się niezrozumiałe błędy, z którymi nie jesteśmy sobie w stanie poradzić. Zamiast spędzania wiele godzin w przekopywaniu sieci, można rozejrzeć się za specjalistą, który jest w stanie od razu wskazać źródło problemu.
Nie każdy wie, jakie działania warto podjąć. Często nie zdajemy sobie sprawy czy mamy do czynienia z filtrem Google i co w tej sytuacji zrobić ?
Brak wersji mobilnej, problemy po stronie serwera, źle zbudowana strona czy też słabe wyniki w PageSpeed Insights, to wszystko może być powodem spadku pozycji w wyszukiwarce, jednak najlepiej, gdy źródła problemu poszukuje specjalista, który dodatkowo jest w stanie wskazać strategię, która może go rozwiązać.
Reklama Google Ads – skuteczny sposób na promocję małej firmy
Reklamy Google Ads to doskonałe uzupełnienie kampanii SEO nie tylko dla dużych firm, lecz także w przypadku mniejszych biznesów. Jeśli nie dysponujesz budżetem umożliwiającym korzystanie z różnych typów kampanii SEM, możesz zdecydować się tylko na ten rodzaj reklam, który ma największy potencjał biznesowy.
Przy stosunkowo niskich nakładach możesz promować z sukcesem swoją działalność np. przy pomocy reklam tekstowych w sieci wyszukiwania, kierowanych lokalnie. W ten sposób pozyskasz klientów, którzy nie tylko są realnie zainteresowani Twoimi produktami lub usługami, lecz także znajdują się w najbliższej okolicy. Zwiększysz w ten sposób szansę na to, że skorzystają właśnie z Twojej oferty!
Prowadzenie kampanii Google Ads
Samo ustawienie kampanii, czy to w sieci reklamowej Google, czy w sieci wyszukiwania, nie wystarczy, aby osiągnąć zamierzone rezultaty. Tak samo, jak w przypadku pozycjonowania niezbędna jest optymalizacja SEO, tak też w ramach kampanii SEM należy na bieżąco monitorować rezultaty i wprowadzać niezbędne zmiany, aby prześcignąć konkurencję w płatnych wynikach wyszukiwania na pierwszej stronie Google.
Optymalizacja kampanii SEM pozwala m.in. wyeliminować nieprawidłowo dobrane słowa kluczowe. Dlaczego jest to takie ważne? Jeśli użytkownik wpisuje w wyszukiwarkę Google hasło „szpilki krawieckie”, to raczej nie będzie zainteresowany asortymentem w Twoim sklepie obuwniczym. Aby wyeliminować takie kliknięcia reklam, a tym samym ograniczyć przepalanie budżetu, należy ustawić właściwe słowa wykluczające.
Kampanie Google Ads – Cennik (AdWords)
- Dla małych499 złObsługa miesięcznaBudżet na kampanie
do 1999 złDedykowane mały firmom lokalnym oraz początkujących sklepom. Doskonałe na początek do sprawdzenia działania kampanii Google. - Na rozruch1099 złObsługa miesięcznaBudżet na kampanie
2000 – 4999 złDla małych sklepów ecommerce lub firm z usługami.
Dedykowane też dla rynków lokalnych w średnich i dużych miastach. - Popularny1499 złObsługa miesięcznaBudżet na kampanie
5000 - 7499 złSklepy internetowe i firmy usługowe , które oczekują wysokiego ROAS i są nastawione na ciągłą współpracę przy optymalizacji konwersji. - Możesz więcej1799 złObsługa miesięcznaBudżet na kampanie
7500 - 9999 złŚrednie i duże biznesy oraz sklepy internetowe, które w mocno elastyczny sposób podchodzą do skalowania sprzedaży względem budżetu. - IndywidualnyZapytajNie mniej niż 2100 zł miesięcznieBudżet na kampanie
powyżej 10 000 zł
Zapytaj o indywidualny pakiet dostosowany do Twoich potrzeb.
Napisz lub zadzwoń.
PPC czy SEO – co wybrać?
Zleć działania SEM specjalistom!
Jeśli zdecydujesz się na inwestycję w kampanię linków sponsorowanych, efekty zobaczysz niemal od razu. Z kolei na wzrost pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania uzyskany dzięki działaniom SEO trzeba poczekać przynajmniej kilka tygodni. Czy to oznacza, że warto skupić się wyłącznie na reklamach PPC? Niekoniecznie.
Pamiętaj, że założone cele biznesowe osiągniesz dzięki zdywersyfikowanym działaniom marketingowym. Jeśli chcesz prześcignąć konkurencję, do swojej strategii włącz SEO i Google Ads jednocześnie. A jak nie to połącz kampanie Google Ads oraz kampanie Facebook Ads.
Chcesz podkręcić marketing i sprawić, by odnośniki do Twojej witryny wyświetlały się w wyszukiwarce Google na wysokich pozycjach? Planujesz uzupełnić strategię SEO o reklamę w płatnych wynikach wyszukiwania i szukasz specjalistów, którzy zaplanują i zrealizują kampanię Google Ads dla Twojej marki? Zgłoś się do nas! Napisz wiadomość, a otrzymasz szczegółową wycenę.
Prowadzenie kampanii Google Ads (dawniej Adwords) – rekomendacje?
Jaki jest całkowity koszt reklamy w Google Ads?
Jeśli nigdy nie było prowadzonych działań Google Ads to minimalny budżet na rozpoczęcie działań oraz pierwsze testy to 2-3 tys zł. netto dla małych firm i sklepów internetowych. W przypadku dużych branż i wysokiej konkurencji rekomendujemy budżet minimalny rzędu 5 tys zł netto. Tym samym do budżetu mediowego na reklamę należy dodać prowizję agencji.
Poniżej rekomendowane budżety na prowadzenie reklam PPC w Google oraz wykaz usług dodatkowych.
Co robimy? | Rekomendowany budżet |
Google Ads lokalne (zasięg do 100km) | min. 2 tys zł netto |
Google Ads usługi, sklepy | min. 3 – 5 tys zł netto |
Konfiguracja GTM/GA/G-Ads podstawowa | w cenie |
Konfiguracja GTM/GA/G-Ads rozszerzone | 199 zł / 1h |
Wdrożenie np. Cookie Consent Mode v2 | od 1000 zł |
Dla budżetów mniejszych niż 10 tys zł netto koszt prowadzenia kampanii SEM (Google Ads) uzależniony jest od budżetu mediowego przeznaczonego na prowadzenie kampanii SEM. W przypadku większych budżetów opłata jest zmienna. Aby dowiedzieć się szczegółów wypełnij formularz kontaktowy.
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.