Strona główna / O firmie

O firmie

W obecnych czasach bardzo ważne dla każdej firmy jest budowanie jej wizerunku w internecie. W celach promowania witryny firmy stosuje się różnego rodzaju działania, na temat, których można się wiele dowiedzieć. Jednak bez odpowiedniego doświadczenia i wiedzy jest to dość skomplikowane i ryzykowne. Warto zatem oddać nam pod opiekę stronę internetową firmy i patrzeć jak brnie się ona w górę.

Tym się zajmujemy

Zaufaj ekspertom w branży SEO

Firma Semgence zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych oraz audytami SEO. Dzięki temu każda witryna zyska większą i lepszą widoczność w wyszukiwarkach internetowych. Szczególną uwagę skupiamy na kampaniach i pozycjonowaniu witryn w wyszukiwarkach. Wykonujemy wszelkiego rodzaju audyty, dzięki którym zawsze znajdujemy problem i szybko rozwiązujemy go, aby strona i zarazem cała firma działała na najwyższych obrotach przynoszące wysokie zyski.

Nazywam się Paweł Gontarek

Od wielu lat uczestniczę w życiu społeczności SEO.

W ramach swojej pracy, będącej równocześnie moją wielką pasją, organizuję liczne szkolenia oraz konsultacje z pozycjonowania. Przeprowadzam audyty stron internetowych, a także pomagam pozbyć się kar i filtrów z wyszukiwarki.

Od 2010 roku prowadzę bloga SEO ZGRED pod adresem www.zgred.pl i w tym właśnie miejscu dzielę się swoją wiedzą z zakresu SEO I SEM.

Naszą misją jest niesienie pomocy właścicielom stron internetowych w skutecznej kampanii i efektywnej pomocy w Internecie.

Paweł Gontarek, założyciel Semgence

Dlaczego my?

Eksperci w branży

Nasi doświadczeni pracownicy pomogą Ci z każdym problemem dotyczącym Twojej strony internetowej. Sprawdzą jak pozycjonuje się strona. Wyszukają każdy błąd na stronie. Stworzą całą kampanię, dzięki której Twoja firma stanie się jedną z priorytetowych firm na rynku w danej dziedzinie.


Jeśli potrzebujesz naszej pomocy – skontaktuj się z Semgence. Podczas rozmowy opowiedz nam o swojej firmie i jej stronie, a my zajmiemy się audytem, odszukaniem problemów oraz ich usunięciem.

Blog – aktualności ze świata SEO | SEM

Blog

Parametr canonical – czym jest oraz do czego służy?

Parametr canonical (czy też tag lub link kanoniczny) to jedno z najważniejszych narzędzi do radzenia sobie z duplikacją treści w witrynie i w pozycjonowaniu strony internetowej. Czym jest canonical? Jak stosować kanoniczny adres URL i wdrażać go w domenie poddawanej audytowi SEO? Aktualne zastosowanie tagu kanonicznego Parametr canonical stosuje się…

Blog

Linkowanie wewnętrzne – co to jest i jak je stosować?

Jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii SEO jest odpowiednio skonstruowany profil linków wewnętrznych. To dzięki nim zarówno użytkownicy, jak i roboty wyszukiwarki mogą dotrzeć nawet do najdalszych zakamarków witryny. Orphan pages Pierwsza grupa witryn, na którą można natrafić podczas rzetelnej analizy profilu linków wewnątrz serwisu, to orphan pages (sierotki). Wyszukiwarka…

Zainteresowany?

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.