Czemu sklep internetowy nie sprzedaje? Jak rozwiązać problem?
|

Czemu sklep internetowy nie sprzedaje? Jak rozwiązać problem?

Zakładasz sklep internetowy, wystawiasz produkty, a później się okazuje, że nikt u Ciebie nie kupuje. Tak często wygląda początek sprzedaży e-commerce w przypadku wielu niedoświadczonych sprzedawców online. Jeśli zaliczasz się do tego grona sprzedawców, z poniższego tekstu dowiesz się, jakie mogą być możliwe przyczyny braku sprzedaży i jak je wyeliminować. Przyczyny braku sprzedaży w sklepie…

Czym jest share buttons i jak wykorzystać je w pozycjonowaniu?

Czym jest share buttons i jak wykorzystać je w pozycjonowaniu?

Share button użyte we właściwym miejscu oraz odpowiednim kontekście jest skutecznym sposobem na zwiększenie ruchu na stronie. Pojawia się tylko kwestia, jakich przycisków użyć, aby były one efektywne? W jakim miejscu powinny się znaleźć, aby przykuć uwagę odwiedzających? Jakie wtyczki WordPress do tego wykorzystać? Share buttons – co to jest? Share buttons są niewielkimi ikonkami…

Jak sprawdzić ruch na stronie internetowej?

Jak sprawdzić ruch na stronie internetowej?

Ruch na stronie jest liczbą użytkowników odwiedzających witrynę internetową w określonym czasie. Parametr ten stanowi jeden z najważniejszych wskaźników pozwalających sprawdzić, czy prowadzone działania SEO i pozycjonowania zmierzają we właściwym kierunku. Ponadto pokazuje jak strona wypada na tle konkurencji w wynikach wyszukiwania. Jak sprawdzić ruch na stronie? Dlaczego warto analizować ten wskaźnik? Co to jest…

Czym jest Black Hat SEO i dlaczego go nie stosować?

Czym jest Black Hat SEO i dlaczego go nie stosować?

Budowanie widoczności strony internetowej to jedno z kluczowych działań w marketingu internetowym. Na przestrzeni wielu lat ukształtowało się wiele różnych mechanizmów działań oraz technik SEO, które są mniej lub bardziej zgodne z wytycznymi Google dla Webmasterów. Obecnie wyróżnić można trzy podstawowe gałęzie pozycjonowania – White Hat SEO, Gray Hat SEO i Black Hat SEO. W…

Jak używać rich snippets – elementów rozszerzonych na stronie internetowej?

Jak używać rich snippets – elementów rozszerzonych na stronie internetowej?

Każdego dnia z wyszukiwarki Google korzystają miliony użytkowników na całym świecie. To, czy wybiorą daną stronę internetową, zależy od wielu różnych czynników. Oczywiste jest, że niezwykle ważna jest pozycja w wynikach wyszukiwania, ale warto zwrócić uwagę na aspekt polegający na wyróżnianiu się w SERPach. Można to zrobić za pomocą elementów rozszerzonych znanych także jako rich…

Czym są linki kanoniczne i kiedy je stosować?

Czym są linki kanoniczne i kiedy je stosować?

Linki kanoniczne stosuje się od 2009 roku, a więc od 14 lat. Wtedy też Google, Yahoo i Microsoft połączyły siły, aby stworzyć adresy kanoniczne. W jakim celu? Otóż, aby zapewnić administratorom stron możliwość szybkiego i łatwego rozwiązywania problemów związanych z duplikacją treści. Czy to rozwiązanie faktycznie działa? Tak, aczkolwiek należy je umiejętnie wykorzystywać. Czym są…

Jak połączyć ze sobą SEO i UX?

Jak połączyć ze sobą SEO i UX?

Efektywne działania związane z SEO nie opierają się tylko na zaspokajaniu wymagań, jakie są stawiane przez algorytmy wyszukiwarek. W obecnych czasach jest to już niewystarczające, aby osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Należy uwzględnić znacznie ważniejszy czynnik, czyli ludzki. Chodzi więc o połączenie SEO i UX. Jak to zrobić?  Czym jest user experience? UX jest…

Jak pozycjonować stronę w Bing?

Jak pozycjonować stronę w Bing?

Bing jest wyszukiwarką internetową, która została stworzona przez Microsoft. Pozwala ona użytkownikom wyszukiwać informacje, strony internetowe, filmy, czy też wiadomości w sieci. Wprowadzono ją w 2009 roku jako alternatywa i konkurencja dla Google. Na przestrzeni ostatnich lat zyskała ona na popularności i stała się drugą co do wielkości wyszukiwarką internetową. Jak więc pozycjonować stronę w…

Jak wykorzystać inbound marketing w sprzedaży?

Jak wykorzystać inbound marketing w sprzedaży?

Kiedyś najpowszechniejszą i najskuteczniejszą metodą docierania ze swoją ofertą do potencjalnych klientów były kampanie bannerowe, reklamy w telewizji, czy też druk. W dzisiejszych czasach priorytety się jednak zmieniły, podobnie zresztą jak wymagania konsumentów. Obecnie prym wiedzie internet i trendy z nim związane. W efekcie najlepiej jest skupić się teraz na przyciąganiu nowych klientów za pomocą…