Audyt SEO – czym jest, jakie obejmuje działania i jak sprawnie go wykonać?

Audyt SEO – czym jest, jakie obejmuje działania i jak sprawnie go wykonać?

Audyt SEO to jedna z pierwszych czynności, jakie wykonuje firma pozycjonująca stronę. Na czym polega, jakie obejmuje działania i co zrobić, by przebiegł szybko i sprawnie? Na te pytania postaram się dziś odpowiedzieć. By przekazywane informacje były czytelne i łatwo zrozumiałe, artykuł podzielony został na kilka sekcji. Pozwoli to pogrupować powiązane ze sobą zadania do…

Google Lighthouse – jak zrobić audyt SEO z jego pomocą?

Google Lighthouse – jak zrobić audyt SEO z jego pomocą?

Szybkość działania strony jest jednym z bardziej kontrowersyjnych czynników w świecie SEO. Niektórzy uważają, że optymalizacja pod tym kątem jest sztuką dla sztuki, inni poświęcają przyspieszeniu ładowania się strony długie godziny. W 2018 roku Google ogłosiło, że szybkość strony będzie miała również wpływ na wyświetlanie się wyników mobilnych. Jedno jest pewne, na pewno zbyt długo…

Jakie usługi SEO oferują agencje SEO?

Jakie usługi SEO oferują agencje SEO?

Agencje SEO to jeden z ciekawszych rodzajów agencji marketingowych. Specjalizują się one w działaniach typowo związanych z pozycjonowaniem. Oferują je jako dodatkowe usługi marketingowe lub w ogóle zajmują się tą dziedziną. Wiele osób zastanawia się, co mogą oferować takie agencje, czym tak właściwie są i czy warto z nich skorzystać. Poniżej prezentujemy opis takich agencji…

Jak zrobić audyt SEO?

Jak zrobić audyt SEO?

Audyt SEO to jedna z pierwszych czynności, jakie wykonuje firma pozycjonująca stronę. Na czym polega, jakie obejmuje działania i co zrobić, by przebiegł szybko i sprawnie? Na te pytania postaram się dziś odpowiedzieć. By przekazywane informacje były czytelne i łatwo zrozumiałe, artykuł podzielony został na kilka sekcji. Pozwoli to pogrupować powiązane ze sobą zadania do…

6 zasad, o których musisz pamiętać przy przenoszeniu serwisu

6 zasad, o których musisz pamiętać przy przenoszeniu serwisu

Trendy, potrzeby firmy i klientów, wizja – zmieniają się dynamicznie. Aby strona internetowa za nimi nadążyła, niejednokrotnie niezbędne jest podjęcie decyzji o jej przebudowie. Jaki jest cel tych działań? Nowa strona powinna działać sprawniej, być przyjazna użytkownikowi, a jednocześnie atrakcyjna i spójna z misją i wizją firmy. Trzeba jednak pamiętać, że właściwie każda istotna zmiana…

Duplikacja treści ? gdzie jej szukać?

Duplikacja treści ? gdzie jej szukać?

Duplikacji treści (z ang. Duplicate Content) jest zagadnieniem, które może mieć miejsce zarówno wtedy, kiedy identyczna treść znajduje się na różnych stronach internetowych, jak również może odnosić się do powielenia treści w obrębie jednego serwisu. W zależności od tego, gdzie powielona treść występuje, mówi się o duplikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Do powielania treści może dojść…

Brief na SEO, czyli co podać agencji SEO, aby mogła przygotować ofertę

Brief na SEO, czyli co podać agencji SEO, aby mogła przygotować ofertę

Istnieje wiele różnorodnych czynników, które przekładają się na skuteczne pozycjonowanie strony internetowej. Poszczególne witryny i sklepy internetowe mogą znacząco różnić się od siebie, zarówno pod względem struktury, obszerności serwisu, czy historii domeny, w związku z czym przyjmowanie określonej strategii i jej wdrażanie powinny opierać się o indywidualne dane. Nie istnieje zatem jeden uniwersalny sposób na…

Audyt linków ? na co zwrócić uwagę?

Audyt linków ? na co zwrócić uwagę?

Uzyskanie wysokiej pozycji w rankingu wyszukiwarki jest celem, do którego stara się dążyć większość właścicieli stron i sklepów internetowych. Skuteczne pozycjonowanie strony możliwe jest dzięki właściwej optymalizacji strony pod kątem słów kluczowych, jednak nie jest to jedyna kwestia, na jaką należy zwrócić uwagę. Istotnymi czynnikami, wpływającym na na widoczność strony są linki wewnętrzne, prowadzące do…

Kanibalizacja słów kluczowych ? gdzie tkwi problem?

Kanibalizacja słów kluczowych ? gdzie tkwi problem?

Wykorzystanie słów kluczowych jest jednym ze skuteczniejszych sposobów na zwiększenie widoczności witryny w rankingu wyszukiwarki. Aby pozycjonowanie mogło przynieść oczekiwane rezultaty, każda z podstron naszego serwisu powinna posiadać odrębny zestaw słów kluczowych, który będzie się do nich odnosił. W przypadku powielenia fraz kluczowych i odniesienia ich do wielu podstron równocześnie, może dojść do zjawiska zwanego…

Algorytmy Google – Panda, Pingwin i inne

Algorytmy Google – Panda, Pingwin i inne

Obecnie przybywa coraz więcej stron internetowych, a tym samym zasobów, jakie można znaleźć w Internecie. Dzięki wpisaniu interesujących nas zapytań w okno wyszukiwarki, jesteśmy w stanie dotrzeć do wielu z nich, znajdując interesujące nas treści. Wpisanie pojedynczej frazy w okno wyszukiwarki potrafi wygenerować miliony stron, których zawartość bardziej lub mniej odpowiada naszym potrzebom i oczekiwaniom….