Linki płatne w SEO – czym są i jak je pozyskać? Czy warto?

Linki płatne w SEO – czym są i jak je pozyskać? Czy warto?

Dobrze wiesz, że pozycjonowanie strony to złożony proces, w którym znaczenie ma zarówno treść, jak i sieć odnośników prowadzących do Twojej witryny. Dziś zagłębimy się w temat, który budzi emocje i pytania: linki płatne w SEO. Czym dokładnie są? Skąd je wziąć? No i najważniejsze – czy ich stosowanie ma sens? Czym są linki płatne…

Jak stworzyć poprawny anchor text pod SEO?

Jak stworzyć poprawny anchor text pod SEO?

Wyszukiwarki zliczają, porównują, analizują i weryfikują. Ale nawet najbardziej zaawansowany algorytm ma swoje słabe punkty. Jednym z nich jesteś Ty – a dokładniej: Twoje słowa. Jeśli tworzysz treści, prowadzisz stronę, blog lub sklep internetowy – anchor tekst powinien być dopasowany perfekcyjnie. Jak to zrobić? Przeczytaj nasz wpis i poznaj szczegóły! Czym właściwie jest anchor text?…

Jak sprawdzić jakość strony internetowej pod kątem SEO? 5 elementów!

Jak sprawdzić jakość strony internetowej pod kątem SEO? 5 elementów!

Według analizy Backlinko pierwszy wynik w Google zgarnia ponad 27% wszystkich kliknięć. A cała pierwsza strona wyników wyszukiwania obejmuje aż 95% naturalnego ruchu. Musisz w tym przypadku wyznaczyć sobie minimalny cel: wyświetlać się regularnie na pierwszej stronie w wynikach SERP (ang. Search Engine Results Page), a najlepiej w TOP 5 wyników, które generują prawie 70%…

Linkowanie wewnętrzne – poradnik SEO

Linkowanie wewnętrzne – poradnik SEO

Ten artykuł to kolejny wpis z serii „Jak nauczyć się pozycjonowania” dostępnej na naszym firmowym blogu o SEO. Ostatnio pisaliśmy o tym, że strategia SEO nie jest trudna. Omówiliśmy najważniejsze taktyki, a dodatkowo krok po kroku wyjaśniliśmy, w jaki sposób przygotować strategię pozycjonowania, która faktycznie działa w perspektywie długofalowej, przynosząc liczne korzyści, m.in. wyższy ruch…

Konwersja – co to jest i jak zoptymalizować ten wskaźnik w marketingu?

Konwersja – co to jest i jak zoptymalizować ten wskaźnik w marketingu?

Współczynnik konwersji jest bardzo ważnym wskaźnikiem dla wszystkich przedsiębiorców, którzy prowadzą między innymi sklep internetowy. Znajomość jego znaczenia oraz dokładna wiedza na temat jego optymalizacji są kluczem do sukcesu w biznesie internetowym. Samo pozyskanie ruchu na stronie internetowej to nie wszystko. Należy bowiem zadbać o wskaźnik konwersji, który odpowiednio modyfikowany pozwoli zmaksymalizować liczbę odwiedzających witrynę,…

Grupa docelowa Silversi – kto to jest i z czego korzystają?

Grupa docelowa Silversi – kto to jest i z czego korzystają?

Silversi, czyli osoby po pięćdziesiątce, stają się coraz ważniejszą grupą społeczną i konsumencką. W Polsce stanowią już 40% populacji, czyli ponad 14 milionów ludzi. To różnorodna grupa, aktywna zawodowo, społecznie i cyfrowo. Przyjrzyjmy się, kim są Silversi, z jakich rozwiązań korzystają i dlaczego warto zwrócić na nich szczególną uwagę. Kim są Silversi? Silversi to osoby…

Jak usunąć wizytówkę Google Moja Firma?

Jak usunąć wizytówkę Google Moja Firma?

Deweloperom Google zależy na rzetelnym działaniu wyszukiwarki. W konsekwencji umożliwiają oni usunięcie wizytówki Google Moja Firma. Należy jednak pamiętać, iż nie nie można tego robić z prozaicznie błahych powodów, jak np. posiadanie negatywnych opinii, zmiana lokalizacji przedsiębiorstwa czy też tymczasowe zamknięcie firmy. To czynność zarezerwowana pod kątem zdecydowanie bardziej poważnych przypadków. Kiedy można usunąć wizytówkę…

Negatywne opinie w wizytówce Google Moja Firma – jak sobie radzić?

Negatywne opinie w wizytówce Google Moja Firma – jak sobie radzić?

A więc borykasz się z negatywnymi opiniami w wizytówce Google Moja Firma? Sposoby na poradzenie sobie z nimi są dwa. Pierwszym jest przygotowanie właściwych odpowiedzi, które udowodnią klientom, że przyjmujesz krytykę do wiadomości i postarasz się popracować nad proponowanymi rozwiązaniami. Druga metoda polega na zgłoszeniu opinii, które faktycznie naruszają zasady w profilu Twojej firmy. Czyli…

Czym jest EEAT w SEO?

Czym jest EEAT w SEO?

Chcesz, żeby Twoja strona internetowa była wiarygodnym źródłem informacji z punktu widzenia Google? Musisz w takim razie zaznajomić się z terminem EEAT (inaczej: Double EAT), który został rozbudowany o jedno „E” w porównaniu do swojego poprzednika. Dokumentuje to artykuł napisany 15 grudnia, 2022 roku przez Elizabeth Tucker. Jak to się zaczęło? Pierwotnie deweloperzy giganta z…

Narzędzia SEO dla copywritera – z czego korzystamy w Semgence?

Narzędzia SEO dla copywritera – z czego korzystamy w Semgence?

SEO copywriting to nie tylko słowa. To strategia, wyczucie trendów, precyzja, a przede wszystkim… odpowiednie narzędzia SEO dla copywritera. W agencji Semgence wiemy, że dobry tekst nie powstaje sam z siebie. Potrzebne jest solidne wsparcie, technologia i proces. Jeśli chcesz wiedzieć, jakie instrumenty pomagają nam dostarczać skuteczny content, który pozycjonuje się jak marzenie, czytaj dalej….