Blog
Co to jest lazy loading i jaki ma wpływ na SEO?
Szybkość ładowania strony internetowej ma kluczowe znaczenie w procesie pozyskiwania nowych klientów. Zdaje sobie sprawę z tego coraz więcej właścicieli witryn internetowych, przez co zaczynają oni poszukiwać nowych rozwiązań na poprawę tego parametru. Chodzi tutaj przede wszystkim o zadowolenie użytkowników, a także o poprawę wskaźników SEO i optymalizację. Większość internautów…
Whitepress AI Media Planner – oszczędza czas w procesach SEO
Będąc na konferencji SEO & Content Camp organizowanej w Szczyrku w 2022 roku przez Whitepress poruszałem kwestie związane z linkbuildingiem oraz procesami z tym związanymi. Prowadząc agencję jestem niejako zmuszony do ręcznego poszukiwania różnego rodzaju portali, gdzie chciałbym wykonać publikację – po prostu takie mamy podejście ze względu na parametry,…
SpamBrain – narzędzie Google do walki ze spamem
Wyszukiwarka Google od lat walczy ze spamem w wynikach wyszukiwania. Mamy za sobą aktualizacje dotyczące skopiowanych treści, bezwartościowego contentu, niskiej jakości linków i inne. W 2022 roku została zmodyfikowany algorytm SpamBrain (uruchomiony w 2018 roku), który ma walczyć ze spamem w SERP-ach, i został oparty o sztuczną inteligencję. Sprawdź, czym…
Jak sprawdzić czy strona jest zindeksowana?
Zanim strona zacznie wyświetlać się w wynikach wyszukiwania na zapytania wysyłane przez internautów, musi zostać zindeksowana w Google. Aby przyspieszyć ten proces, możesz dodać linki prowadzące do witryny lub wysłać prośbę o indeksację w Google Search Console. Zanim jednak prześlesz zgłoszenie, sprawdź, czy strona znajduje się w indeksie wyszukiwarki. Jak…
Kampanie Google Ads – na czym polega prowadzenie kampanii?
Google ma ponad 95% udziału w rynku wyszukiwarek w Polsce. Jeśli chcesz z jej pomocą zwiększyć ruch na swojej stronie, zainwestuje w kampanię Google Ads, dzięki której zaczniesz zdobywać przekierowania od pierwszego dnia. Na czym polega prowadzenie takiej kampanii? Google Ads – co to jest? Google Ads to system reklamowy…
Topical Authority – czym jest?
Podstawowym celem algorytmu Google jest zapewnienie internautom materiałów, które odpowiadają na dane zapytanie. W sieci znajdziesz content przygotowany przez ekspertów, ale również wypowiedzi przypadkowych osób umieszczone na forach czy portalach społecznościowych. Aby zapewnić użytkownikom dostęp do zweryfikowanych informacji, Google ocenia jakość treści oraz określa Topical Authority. Co to oznacza i…

Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami

Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.

Najnowsze komentarze