Google Discover – jak włączyć karty Discover? 5 kroków!

Google Discover – jak włączyć karty Discover? 5 kroków!

Wykorzystując potencjał Google Discover, będziesz mógł śledzić bieżące aktualności związane z Twoimi preferencjami. To także szansa dla właścicieli firm, którzy chcą wyróżnić się spośród konkurencji unikalnymi treściami „na czasie”. Przeczytaj ten wpis, aby dowiedzieć się, jak włączyć Google Discover oraz gdzie znaleźć karty Discovery na telefonie Android lub iPhone! Google Discover – co to jest…

Robot indeksujący – jak działa i indeksuje strony internetowe?

Robot indeksujący – jak działa i indeksuje strony internetowe?

Roboty indeksujące umożliwiają organizację i dostęp do ogromnych zasobów informacji dostępnych w sieci. Działają one na zasadzie przeszukiwania stron WWW, analizowania ich zawartości oraz tworzenia indeksów pozwalających na szybkie i precyzyjne wyszukiwanie treści. Dzięki temu każda witryna ma szansę zostać odnaleziona przez użytkowników na całym świecie. Definicja robota indeksującego Robot indeksujący to program komputerowy, który…

Protokół HTTPS – co to jest i czym się różni od HTTP?

Protokół HTTPS – co to jest i czym się różni od HTTP?

Protokół HTTPS jest bardzo popularny – w 2023 roku aż 82,9% stron internetowych miało zaimplementowane szyfrowanie najwyższej klasy. Jeżeli Twoja witryna działa nadal z certyfikatem w formie HTTP, czas to zmienić. W innym wypadku będziesz rankował niżej niż Twoja konkurencja (HTTPS to jeden z ponad 200 czynników rankingowych), a dodatkowo budził znacząco mniejsze zaufanie, co…

Błąd 504 – jak naprawić w 6 prostych krokach?

Błąd 504 – jak naprawić w 6 prostych krokach?

Błąd 504 (Gateway Timeout) występuje, gdy serwer pośredniczący nie otrzymuje na czas odpowiedzi od serwera nadrzędnego – prowadzi to do przerwania połączenia. Tego typu problem może znacząco wpłynąć na dostępność usług online oraz doświadczenie użytkowników, co w konsekwencji doprowadzi do utraty zaufania i satysfakcji klientów. W tym artykule przedstawimy sposoby naprawy błędu 504 oraz omówimy…

Usługa pozycjonowania – dlaczego warto skorzystać? 6 zalet!

Usługa pozycjonowania – dlaczego warto skorzystać? 6 zalet!

Badania Search Engine Journal podają, że 49% marketerów traktuje organiczne wyniki wyszukiwania jako kanał marketingowy przynoszący największy zwrot z inwestycji. Kluczową kwestią jest natomiast w tym przypadku uzyskanie minimum pierwszej strony w Google, a najlepiej pierwszych trzech pozycji w Google generujących łącznie 68,7% wszystkich kliknięć. To możliwe do zrealizowania jedynie poprzez inwestycję w rzetelną usługę…

Stare strony internetowe – jak otworzyć? 5 narzędzi!

Stare strony internetowe – jak otworzyć? 5 narzędzi!

Jak otworzyć stare strony internetowe? Klienci często nas o to pytają – głównie z ciekawości, jednak często chcą także dowiedzieć się detali na temat wyglądu witryn konkurencji z przeszłości. To również metoda na wyszukanie starych badań, które zostały bezpowrotnie wycofane z Google (lub innych wyszukiwarek). Przeczytaj ten wpis i poznaj najlepsze narzędzia służące do otwierania…

Błąd 403 – jak naprawić lub ominąć? 7 sposobów!

Błąd 403 – jak naprawić lub ominąć? 7 sposobów!

Błąd 403 oznacza brak dostępu do zasobu na serwerze, który próbujesz odwiedzić. Może to wynikać z niewłaściwych uprawnień, problemów z konfiguracją serwera lub ograniczeń nałożonych przez właściciela strony. W tym artykule przedstawimy 7 skutecznych metod naprawy i obejścia tego problemu. Dzięki temu odzyskasz dostęp do utraconych zasobów, umożliwiając klientom bezproblemowe korzystanie ze swojej witryny. Definicja…

jak pisać opisy kategorii

Jak pisać skuteczne opisy kategorii w sklepie internetowym?

Efektywne pozycjonowanie sklepów internetowych nie może istnieć bez tworzenia treści. Tych można w e-commerce stworzyć bardzo dużo.  Jednym z ważniejszych typów tekstów – istotnym zarówno z punktu widzenia SEO, jak i użytkowników, są opisy kategorii. Tymczasem wiele sklepów internetowych nie uwzględnia ich w swojej strategii.  Jak tworzyć opisy kategorii zgodne z zasadami SEO? O czym…

Ta witryna jest nieosiągalna – co zrobić?

Ta witryna jest nieosiągalna – co zrobić?

Czytając ten artykuł, prawdopodobnie spotkałeś się z błędem „Ta witryna jest nieosiągalna”. Jak naprawić tego typu mankament i czy to możliwe od ręki? Wiele zależy od kontekstu jego występowania. Przeczytaj ten wpis, aby poznać szczegóły! Znaczenie błędu „Ta witryna jest nieosiągalna” Błąd „Ta witryna jest nieosiągalna” oznacza, że przeglądarka nie mogła nawiązać połączenia z serwerem…

Konsultacje SEO – kiedy skorzystać warto skorzystać z doradztwa?

Konsultacje SEO – kiedy skorzystać warto skorzystać z doradztwa?

Konsultacje SEO – słyszałeś kiedyś o tym terminie? To nic innego jak pewnego rodzaju wsparcie w zakresie pozycjonowania strony internetowej. Nie chodzi w tym przypadku jednak o wdrażanie konkretnych rozwiązań, a raczej znalezienie pomysłu na rozwój strony w Google, otrzymanie klarownej propozycji uporania się z danym problemem lub określenie jakości swojej witryny. Kiedy konsultacje SEO będą…