Czym jest ambient marketing i jak go wykorzystać?
|

Czym jest ambient marketing i jak go wykorzystać?

Działania marketingowe stale ewoluują, co akurat nie powinno dziwić. Związane to jest między innymi z rozwojem wielu różnych technologii, a także potrzebą opracowywania strategii, które będą jeszcze efektywniejsze w pozyskiwaniu nowych klientów. Nie zmienia to jednak faktu, iż w obecnych czasach konsumenci i odbiorcy reklam są atakowani nimi z każdej możliwej strony. Już nie tylko…

Festiwal SEO 2023 zostanie w naszej pamięci na długo – relacja z wydarzenia

Festiwal SEO 2023 zostanie w naszej pamięci na długo – relacja z wydarzenia

Mamy za sobą 11. edycję Festiwalu SEO w Katowicach, która dla wielu uczestników, w tym także dla naszego działu contentu, była wyjątkowa. Tegoroczne wydarzenie, które miało miejsce 13 października 2023 roku, było podwójnie szczególne, ponieważ świętowaliśmy również dziesięciolecie istnienia platformy Whitepress®. Festiwal SEO 2023 niezmiennie w formie Festiwal SEO co roku przyciąga do Katowic mnóstwo…

Jaki wpływ na SEO ma thin content?

Jaki wpływ na SEO ma thin content?

Treści na stronach internetowych odgrywają ogromną rolę w procesie pozycjonowania. Ponadto mają one duże znaczenie dla samych użytkowników internetu. Niezależnie od tego, w jakiej branży się funkcjonuje, content pozwala budować świadomość marki, pozycje strony w wynikach wyszukiwania i przedstawiać firmę jako eksperta w swojej branży. Należy jednak pamiętać o tym, że treści na stronie muszą…

Jak wybrać agencję SEO? Ja wybrać firmę do SEO?

Jak wybrać agencję SEO? Ja wybrać firmę do SEO?

Jeśli nie wiesz jak wybrać agencję seo to poniżej znajdziesz garść przydatnych informacji na co zwrócić uwagę wiążąc się z agencją. Jeśli jednak głównym kryterium wybory agencji będzie portfel czyli pieniądze – ten artykuł nie jest dla Ciebie a SEO nie będzie kanałem, który w długiej perspektywie czasowej przyniesie twojego biznesowi długotrwałe i dobre rezultaty….

Surfer SEO – co to jest i jakie funkcje oferuje?

Surfer SEO – co to jest i jakie funkcje oferuje?

Chcesz zwiększyć widoczność swojej strony w Google, ale nie wiesz jak? Odkryj moc Surfer SEO – narzędzia niezbędnego dla copywriterów, marketerów i agencji. Dowiedz się, jak analizować konkurencję, optymalizować treści i znaleźć idealne słowa kluczowe. Czytaj dalej i przekonaj się, dlaczego Surfer SEO to klucz do sukcesu w e-commerce i nie tylko. Co to jest…

Do czego przydaje się Ahrefs? Krótki poradnik

Do czego przydaje się Ahrefs? Krótki poradnik

Pozycjonowanie strony internetowej jest jednym z podstawowych działań marketingowych, o które powinien zadbać każdy administrator serwisu. Dzięki temu możliwe jest zwiększenie ruchu w witrynie, podniesienie jej pozycji w wynikach wyszukiwania Google, co w konsekwencji przekłada się na ogrom korzyści.  Pozycjonowanie strony nie należy jednak do najłatwiejszych zadań, a na dodatek jest czasochłonne i bez odpowiedniej…

Jak przeprowadzić audyt UX i co w nim uwzględnić? 

Jak przeprowadzić audyt UX i co w nim uwzględnić? 

Audyt UX, czyli audyt użyteczności strony internetowej, jest ekspercką analizą witryny, która polega na kompleksowej jej ocenie pod kątem zgodności z oczekiwaniami użytkowników ją odwiedzających. Ponadto musi ona odpowiadać ich preferencjom oraz przyzwyczajeniom. Audyt UX pozwala sprawdzić, czy dany serwis odpowiada wszystkim potrzebom internautów, a także pokazuje, co należy poprawić, aby korzystanie z niego stało…

Jaką platformę e-commerce wybrać do sklepu internetowego?

Jaką platformę e-commerce wybrać do sklepu internetowego?

Wielu przedsiębiorców, którzy decydują się na otwarcie sklepu internetowego nie ma pojęcia jak dużo, na pozór błahych, aspektów ma wpływ na osiągnięcie przez nich sukcesu. Jednym z najczęściej traktowanych górnolotnie elementów jest wybór odpowiedniej platformy e-commerce do swojego sklepu internetowego. Nie mając wiedzy związanej z ograniczeniami poszczególnych platform, właściciele najczęściej kierują się głównie ceną wdrożenia…

Jak audyt treści może poprawić pozycje Twojej strony w wyszukiwarkach?

Jak audyt treści może poprawić pozycje Twojej strony w wyszukiwarkach?

Zastanawiasz się, dlaczego Twoje treści nie pojawiają się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google? Odpowiedź może być prostsza, niż myślisz: czas na audyt treści. I nie, audyt to nie sztuczka dla znudzonych geeków SEO, ale konkretny sposób na to, by zrozumieć, co Cię dzieli od tych upragnionych wyższych pozycji w wyszukiwarce. W tym wpisie…

Przekierowanie 301 – co to jest i kiedy warto stosować?

Przekierowanie 301 – co to jest i kiedy warto stosować?

Przekierowanie 301 jest informacją dla robotów wyszukiwarek o tym, że zawartość znajdująca się pod starym adresem URL została przeniesiona w inne miejsce lub tez nie istnieje i w to miejsce wskazywany jest nowy adres URL. Tego typu zmiany wprowadza się, aby z jednej strony zadbać o SEO, a z drugiej skierować użytkownika do nowego contentu….