Kampanie SEM – Google Ads

Kampanie SEM – reklama w Google Ads dla małych i dużych firm

Zwiększ widoczność witryny i podkręć marketing internetowy swojej marki!

Prowadzisz działania SEO, ale Twoja strona nie pojawia się jeszcze na wysokich pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania? Chcesz wyświetlać linki sponsorowane na słowa kluczowe z potencjałem sprzedażowym? Postaw na marketing w wyszukiwarkach – sprawdź naszą ofertę! Poznaj korzyści, jakie płyną z reklamy Google Ads!

    Search Engine Marketing – czym jest SEM?

    Kiedy może okazać się przydatny?

    SEM (Search Engine Marketing) to działania, których celem jest zwiększenie widoczności serwisu w sieci na konkretne frazy kluczowe. Użytkownicy, którzy przeszukują zasoby internetu, otrzymują dwa rodzaje wyników wyszukiwania Google: płatne oraz bezpłatne. Jeśli chcesz, aby linki do Twojej strony internetowej znalazły się w tej pierwszej grupie, włącz płatne kampanie do swojej strategii marketingowej.

    Kampanie SEM – reklama Google Ads – to jeden ze sprawdzonych sposobów na promocję firmy, zarówno małej, jak i dużej. Linki sponsorowane Google sprawdzą się w przypadku działalności usługowej, branży e-commerce, a nawet firmy zajmującej się sprzedażą lokalną.

    Możesz zdecydować się na różne rodzaje kampanii w Google Ads. Do wyboru masz m.in.:

    • kampanie SEM w sieci wyszukiwania (reklama wyświetla się w wynikach wyszukiwania);
    • kampanie w sieci reklamowej (reklamy wyświetlane w sieci partnerów Google);
    • kampanie produktowe;
    • reklamy Google wideo w YouTube;
    • kampanie SEM typu Performance Max.

    Zastanawiasz się, jaka reklama płatna będzie najlepszym wyborem w Twoim przypadku? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w wyborze skutecznej kampanii SEM.

    Kampanie SEM oraz reklama Google Ads – co zyskujesz?

    • Zrealizujesz cele biznesowe: dotrzesz do nowych klientów, zbudujesz rozpoznawalność marki, zwiększysz widoczność serwisu w sieci.
    • Skorzystasz z różnych typów kampanii, m.in. z reklam w sieci wyszukiwania, reklam w sieci partnerskiej Google.
    • Sam zdecydujesz zarówno o harmonogramie wyświetlania reklam, jak i o wysokości budżetu reklamowego.
    • Google Ads (dawniej Google AdWords) cechuje elastyczność – możesz ją wyłączyć w dowolnym momencie.
    • Dzięki kampaniom płatnym zdywersyfikujesz kanały dotarcia do potencjalnych klientów.
    • Zyskasz pełną kontrolę nad wydatkami – za sprawą systemu Pay Per Click płacisz tylko za reklamy, w które kliknął użytkownik.
    • Otrzymasz cykliczne raporty, dzięki którym wiesz, czy optymalizacja kampanii reklamowej Google zmierza w pożądanym kierunku.

    Często zdarza się również, że na naszej stronie pojawiają się niezrozumiałe błędy, z którymi nie jesteśmy sobie w stanie poradzić. Zamiast spędzania wiele godzin w przekopywaniu sieci, można rozejrzeć się za specjalistą, który jest w stanie od razu wskazać źródło problemu.

    Nie każdy wie, jakie działania warto podjąć. Często nie zdajemy sobie sprawy czy mamy do czynienia z filtrem Google i co w tej sytuacji zrobić ?

    Brak wersji mobilnej, problemy po stronie serwera, źle zbudowana strona czy też słabe wyniki w PageSpeed Insights, to wszystko może być powodem spadku pozycji w wyszukiwarce, jednak najlepiej, gdy źródła problemu poszukuje specjalista, który dodatkowo jest w stanie wskazać strategię, która może go rozwiązać.

    Reklama Google Ads – skuteczny sposób na promocję małej firmy

    Reklamy Google Ads to doskonałe uzupełnienie kampanii SEO nie tylko dla dużych firm, lecz także w przypadku mniejszych biznesów. Jeśli nie dysponujesz budżetem umożliwiającym korzystanie z różnych typów kampanii SEM, możesz zdecydować się tylko na ten rodzaj reklam, który ma największy potencjał biznesowy.

    Przy stosunkowo niskich nakładach możesz promować z sukcesem swoją działalność np. przy pomocy reklam tekstowych w sieci wyszukiwania, kierowanych lokalnie. W ten sposób pozyskasz klientów, którzy nie tylko są realnie zainteresowani Twoimi produktami lub usługami, lecz także znajdują się w najbliższej okolicy. Zwiększysz w ten sposób szansę na to, że skorzystają właśnie z Twojej oferty!

    Konfiguracja i optymalizacja kampanii SEM

    Samo ustawienie kampanii, czy to w sieci reklamowej Google, czy w sieci wyszukiwania, nie wystarczy, aby osiągnąć zamierzone rezultaty. Tak samo, jak w przypadku pozycjonowania niezbędna jest optymalizacja SEO, tak też w ramach kampanii SEM należy na bieżąco monitorować rezultaty i wprowadzać niezbędne zmiany, aby prześcignąć konkurencję w płatnych wynikach wyszukiwania na pierwszej stronie Google.

    Optymalizacja kampanii SEM pozwala m.in. wyeliminować nieprawidłowo dobrane słowa kluczowe. Dlaczego jest to takie ważne? Jeśli użytkownik wpisuje w wyszukiwarkę Google hasło „szpilki krawieckie”, to raczej nie będzie zainteresowany asortymentem w Twoim sklepie obuwniczym. Aby wyeliminować takie kliknięcia reklam, a tym samym ograniczyć przepalanie budżetu, należy ustawić właściwe słowa wykluczające.

    kampanie sem oraz reklamam google ads

    PPC czy SEO – co wybrać?

    Zleć działania SEM specjalistom!

    Jeśli zdecydujesz się na inwestycję w kampanię linków sponsorowanych, efekty zobaczysz niemal od razu. Z kolei na wzrost pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania uzyskany dzięki działaniom SEO trzeba poczekać przynajmniej kilka tygodni. Czy to oznacza, że warto skupić się wyłącznie na reklamach PPC? Niekoniecznie.

    Pamiętaj, że założone cele biznesowe osiągniesz dzięki zdywersyfikowanym działaniom marketingowym. Jeśli chcesz prześcignąć konkurencję, do swojej strategii włącz SEO i Google Ads jednocześnie.

    Chcesz podkręcić marketing i sprawić, by odnośniki do Twojej witryny wyświetlały się w wyszukiwarce Google na wysokich pozycjach? Planujesz uzupełnić strategię SEO o reklamę w płatnych wynikach wyszukiwania i szukasz specjalistów, którzy zaplanują i zrealizują kampanię Google Ads dla Twojej marki? Zgłoś się do nas! Napisz wiadomość, a otrzymasz szczegółową wycenę.

    Ile kosztuje prowadzenie kampanii SEM?

    Jaki jest koszt reklam Ads?

    Jeśli nigdy nie było prowadzonych działań Google Ads to minimalny budżet na rozpoczęcie działań oraz pierwsze testy to 3 tys zł. netto dla małych firm i sklepów internetowych. W przypadku dużych branż i wysokiej konkurencji rekomendujemy budżet minimalny rzędu 5 tys zł netto.

    Dla budżetów mniejszych niż 10 tys zł netto koszt prowadzenia kampanii SEM (Google Ads) wynosi 15% budżetu reklamowego ale nie mniej niż 1199 zł. W przypadku większych budżetów opłata jest zmienna. Aby dowiedzieć się szczegółów wypełnij formularz kontaktowy.

    Inwestując w reklamy w wyszukiwarkach internetowych i w pozycjonowanie strony WWW, zwiększasz szansę na to, że dotrzesz z ofertą do swojej grupy docelowej i że użytkownik, przeglądając płatne lub bezpłatne wyniki wyszukiwania, kliknie odnośnik prowadzący do Twojej strony. Większa liczba odwiedzin serwisu przełoży się na lepszą sprzedaż usług lub produktów w Twoim sklepie internetowym.

    Nie. Z reklam w Google Ads (kiedyś Google AdWords) mogą korzystać firmy nawet ze skromnym budżetem przeznaczonym na reklamę w sieci.

    Nie. Opłata z Twojego konta zostanie pobrana tylko w przypadku, gdy potencjalny klient kliknie link prowadzący do Twojego serwisu.

    Za prowadzenie kampanii pobieramy opłatę stałą wynikającą z budżetu reklamowego. opłata ta jest naliczana procentowo i podlega negocjacjom.

    Uruchamiając reklamy Google Ads zawsze pracujemy na koncie klienta mając od niego dostęp. Nigdy nie pracujemy na własnym koncie. Klient odpowiada za płatności na koncie.

    Tak, jesteśmy partnerem. Możesz to sprawdzić na stronie https://www.google.com/partners/agency?id=1845256697 oraz na stronie https://partnersdirectory.withgoogle.com/partners/16376

    Zainteresowany?

    Skontaktuj się z nami

    Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.