Algorytmy Google – Panda, Pingwin i inne

Algorytmy Google – Panda, Pingwin i inne

Obecnie przybywa coraz więcej stron internetowych, a tym samym zasobów, jakie można znaleźć w Internecie. Dzięki wpisaniu interesujących nas zapytań w okno wyszukiwarki, jesteśmy w stanie dotrzeć do wielu z nich, znajdując interesujące nas treści. Wpisanie pojedynczej frazy w okno wyszukiwarki potrafi wygenerować miliony stron, których zawartość bardziej lub mniej odpowiada naszym potrzebom i oczekiwaniom….

Content marketing i SEO – na co zwrócić uwagę?

Content marketing i SEO – na co zwrócić uwagę?

Zawarcie na stronie internetowej wartościowych i unikatowych treści jest jedną z kluczowych kwestii, na jakie warto zwrócić szczególną uwagę na etapie tworzenia publikacji. Istotne jest, aby treści te były skonstruowane w taki sposób, aby pozwalały na skuteczne pozycjonowanie strony na określone słowa kluczowe. O ile jednak przygotowanie treści witryny pod kątem SEO może umożliwić nam…

Modele rozliczeń w procesie pozycjonowania

Modele rozliczeń w procesie pozycjonowania

Pozycjonowanie strony internetowej jest nierzadko długim i złożonym procesem, który w rezultacie może przynieść usługobiorcy wiele korzyści, na przykład w postaci zwiększonej liczby wejść na stronę, wzrostu rozpoznawalności firmy i promowanej marki, czy wzrostu zaufania wśród potencjalnych klientów. Strona znajdująca się na topowych miejscach w rankingu wyszukiwarki jest w stanie zapewnić przedsiębiorstwu przewagę nad konkurencją,…

Audyt SEO – na co zwrócić uwagę

Audyt SEO – na co zwrócić uwagę

Przeprowadzenie profesjonalnego audytu SEO jest rozwiązaniem, które pozwoli nam na precyzyjne określenie zarówno słabych, jak i mocnych stron naszej witryny. Pomoże nam to w wyeliminowaniu ewentualnych nieprawidłowości i podjęciu konkretnych kroków, które nie tylko pozwolą na osiągnięcie wyższej pozycji w rankingu wyszukiwania, ale także usprawnią obsługę naszej witryny i poprawią jej funkcjonalność. Należy pamiętać o…

10 sposobów jak poprawić widoczność sklepu internetowego
|

10 sposobów jak poprawić widoczność sklepu internetowego

Celem każdego sklepu internetowego jest osiągnięcie jak najwyższej sprzedaży, co nieodłącznie wiążę się z koniecznością pozyskania klientów i zachęcenia ich do skorzystania z oferty naszej firmy. Aby realizacja wymienionego założenia była w ogóle możliwa, należy w pierwszej kolejności zadbać o to, by potencjalni klienci mogli trafić do naszego e-sklepu. Dzięki optymalizacji strony pod kątem SEO,…

Narzędzia SEO niezbędne w pracy nie tylko seowca

Narzędzia SEO niezbędne w pracy nie tylko seowca

Skuteczna optymalizacja stron internetowych wymaga od SEOwców nie tylko fachowej wiedzy, ale również ciągłego zaangażowania w wykonywaną pracę i umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian. To właśnie ze względu na częste modyfikacje algorytmów wyszukiwarek, śledzenie branży i zachodzących w niej zmian jest niezbędne, aby móc opracować jak najskuteczniejszą strategię działania. Realizacja wyznaczonych celów byłoby jednak…