Blog
Brief SEO, czyli co podać agencji SEO, aby mogła przygotować ofertę
Czym jest brief SEO, biorąc pod uwagę różnorodność czynników wpływających na skuteczne pozycjonowanie strony internetowej? Brief SEO to dokument zawierający informacje na temat strony www, która ma być zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek a potem pozycjonowana. Ze względu na różnice w architekturze, wielkości serwisu czy historii pozycjonowania domeny, strategia SEO powinna…
Audyt linków ? na co zwrócić uwagę?
Uzyskanie wysokiej pozycji w rankingu wyszukiwarki jest celem, do którego stara się dążyć większość właścicieli stron i sklepów internetowych. Skuteczne pozycjonowanie strony możliwe jest dzięki właściwej optymalizacji strony pod kątem słów kluczowych, jednak nie jest to jedyna kwestia, na jaką należy zwrócić uwagę. Istotnymi czynnikami, wpływającym na na widoczność strony…
Kanibalizacja słów kluczowych – gdzie tkwi problem?
Wykorzystanie słów kluczowych jest jednym ze skuteczniejszych sposobów na zwiększenie widoczności witryny w rankingu wyszukiwarki. Aby pozycjonowanie mogło przynieść oczekiwane rezultaty, każda z podstron naszego serwisu powinna posiadać odrębny zestaw słów kluczowych, który będzie się do nich odnosił. W przypadku powielenia fraz kluczowych i odniesienia ich do wielu podstron równocześnie,…
Algorytmy Google – Panda, Pingwin i inne
Obecnie przybywa coraz więcej stron internetowych, a tym samym zasobów, jakie można znaleźć w Internecie. Dzięki wpisaniu interesujących nas zapytań w okno wyszukiwarki, jesteśmy w stanie dotrzeć do wielu z nich, znajdując interesujące nas treści. Wpisanie pojedynczej frazy w okno wyszukiwarki potrafi wygenerować miliony stron, których zawartość bardziej lub mniej…
Content marketing i SEO – na co zwrócić uwagę?
Zawarcie na stronie internetowej wartościowych i unikatowych treści jest jedną z kluczowych kwestii, na jakie warto zwrócić szczególną uwagę na etapie tworzenia publikacji. Istotne jest, aby treści te były skonstruowane w taki sposób, aby pozwalały na skuteczne pozycjonowanie strony na określone słowa kluczowe. O ile jednak przygotowanie treści witryny pod…
Modele rozliczeń w procesie pozycjonowania
Pozycjonowanie strony internetowej jest nierzadko długim i złożonym procesem, który w rezultacie może przynieść usługobiorcy wiele korzyści, na przykład w postaci zwiększonej liczby wejść na stronę, wzrostu rozpoznawalności firmy i promowanej marki, czy wzrostu zaufania wśród potencjalnych klientów. Strona znajdująca się na topowych miejscach w rankingu wyszukiwarki jest w stanie…

Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami

Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.

Najnowsze komentarze