Czym jest Google Discover? Jak pomaga w marketingu firmy?

Czym jest Google Discover? Jak pomaga w marketingu firmy?

Google Discover sprawiło, że pojawił się nowy sposób wyszukiwania treści, gdzie informacje znajdują samodzielnie użytkownika. Z tej usługi każdego dnia korzystają miliony internautów, przez co nieustannie zyskuje ona na popularności i atrakcyjności, ale nadal jest niedoceniana przez wielu wydawców. Czym jest Google Discover? W jaki sposób go wykorzystać, aby przyniósł on korzyści firmie?  Czym jest…

Co to jest lazy loading i jaki ma wpływ na SEO?

Co to jest lazy loading i jaki ma wpływ na SEO?

Szybkość ładowania strony internetowej ma kluczowe znaczenie w procesie pozyskiwania nowych klientów. Zdaje sobie sprawę z tego coraz więcej właścicieli witryn internetowych, przez co zaczynają oni poszukiwać nowych rozwiązań na poprawę tego parametru. Chodzi tutaj przede wszystkim o zadowolenie użytkowników, a także o poprawę wskaźników SEO i optymalizację. Większość internautów wchodząc na daną stronę www…

Whitepress AI Media Planner – oszczędza czas w procesach SEO

Whitepress AI Media Planner – oszczędza czas w procesach SEO

Będąc na konferencji SEO & Content Camp organizowanej w Szczyrku w 2022 roku przez Whitepress poruszałem kwestie związane z linkbuildingiem oraz procesami z tym związanymi. Prowadząc agencję jestem niejako zmuszony do ręcznego poszukiwania różnego rodzaju portali, gdzie chciałbym wykonać publikację – po prostu takie mamy podejście ze względu na parametry, które sprawdzamy. Cały szkopuł polega…

SpamBrain – narzędzie Google do walki ze spamem

SpamBrain – narzędzie Google do walki ze spamem

Wyszukiwarka Google od lat walczy ze spamem w wynikach wyszukiwania. Mamy za sobą aktualizacje dotyczące skopiowanych treści, bezwartościowego contentu, niskiej jakości linków i inne. W 2022 roku została zmodyfikowany algorytm SpamBrain (uruchomiony w 2018 roku), który ma walczyć ze spamem w SERP-ach, i został oparty o sztuczną inteligencję. Sprawdź, czym jest SpamBrain i jak działa….

Jak sprawdzić czy strona jest zaindeksowana?

Jak sprawdzić czy strona jest zaindeksowana?

Zanim strona zacznie wyświetlać się w wynikach wyszukiwania na zapytania wysyłane przez internautów, musi zostać zaindeksowana w Google. Aby przyspieszyć ten proces, możesz dodać linki prowadzące do witryny lub wysłać prośbę o indeksację w Google Search Console. Zanim jednak prześlesz zgłoszenie, sprawdź, czy strona znajduje się w indeksie wyszukiwarki. Jak sprawdzić czy strona jest zaindeksowana?…

Topical Authority – czym jest?

Topical Authority – czym jest?

Podstawowym celem algorytmu Google jest zapewnienie internautom materiałów, które odpowiadają na dane zapytanie. W sieci znajdziesz content przygotowany przez ekspertów, ale również wypowiedzi przypadkowych osób umieszczone na forach czy portalach społecznościowych. Aby zapewnić użytkownikom dostęp do zweryfikowanych informacji, Google ocenia jakość treści oraz określa Topical Authority. Co to oznacza i na jakiej podstawie wyszukiwarka decyduje,…

Fragmenty rozszerzone w sklepie WWW – jakie warto wdrożyć i dlaczego?

Fragmenty rozszerzone w sklepie WWW – jakie warto wdrożyć i dlaczego?

W wynikach wyszukiwania Google możesz zobaczyć nie tylko tytuły i opisy stron, ale również informacje (fragmenty rozszerzone) o cenie produktu opisanego sklepie, stanie magazynowym, średniej ocenie i nie tylko. To elementy, które zwracają uwagę użytkowników Google i powodują, że witryny są częściej klikane. Warto wprowadzić te rozwiązania w Twoim sklepie. Sprawdź, czym są fragmenty rozszerzone,…

Kongres Online Marketing 2022 – subiektywna relacja Semgence

Kongres Online Marketing 2022 – subiektywna relacja Semgence

W dniach 22-23 września 2022 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w kolejnej edycji Kongresu Online Marketing. Tegoroczne wydarzenie odbywało się w trybie hybrydowym – online oraz w Kinie Luna w Warszawie. Nie zabrakło atrakcji zarówno dla uczestników stacjonarnych, jak i tych za ekranami komputera. Jak cały event ocenia Semgence? Zapraszamy do lektury naszej relacji! Organizacja Kongresu…

Sprawna obsługa klienta z użyciem strony WWW

Sprawna obsługa klienta z użyciem strony WWW

Ponad 73% konsumentów w Polsce zrezygnowało z usług firmy przez niską jakość obsługi. W konsekwencji wysokość strat sięgnęła nawet 8,8 mld euro rocznie. To ogromne wydatki, których możesz uniknąć. Zastanawiasz się, w jaki sposób? Wystarczy, że zapoznasz się z naszą listą najważniejszych wskazówek mówiących o tym, co warto zrobić lub jakie rozwiązania wprowadzić, aby Twoja obsługa…

Jak wykorzystać w biznesie Wayback Machine?

Jak wykorzystać w biznesie Wayback Machine?

Zastanawiasz się, jakie zmiany przeszła strona Twojej konkurencji w ciągu kilku ostatnich lat? A może chcesz porównać swoją starą witrynę z nową? Strony internetowe ciągle się zmieniają zarówno jeśli chodzi o ich wewnętrzną strukturę, systemy, kod źródłowy, jak i wygląd. Aby zachować historię tych zmian, stworzono specjalne narzędzie do budowania cyfrowej biblioteki historii Internetu. Czym jest…