Blog

czym jest sieć reklamowa google

Czym jest sieć reklamowa Google?

Google Ads to nie tylko reklama w wyszukiwarce. To także kampanie w sieci reklamowej, które pozwalają Ci docierać do milionów internautów.  Tworzą ją strony, aplikacje i różnego rodzaju platformy, będące partnerami Google. To dzięki nim na każdym kroku śledzą Cię produkty, które ostatnio przeglądałeś w sklepie internetowym. Sprawdź, czym jest…
Czytaj więcej > Czym jest sieć reklamowa Google?
co to jest ppc

Co to jest kampania PPC (Pay Per Click)?

PPC to forma marketingu internetowego, w której płacisz wyłącznie za kliknięcia w swoje reklamy. Nie ponosisz żadnych kosztów związanych z  ich samym wyświetleniem.  To prawdopodobnie najpopularniejszy rodzaj performance marketingu, który pozwala osiągać błyskawiczne rezultaty i docierać do klientów aktywnie szukających Twoich produktów czy usług. Dane mówią, że PPC przynosi 2…
Czytaj więcej > Co to jest kampania PPC (Pay Per Click)?

Co to jest ROAS? Wzór i sposoby na zwiększenie zwrotu z reklam!

ROAS (ang. Return on Ad Spend) jest ważnym wskaźnikiem efektywności kampanii reklamowych, mierzącym stosunek przychodu generowanego przez reklamy do kosztów ich wyemitowania. Co ciekawe, według raportu HubSpot z 2023 roku zatytułowanego „The State of Marketing Attribution”, firmy, które regularnie monitorują i analizują swój ROAS, osiągają średnio o 30% wyższy zwrot…
Czytaj więcej > Co to jest ROAS? Wzór i sposoby na zwiększenie zwrotu z reklam!

Analityka internetowa – dlaczego jest ważna? 4 zalety!

Czy wiesz, że aż 83,5% stron internetowych używa Google Analytics 4 lub podobnych narzędzi analitycznych? To oznacza, że analityka internetowa jest wyjątkowo ważna – np. pod kątem analizy rezultatów pozycjonowania lub innych metod reklamy w Internecie. Przeczytaj nasz artykuł, aby poznać 4 istotne zalety przemawiające za regularną weryfikacją efektów z…
Czytaj więcej > Analityka internetowa – dlaczego jest ważna? 4 zalety!
jak sprawdzić historię domeny internetowej

Historia Domeny: jak sprawdzić historię domeny internetowej?

Jak sprawdzić historię adresu domeny, kiedy zastanawiasz się nad kupnem domeny internetowej. Bo skoro to może być używana domena, to warto sprawdzić jej historię! Może się okazać, że wcześniejszy właściciel postawił na niej stronę WWW o wątpliwej renomie. Zweryfikuj wiek i nazwę domeny. Dowiedz się, jak to zrobić! Sprawdzenie wieku…
Czytaj więcej > Historia Domeny: jak sprawdzić historię domeny internetowej?
Sklep internetowy na WordPressie

Sklep internetowy na WordPressie – jak założyć go samemu?

Założyć sklep internetowy na WordPressie to marzenie wielu osób ze względu na łatwość użytku i wszechstronność zastosowań. Jeśli należysz do tej grupy przyszłych sprzedawców, poniżej przedstawiamy kompletny poradnik, z którego dowiesz się, jak się zabrać za budowanie własnej strony sprzedażowej na WP. Sklep internetowy WordPress — co będzie mi potrzebne…
Czytaj więcej > Sklep internetowy na WordPressie – jak założyć go samemu?
Jak sprawdzić ruch na stronie internetowej?

Jak sprawdzić ruch na stronie WordPress?

Ruch na stronie jest liczbą użytkowników odwiedzających witrynę internetową w określonym czasie. Parametr ten stanowi jeden z najważniejszych wskaźników pozwalających sprawdzić, czy prowadzone działania SEO i pozycjonowania zmierzają we właściwym kierunku. Ponadto pokazuje jak strona wypada na tle konkurencji w wynikach wyszukiwania. Jak sprawdzić ruch na stronie? Dlaczego warto analizować…
Czytaj więcej > Jak sprawdzić ruch na stronie WordPress?
audyt google ads

Audyt konta Google Ads – co Ci da i jak go przeprowadzić?

Kampanie Google Ads mogą przynieść świetne efekty dla Twojego biznesu. Dane mówią, że średnie ROI, czyli zwrot inwestycji w przypadku tych reklam wynosi 200%. Nie jest tak jednak oczywiście w każdym przypadku. Kampanie reklamowe przynoszą oczekiwane rezultaty tylko wtedy, gdy są poprawnie skonfigurowane i spójne z Twoimi celami biznesowymi. Audyt…
Czytaj więcej > Audyt konta Google Ads – co Ci da i jak go przeprowadzić?

Pozycjonowanie czy Google Ads?

68% wszystkich doświadczeń online rozpoczyna się od wyszukiwarki, ale mniej niż 1% użytkowników klika w wyniki znajdujące się na drugiej stronie*. Oznacza to, że zdecydowanie warto starać się o widoczność w Google – liczy się jednak tylko szczyt. Zarówno reklamy Google Ads, jak i SEO, pozwalają Ci zwiększyć swoją widoczność…
Czytaj więcej > Pozycjonowanie czy Google Ads?

Zainteresowany?

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.