rich snipepts - elementy rozszerzone na stronie internetowej

Jak używać rich snippets – elementów rozszerzonych na stronie internetowej?

Każdego dnia z wyszukiwarki Google korzystają miliony użytkowników na całym świecie. To, czy wybiorą daną stronę internetową, zależy od wielu różnych czynników. Oczywiste jest, że niezwykle ważna jest pozycja w wynikach wyszukiwania, ale warto zwrócić uwagę na aspekt polegający na wyróżnianiu się w SERPach. Można to zrobić za pomocą elementów rozszerzonych znanych także jako rich…

Czym są linki kanoniczne i kiedy je stosować?

Czym są linki kanoniczne i kiedy je stosować?

Linki kanoniczne stosuje się od 2009 roku, a więc od 14 lat. Wtedy też Google, Yahoo i Microsoft połączyły siły, aby stworzyć adresy kanoniczne. W jakim celu? Otóż, aby zapewnić administratorom stron możliwość szybkiego i łatwego rozwiązywania problemów związanych z duplikacją treści. Czy to rozwiązanie faktycznie działa? Tak, aczkolwiek należy je umiejętnie wykorzystywać. Czym są…

jak polaczyc ux i seo

Jak połączyć ze sobą SEO i UX?

Efektywne działania związane z SEO nie opierają się tylko na zaspokajaniu wymagań, jakie są stawiane przez algorytmy wyszukiwarek. W obecnych czasach jest to już niewystarczające, aby osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Należy uwzględnić znacznie ważniejszy czynnik, czyli ludzki. Chodzi więc o połączenie SEO i UX. Jak to zrobić?  Czym jest user experience? UX jest…

bing-webmaster-tools

Jak pozycjonować stronę w Bing?

Bing jest wyszukiwarką internetową, która została stworzona przez Microsoft. Pozwala ona użytkownikom wyszukiwać informacje, strony internetowe, filmy, czy też wiadomości w sieci. Wprowadzono ją w 2009 roku jako alternatywa i konkurencja dla Google. Na przestrzeni ostatnich lat zyskała ona na popularności i stała się drugą co do wielkości wyszukiwarką internetową. Jak więc pozycjonować stronę w…

inbound-marketing.jpg

Jak wykorzystać inbound marketing w sprzedaży?

Kiedyś najpowszechniejszą i najskuteczniejszą metodą docierania ze swoją ofertą do potencjalnych klientów były kampanie bannerowe, reklamy w telewizji, czy też druk. W dzisiejszych czasach priorytety się jednak zmieniły, podobnie zresztą jak wymagania konsumentów. Obecnie prym wiedzie internet i trendy z nim związane. W efekcie najlepiej jest skupić się teraz na przyciąganiu nowych klientów za pomocą…

marketing sensoryczny

Co to jest marketing sensoryczny i jak wpływa na decyzje zakupowe klientów?

Marketing sensoryczny coraz częściej wpływa na decyzje zakupowe klientów. Dzięki oddziaływaniu zmysłów konsumenci są w stanie nabyć produkty albo wręcz przeciwnie – zrezygnować z dokonania zakupu. Marketing sensoryczny to swego rodzaju innowacja i niezwykle istotna gałąź marketingu, o której powinny dyskutować wszystkie przedsiębiorstwa. Przede wszystkim dotyczy to w dużej mierze e-commerce, które dążą do rozwoju…

Multitask Unified Model

Jak technologia MUM wpływa na działanie wyszukiwarki Google?

Osoby odpowiedzialne za stworzenie i nieustanny rozwój wyszukiwarki Google cały czas starają się podnosić sobie poprzeczkę i realizować nowe projekty, dzięki którym wyniki wyszukiwania będą jeszcze trafniejsze i lepiej dopasowane do wpisywanych zapytań. Jedną z najważniejszych zmian zapowiadanych wcześniej przez Google ma być wdrożenie Multitask Unified Model. Dzięki tej technologii wyszukiwarka będzie mogła udostępnić użytkownikowi…

breadcrumbs-menu-nawigacyjne-okruszkowe

Co to jest breadcrumbs i dlaczego jest ważne dla SEO?

Breadcrumbs nazywane są również okruszkami SEO i stanowią ścieżkę strony internetowej, która pozwala internautom na łatwiejszą orientację. Nawigacja okruszkowa pokazuje konkretnie, w którym  miejscu znajduje się dana osoba na stronie i umożliwia powrót do wcześniej przeglądanych podstron w domenie. Breadcrumbs najczęściej są zlokalizowane poziomo na górze strony www, którą odwiedza użytkownik. Wykorzystuje się je w…

Mobile first - dlaczego warto uwzględnić takie podejście

Mobile first – dlaczego warto uwzględnić takie podejście?

Liczba użytkowników internetu, korzystających z urządzeń mobilnych stale rośnie. Oznacza to, że strony internetowe są odwiedzane właśnie przez takie osoby, a najczęściej wykorzystują do tego swoje smartfony. Z tego też powodu każdy właściciel witryny www powinien zadbać o to, aby była ona responsywna i w pełni przyjazna dla użytkowników urządzeń mobilnych. Strony internetowe, które wyświetlają…