Parametr canonical – czym jest oraz do czego służy?

Parametr canonical (czy też tag lub link kanoniczny) to jedno z najważniejszych narzędzi do radzenia sobie z duplikacją treści w witrynie i w pozycjonowaniu strony internetowej. Czym jest canonical? Jak stosować kanoniczny adres URL i wdrażać go w domenie poddawanej audytowi SEO? Aktualne zastosowanie tagu kanonicznego Parametr canonical stosuje się zazwyczaj w 2 sytuacjach: W…

Linkowanie wewnętrzne – co to jest i jak je stosować?

Linkowanie wewnętrzne jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii SEO. To dzięki nim zarówno użytkownicy, jak i roboty wyszukiwarki mogą dotrzeć nawet do najdalszych zakamarków witryny. Orphan pages czyli osierocone treści Pierwsza grupa witryn, na którą można natrafić podczas rzetelnej analizy profilu linków wewnątrz serwisu, to orphan pages (sierotki). Wyszukiwarka Google może mieć problemy z…

Duplicate content – czy szkodzi i jak sobie z nim radzić?

Duplicate content – czy szkodzi i jak sobie z nim radzić?

Dwie strony z takim samym contentem? Taka sytuacja z daleka pachnie ograniczeniem widoczności serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania. Sprawdź, dlaczego duplicate content to gwóźdź do trumny SEO i jak sobie z nim poradzić. Czym jest duplicate content? O zjawisku duplicate content mówimy w sytuacji, gdy na więcej niż jednej stronie internetowej została opublikowana identyczna treść….

Co to jest crawl budget?

Co to jest crawl budget?

Jak często roboty wyszukiwarki odwiedzają Twój serwis? Czym jest crawl budget i jak można go zwiększyć, aby działania SEO były jeszcze skuteczniejsze? Co wpływa na budżet indeksowania witryny? Przeczytaj tekst do końca, a znajdziesz odpowiedzi! Czy roboty indeksujące nie chodzą tam gdzie nie powinny Roboty wyszukiwarki nie mogą wciąż przebywać na Twojej stronie internetowej, oczekując…

Co to jest techniczne SEO?

Czy elementy takie jak poprawny kod lub struktura serwisu mogą przełożyć się na skuteczność strategii SEO? Sprawdź, czym jest audyt techniczny witryny i dlaczego warto się na niego zdecydować. Poznaj najważniejsze elementy, które wpływają na pozycjonowanie stron. Czym jest techniczne SEO? Chociaż warstwa wizualna witryny internetowej oraz publikacja merytorycznych treści, w których użytkownik znajdzie interesujące…

Jak wykonać analizę słów kluczowych swoich i konkurencji?

Jak wykonać analizę słów kluczowych jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania? Chcesz wdrożyć skuteczną strategię SEO? Zacznij od wyboru słów kluczowych. Przeanalizuj wybrane propozycje i sprawdź, na jakie frazy pozycjonuje się konkurencja. Przygotowanie docelowych fraz kluczowych To, czy Twój serwis będzie widoczny na wysokich pozycjach w SERP, nie zależy…

Słowa kluczowe konkurencji – jak je analizować?

Słowa kluczowe konkurencji – jak je analizować?

Chcesz zwiększyć widoczność swojego serwisu? Zależy Ci na tym, aby pokonać konkurencję w organicznych wynikach wyszukiwania? Przekonaj się, jak przeprowadzić analizę słów kluczowych głównych konkurentów. Poznaj frazy, na które pozycjonują się inne firmy z Twojej branży i rozszerz swoją strategię SEO! Jak i dlaczego warto sprawdzić słowa kluczowe konkurencji? Jeśli prowadzisz działania SEO od dłuższego…

Jak sprawdzić historię domeny internetowej?

Jak sprawdzić historię domeny internetowej?

Jak sprawdzić historię domeny, kiedy zastanawiasz się nad kupnem domeny internetowej. Bo skoro to może byc używana domena to warto sprawdzić jej historię! Może się okazać, że wcześniejszy właściciel postawił na niej stronę WWW o wątpliwej renomie. Zweryfikuj wiek i nazwę domeny. Dowiedz się, jak to zrobić! Sprawdzenie wieku domeny Zastanawiałeś się kiedyś nad tym,…

Ile kosztuje audyt SEO?

Ile kosztuje audyt SEO?

Ile kosztuje audyt SEO? Jaki budżet trzeba przeznaczyć na kompleksową analizę SEO strony internetowej? W Twoje ręce trafiła właśnie świeża strona internetowa? Planujesz rozpoczęcie pozycjonowania? A może zmieniasz agencję, bo dotychczasowe rezultaty nie są zadowalające? Przekonaj się, jaki budżet będzie Ci potrzebny, aby przeprowadzić kompleksową analizę strony. Ile kosztuje audyt SEO i dlaczego różnice w…

Dlaczego pozycjonowanie jest ważne?

Dlaczego pozycjonowanie jest ważne?

O pozycjonowanie powinna dbać każda firma działająca w Internecie, a także poza nim. Dlaczego pozycjonowanie jest ważne?. W Internecie znajdziecie też wiele porad jak skutecznie czy szybko wypozycjonować witrynę. Czy jednak wiecie, dlaczego warto pozycjonować stronę? Co tak naprawdę dają dobrze prowadzone działania SEO? Dlaczego są one tak ważne? Pora znaleźć odpowiedzi na te pytania….