Jak działa GSP i czy warto wykorzystać go w SEO?

Jak działa GSP i czy warto wykorzystać go w SEO?

Poczta Gmail to obecnie jeden z najpopularniejszych serwisów webmail. Jego funkcjonalności są stale rozbudowywane, a nowe właściwości dodawane. Sprawia to, że Gmail ma olbrzymi potencjał, który coraz chętniej wykorzystywany jest przez marketingowców. Z dużym entuzjazmem przyjęli oni reklamy Gmail Sponsored Promotion. Doceniają oni przede wszystkim to, że poprzez GSP można realizować różne cele i doskonale…

Jak działa remarketing i jak wykorzystać go w SEO?

Jak działa remarketing i jak wykorzystać go w SEO?

Dla żadnego marketingowca tajemnicy nie stanowi fakt, że współczesny konsument nie przepada za reklamą i coraz trudniej przebić się z jej komunikatem. Jak wskazują badania, jest to wynikiem przede wszystkim niedopasowania komunikatu marketingowego do potrzeb, a często też profilu odbiorcy. Rozwiązaniem tego problemu jest remarketing. Ma on zagwarantować, że reklama trafi do osoby potencjalnie zainteresowanej,…

Jak korzystać z Google Trends?

Jak korzystać z Google Trends?

Google wie o swoich użytkownikach niemal wszystko – gdzie bywają, co lubią, jakie rzeczy wyszukują. Dane te są gromadzone, a sprawny marketingowiec może je wykorzystać do skuteczniejszego reklamowania i prowadzenia biznesu. Informacje pozyskane z Google Trends mogą posłużyć m.in. do wyszukiwania słów kluczowych czy planowania tematów contentu na bloga. To jednak nie koniec możliwości aplikacji…

Pozycjonowanie lokalne z Google Moja Firma

Pozycjonowanie lokalne z Google Moja Firma

Każdego dnia Google Maps i Google My Business pozwalają swoim użytkownikom dotrzeć do konkretnych usług czy firm znajdujących się w okolicy. Za pomocą kilku kliknięć możemy zobaczyć, gdzie w pobliżu zjemy chaczapuri, naprawimy buty, czy wyleczymy kota. Wizytówka Google pomaga zwiększyć widoczność w wyszukiwaniu lokalnym i wspiera działania SEO. Samo założenie wizytówki nie przyniesie sukcesu…

Audyt SEO – czym jest, jakie obejmuje działania i jak sprawnie go wykonać?

Audyt SEO – czym jest, jakie obejmuje działania i jak sprawnie go wykonać?

Audyt SEO to jedna z pierwszych czynności, jakie wykonuje firma pozycjonująca stronę. Na czym polega, jakie obejmuje działania i co zrobić, by przebiegł szybko i sprawnie? Na te pytania postaram się dziś odpowiedzieć. By przekazywane informacje były czytelne i łatwo zrozumiałe, artykuł podzielony został na kilka sekcji. Pozwoli to pogrupować powiązane ze sobą zadania do…

Google Lighthouse – jak zrobić audyt SEO z jego pomocą?

Google Lighthouse – jak zrobić audyt SEO z jego pomocą?

Szybkość działania strony jest jednym z bardziej kontrowersyjnych czynników w świecie SEO. Niektórzy uważają, że optymalizacja pod tym kątem jest sztuką dla sztuki, inni poświęcają przyspieszeniu ładowania się strony długie godziny. W 2018 roku Google ogłosiło, że szybkość strony będzie miała również wpływ na wyświetlanie się wyników mobilnych. Jedno jest pewne, na pewno zbyt długo…

Jakie usługi SEO oferują agencje SEO?

Jakie usługi SEO oferują agencje SEO?

Agencje SEO to jeden z ciekawszych rodzajów agencji marketingowych. Specjalizują się one w działaniach typowo związanych z pozycjonowaniem. Oferują je jako dodatkowe usługi marketingowe lub w ogóle zajmują się tą dziedziną. Wiele osób zastanawia się, co mogą oferować takie agencje, czym tak właściwie są i czy warto z nich skorzystać. Poniżej prezentujemy opis takich agencji…

Jak zrobić audyt SEO?

Jak zrobić audyt SEO?

Audyt SEO to jedna z pierwszych czynności, jakie wykonuje firma pozycjonująca stronę. Na czym polega, jakie obejmuje działania i co zrobić, by przebiegł szybko i sprawnie? Na te pytania postaram się dziś odpowiedzieć. By przekazywane informacje były czytelne i łatwo zrozumiałe, artykuł podzielony został na kilka sekcji. Pozwoli to pogrupować powiązane ze sobą zadania do…

6 zasad, o których musisz pamiętać przy przenoszeniu serwisu

6 zasad, o których musisz pamiętać przy przenoszeniu serwisu

Trendy, potrzeby firmy i klientów, wizja – zmieniają się dynamicznie. Aby strona internetowa za nimi nadążyła, niejednokrotnie niezbędne jest podjęcie decyzji o jej przebudowie. Jaki jest cel tych działań? Nowa strona powinna działać sprawniej, być przyjazna użytkownikowi, a jednocześnie atrakcyjna i spójna z misją i wizją firmy. Trzeba jednak pamiętać, że właściwie każda istotna zmiana…

Duplikacja treści ? gdzie jej szukać?

Duplikacja treści ? gdzie jej szukać?

Duplikacji treści (z ang. Duplicate Content) jest zagadnieniem, które może mieć miejsce zarówno wtedy, kiedy identyczna treść znajduje się na różnych stronach internetowych, jak również może odnosić się do powielenia treści w obrębie jednego serwisu. W zależności od tego, gdzie powielona treść występuje, mówi się o duplikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Do powielania treści może dojść…