Duplitace content – czy szkodzi i jak sobie z nim radzić?

Duplitace content – czy szkodzi i jak sobie z nim radzić?

Dwie strony z takim samym contentem? Taka sytuacja z daleka pachnie ograniczeniem widoczności serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania. Sprawdź, dlaczego duplicate content to gwóźdź do trumny SEO i jak sobie z nim poradzić. Czym jest duplicate content? O zjawisku duplicate content mówimy w sytuacji, gdy na więcej niż jednej stronie internetowej została opublikowana identyczna treść….

Co to jest crawl budget?

Co to jest crawl budget?

Jak często roboty wyszukiwarki odwiedzają Twój serwis? Czym jest crawl budget i jak można go zwiększyć, aby działania SEO były jeszcze skuteczniejsze? Co wpływa na budżet indeksowania witryny? Przeczytaj tekst do końca, a znajdziesz odpowiedzi! Czy roboty indeksujące nie chodzą tam gdzie nie powinny Roboty wyszukiwarki nie mogą wciąż przebywać na Twojej stronie internetowej, oczekując…

Co to jest techniczne SEO?

Czy elementy takie jak poprawny kod lub struktura serwisu mogą przełożyć się na skuteczność strategii SEO? Sprawdź, czym jest audyt techniczny witryny i dlaczego warto się na niego zdecydować. Poznaj najważniejsze elementy, które wpływają na pozycjonowanie stron. Czym jest techniczne SEO? Chociaż warstwa wizualna witryny internetowej oraz publikacja merytorycznych treści, w których użytkownik znajdzie interesujące…

Jak wykonać analizę słów kluczowych swoich i konkurencji?

Zależy Ci na tym, aby zdobyć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania? Chcesz wdrożyć skuteczną strategię SEO? Zacznij od wyboru słów kluczowych. Przeanalizuj wybrane propozycje i sprawdź, na jakie frazy pozycjonuje się konkurencja. Przygotowanie docelowych fraz kluczowych To, czy Twój serwis będzie widoczny na wysokich pozycjach w SERP, nie zależy od aktualnego nastroju robotów Google. Działają…

Słowa kluczowe konkurencji – jak je analizować?

Słowa kluczowe konkurencji – jak je analizować?

Chcesz zwiększyć widoczność swojego serwisu? Zależy Ci na tym, aby pokonać konkurencję w organicznych wynikach wyszukiwania? Przekonaj się, jak przeprowadzić analizę słów kluczowych głównych konkurentów. Poznaj frazy, na które pozycjonują się inne firmy z Twojej branży i rozszerz swoją strategię SEO! Jak i dlaczego warto sprawdzić słowa kluczowe konkurencji? Jeśli prowadzisz działania SEO od dłuższego…

Jak sprawdzić historię domeny internetowej?

Zastanawiasz się nad kupnem domeny internetowej? Koniecznie sprawdź jej historię! Może się okazać, że wcześniejszy właściciel postawił na niej stronę WWW o wątpliwej renomie. Zweryfikuj wiek i nazwę domeny. Dowiedz się, jak to zrobić! Sprawdzenie wieku domeny Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jaka jest historia domeny, na której stoi Twoja strona? Czy jesteś jej pierwszym…

Ile kosztuje audyt SEO?

Ile kosztuje audyt SEO?

Ile kosztuje audyt SEO? Jaki budżet trzeba przeznaczyć na kompleksową analizę SEO strony internetowej? W Twoje ręce trafiła właśnie świeża strona internetowa? Planujesz rozpoczęcie pozycjonowania? A może zmieniasz agencję, bo dotychczasowe rezultaty nie są zadowalające? Przekonaj się, jaki budżet będzie Ci potrzebny, aby przeprowadzić kompleksową analizę strony. Ile kosztuje audyt SEO i dlaczego różnice w…

Techniczne SEO – checklista – co sprawdzić

Techniczne SEO – checklista – co sprawdzić

SEO, czyli optymalizację witryny internetowej, przeprowadza się, w sporym uproszczeniu – dwutorowo. Ważne jest zadbanie o stronę merytoryczną, czyli samą zawartość strony – jej artykuły, teksty, wygląd od strony graficznej. Niemniej bez odpowiedniej podbudowy technicznej, czyli właściwie przeprowadzonego SEO technicznego, w zasadzie nie ma możliwości odniesienia sukcesu w kontekście promocji witryny w wynikach wyszukiwania. Aby…

Jak szybko wypozycjonować stronę w wyszukiwarce Google?

Jak szybko wypozycjonować stronę w wyszukiwarce Google?

Szukasz sposobów na to, żeby szybko zmienić pozycję swojej strony www w wyszukiwarce Google? Podpowiadamy, na co należy zwrócić uwagę i jakie są najbardziej skuteczne metody, którymi należy się posłużyć, aby efekty były nie tylko dobre, ale równocześnie długotrwałe. Czym jest pozycjonowanie strony w Google? Pojęcie pozycjonowania wykorzystywane jest w różnych branżach, nie tylko SEO….