Strona niewidoczna w Google – jak temu zaradzić?

Strona niewidoczna w Google – jak temu zaradzić?

Indeks wyszukiwarki Google ma rozmiar znacząco przekraczający 100 000 000 gigabajtów, zawierając setki miliardów stron internetowych, a Twoja strona nadal nie jest widoczna w wyszukiwarkach? Istnieje w konsekwencji duże prawdopodobieństwo, że robisz coś nie tak. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, dlaczego strona niewidoczna w Google jest w Twoim przypadku codziennością! Dlaczego Twoja strona jest…

Przekierowanie 301 – jak wykorzystać w SEO?

Przekierowanie 301 – jak wykorzystać w SEO?

Eksperci z Ahrefs przebadali ponad milion stron internetowych – aż 95,2% z nich stosuje nieprawidłowo przekierowania 3XX (czyli HTTP 301, 302, 307 i 308). Jeżeli chcesz wiedzieć, jak poprawnie wykorzystać przekierowanie 301 w SEO, koniecznie przeczytaj nasz wpis! Przekierowanie 301 – czym jest HTTP 301? Przekierowanie 301, znane jako HTTP 301, jest trwałym przekierowaniem z…

Robots.txt – co to jest i do czego służy?

Robots.txt – co to jest i do czego służy?

Plik robots.txt to ważny element każdej strony internetowej, wpływający na sposób, w jaki crawlery przeszukują i indeksują jej zasoby. Służy on do zarządzania dostępem robotów indeksujących do określonych części witryny, pozwalając na optymalizację obciążenia serwera oraz kontrolę nad widocznością treści w wynikach wyszukiwania. W niniejszym artykule zgłębimy techniczne aspekty działania robots.txt, opierając się na oficjalnych…

Analityka internetowa – dlaczego jest ważna? 4 zalety!

Analityka internetowa – dlaczego jest ważna? 4 zalety!

Czy wiesz, że aż 83,5% stron internetowych używa Google Analytics 4 lub podobnych narzędzi analitycznych? To oznacza, że analityka internetowa jest wyjątkowo ważna – np. pod kątem analizy rezultatów pozycjonowania lub innych metod reklamy w Internecie. Przeczytaj nasz artykuł, aby poznać 4 istotne zalety przemawiające za regularną weryfikacją efektów z pomocą właściwych narzędzi. Analityka internetowa…

co to google search console

Co to jest Google Search Console i do czego służy? Poradnik

Zastanawiałeś się kiedyś, co kryje się za nazwą Google Search Console, albo jak może ona wpłynąć na Twoją przyszłość w świecie marketingu lub SEO? Może prowadzisz własną stronę internetową i słyszałeś szepty, że GSC to klucz do jej sukcesu, ale nie jesteś pewien, jak z tego skorzystać? W tym artykule odkryjesz, co to Google Search…

jak sprawdzić historię domeny internetowej

Historia Domeny: jak sprawdzić historię domeny internetowej?

Jak sprawdzić historię adresu domeny, kiedy zastanawiasz się nad kupnem domeny internetowej. Bo skoro to może być używana domena, to warto sprawdzić jej historię! Może się okazać, że wcześniejszy właściciel postawił na niej stronę WWW o wątpliwej renomie. Zweryfikuj wiek i nazwę domeny. Dowiedz się, jak to zrobić! Sprawdzenie wieku domeny Zastanawiałeś się kiedyś nad…

Jak sprawdzić ruch na stronie internetowej?

Jak sprawdzić ruch na stronie WordPress?

Ruch na stronie jest liczbą użytkowników odwiedzających witrynę internetową w określonym czasie. Parametr ten stanowi jeden z najważniejszych wskaźników pozwalających sprawdzić, czy prowadzone działania SEO i pozycjonowania zmierzają we właściwym kierunku. Ponadto pokazuje jak strona wypada na tle konkurencji w wynikach wyszukiwania. Jak sprawdzić ruch na stronie? Dlaczego warto analizować ten wskaźnik? Sprawdzanie ruchu pozwala…

Błąd 404 (not found) – czym jest i jak go naprawić?

Błąd 404 (not found) – czym jest i jak go naprawić?

Błąd 404 jest dosyć często występującym mankamentem zarówno w sektorze e-commerce, jak i B2B, jednak nie zawsze okazuje się to powód do obaw. Przeczytaj nasz wpis, aby poznać sposoby naprawy 404 not found oraz przyczyny jego występowania. 404 not found – co to znaczy? Istnieje duże prawdopodobieństwo, że podczas surfowania po sieci każdy z nas…

Pozycjonowanie czy Google Ads?
|

Pozycjonowanie czy Google Ads?

68% wszystkich doświadczeń online rozpoczyna się od wyszukiwarki, ale mniej niż 1% użytkowników klika w wyniki znajdujące się na drugiej stronie*. Oznacza to, że zdecydowanie warto starać się o widoczność w Google – liczy się jednak tylko szczyt. Zarówno reklamy Google Ads, jak i SEO, pozwalają Ci zwiększyć swoją widoczność w wynikach wyszukiwania, ale w…

google keyword planner
|

Google Keyword Planner – jak korzystać z Planera słów kluczowych od Google?

Chcesz promować swoją firmę online? W takim razie prędzej czy później zetkniesz się z pojęciem słów kluczowych, które odgrywają kluczową rolę w marketingu w wyszukiwarkach. Żeby zbudować widoczność w wynikach wyszukiwania, musisz w pierwszej kolejności odnaleźć wartościowe dla Ciebie zapytania. Umożliwi Ci to właśnie Google Keyword Planner (Planer słów kluczowych), czyli darmowe narzędzie od Google…