Jak wypozycjonować sklep internetowy?

Jak wypozycjonować sklep internetowy?

Pozycjonowanie sklepu internetowego jest procesem czasochłonnym, pracochłonnym, wymagającym dużo cierpliwości i wiedzy, którą można nabyć podczas szkoleń, czy też czytania różnych blogów. Duże firmy mogą pozwolić sobie na stworzenie w swoich strukturach dedykowanego działu SEO, który będzie nieustannie zajmował się sklepem internetowym. Pozycjonowanie można zlecić też specjaliście SEO, który będzie dostarczał audyty, analizy, pomysły i…

Czemu sklep internetowy nie sprzedaje? Jak rozwiązać problem?
|

Czemu sklep internetowy nie sprzedaje? Jak rozwiązać problem?

Zakładasz sklep internetowy, wystawiasz produkty, a później się okazuje, że nikt u Ciebie nie kupuje. Tak często wygląda początek sprzedaży e-commerce w przypadku wielu niedoświadczonych sprzedawców online. Jeśli zaliczasz się do tego grona sprzedawców, z poniższego tekstu dowiesz się, jakie mogą być możliwe przyczyny braku sprzedaży i jak je wyeliminować. Przyczyny braku sprzedaży w sklepie…

Czym jest share buttons i jak wykorzystać je w pozycjonowaniu?

Czym jest share buttons i jak wykorzystać je w pozycjonowaniu?

Share button użyte we właściwym miejscu oraz odpowiednim kontekście jest skutecznym sposobem na zwiększenie ruchu na stronie. Pojawia się tylko kwestia, jakich przycisków użyć, aby były one efektywne? W jakim miejscu powinny się znaleźć, aby przykuć uwagę odwiedzających? Jakie wtyczki WordPress do tego wykorzystać? Share buttons – co to jest? Share buttons są niewielkimi ikonkami…

Jak sprawdzić ruch na stronie internetowej?

Jak sprawdzić ruch na stronie internetowej?

Ruch na stronie jest liczbą użytkowników odwiedzających witrynę internetową w określonym czasie. Parametr ten stanowi jeden z najważniejszych wskaźników pozwalających sprawdzić, czy prowadzone działania SEO i pozycjonowania zmierzają we właściwym kierunku. Ponadto pokazuje jak strona wypada na tle konkurencji w wynikach wyszukiwania. Jak sprawdzić ruch na stronie? Dlaczego warto analizować ten wskaźnik? Co to jest…

Czym jest Black Hat SEO i dlaczego go nie stosować?

Czym jest Black Hat SEO i dlaczego go nie stosować?

Budowanie widoczności strony internetowej to jedno z kluczowych działań w marketingu internetowym. Na przestrzeni wielu lat ukształtowało się wiele różnych mechanizmów działań oraz technik SEO, które są mniej lub bardziej zgodne z wytycznymi Google dla Webmasterów. Obecnie wyróżnić można trzy podstawowe gałęzie pozycjonowania – White Hat SEO, Gray Hat SEO i Black Hat SEO. W…

Jak używać rich snippets – elementów rozszerzonych na stronie internetowej?

Jak używać rich snippets – elementów rozszerzonych na stronie internetowej?

Każdego dnia z wyszukiwarki Google korzystają miliony użytkowników na całym świecie. To, czy wybiorą daną stronę internetową, zależy od wielu różnych czynników. Oczywiste jest, że niezwykle ważna jest pozycja w wynikach wyszukiwania, ale warto zwrócić uwagę na aspekt polegający na wyróżnianiu się w SERPach. Można to zrobić za pomocą elementów rozszerzonych znanych także jako rich…

Czym są linki kanoniczne i kiedy je stosować?

Czym są linki kanoniczne i kiedy je stosować?

Linki kanoniczne stosuje się od 2009 roku, a więc od 14 lat. Wtedy też Google, Yahoo i Microsoft połączyły siły, aby stworzyć adresy kanoniczne. W jakim celu? Otóż, aby zapewnić administratorom stron możliwość szybkiego i łatwego rozwiązywania problemów związanych z duplikacją treści. Czy to rozwiązanie faktycznie działa? Tak, aczkolwiek należy je umiejętnie wykorzystywać. Czym są…

Jak połączyć ze sobą SEO i UX?

Jak połączyć ze sobą SEO i UX?

Efektywne działania związane z SEO nie opierają się tylko na zaspokajaniu wymagań, jakie są stawiane przez algorytmy wyszukiwarek. W obecnych czasach jest to już niewystarczające, aby osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Należy uwzględnić znacznie ważniejszy czynnik, czyli ludzki. Chodzi więc o połączenie SEO i UX. Jak to zrobić?  Czym jest user experience? UX jest…

Jak pozycjonować stronę w Bing?

Jak pozycjonować stronę w Bing?

Bing jest wyszukiwarką internetową, która została stworzona przez Microsoft. Pozwala ona użytkownikom wyszukiwać informacje, strony internetowe, filmy, czy też wiadomości w sieci. Wprowadzono ją w 2009 roku jako alternatywa i konkurencja dla Google. Na przestrzeni ostatnich lat zyskała ona na popularności i stała się drugą co do wielkości wyszukiwarką internetową. Jak więc pozycjonować stronę w…