Blog
Czym są konwersje rozszerzone w Google Ads?
Konwersje rozszerzone w Google Ads są stosunkowo nowym konceptem, który pojawił się w kampaniach reklamowych Google, Jest to określona akcja, jaką podejmuje użytkownik na danej stronie internetowej po kliknięciu w reklamę Google Ads. Tą akcją może być między innymi rejestracja w serwisie, dokonanie zakupu, wypełnienie formularza, zapisanie się do newslettera…
Czym jest Black Hat SEO i dlaczego go nie stosować?
Budowanie widoczności strony internetowej to jedno z kluczowych działań w marketingu internetowym. Na przestrzeni wielu lat ukształtowało się wiele różnych mechanizmów działań oraz technik SEO, które są mniej lub bardziej zgodne z wytycznymi Google dla Webmasterów. Obecnie wyróżnić można trzy podstawowe gałęzie pozycjonowania – White Hat SEO, Gray Hat SEO…
Quality Score, czyli jak poprawić wynik jakości reklam w Google Ads?
Wyświetlanie się reklam w Google Ads zależy od wielu różnych czynników. Istotny jest budżet, dobór fraz kluczowych, konkurencja, a także wyniki jakości reklam. Kampanie w Google Ads nadal stanowią jedną z najważniejszych gałęzi reklam. Mimo iż co jakiś czas pojawiają się ich nowe rodzaje, to te typu Search nadal są…
WooCommerce – co to? Czy warto poznać tę platformę?
Obecnie na rynku jest wiele systemów do prowadzenia sprzedaży przez internet. Jednym z nich jest WordPress. Jednak sam WordPress nie wystarczy, aby zacząć sprzedaż. Dodatkowo trzeba zainstalować wtyczkę WooCommerce. Czym ona jest oraz jakie są jej słabe i mocne strony, dowiesz się z poniższego artykułu. WooCommerce — najpopularniejsza wtyczka do…
Wtyczki WooCommerce dla sklepu
WordPress to CMS, który świetnie sprawdza się jako platforma do prowadzenia sklepu internetowego. Aby w pełni wykorzystać potencjał tego systemu, konieczna jest instalacja wtyczki WooCommerce i dodatkowych pluginów. Z poniższego tekstu dowiesz się, które rozszerzenia są istotne w przypadku skutecznej sprzedaży online. Wtyczki WooCommerce w poniższym tekście zostały uporządkowane tematycznie,…
Strona internetowa – dlaczego warto mieć stronę internetową?
Biznesową rolę strony internetowej można porównać do szyldu wiszącego nad drzwiami dowolnej firmy działającej w świecie offline. Jest ona poniekąd wizytówką, która pozwala realizować istotne cele działalności. W poniższym tekście poznasz 7 powodów, dla których musisz mieć własną stronę www. Większa wiarygodność Twojej marki online Posiadanie strony internetowej musi być…

Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami

Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.

Najnowsze komentarze