Blog
Pozycjonowanie Magento – jak zrobić SEO dla sklepu na Magento?
Magento jest jednym z najpopularniejszych systemów e-commerce dla sklepów internetowych. Może on być bardzo przydatny zarówno dla mniejszych, jak i większych przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż internetową. Przede wszystkim Magento cechuje się dobrą wydajnością, dużymi możliwościami rozbudowy oraz możliwością dostosowania do potrzeb biznesowych danego sklepu online. Ze względu na stale rosnącą konkurencję…
Pozycjonowanie Sky-Shop. Od czego zacząć pozycjonowanie sklepu internetowego na Sky-Shop?
Rozpoczęcie działalności w e-commerce związane jest z koniecznością wyboru odpowiedniej platformy sprzedażowej. Obecnie do wyboru jest wiele różnych systemów, a jednym z nich jest Sky-Shop. Korzysta z niego tysiące przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe w całej Polsce. Niestety, ale wybór odpowiedniej platformy to tylko początek procesu, jaki czeka właściciela, aby mógł…
Wix vs WordPress – który system wybrać w 2023?
Ranking najpopularniejszych systemów do tworzenia stron internetowych od lat wygrywa system WordPress. Mimo to dużą popularnością cieszy się oprogramowanie Wix. W tym tekście chcemy przedstawić mocne i słabe punkty obu rozwiązań. Na końcu podzielimy się naszymi przemyśleniami na temat wyboru między WordPress i Wix. Zalety systemu WordPress Nie będziemy w…
Jak wypozycjonować sklep internetowy?
Pozycjonowanie sklepu internetowego jest procesem czasochłonnym, pracochłonnym, wymagającym dużo cierpliwości i wiedzy, którą można nabyć podczas szkoleń, czy też czytania różnych blogów. Duże firmy mogą pozwolić sobie na stworzenie w swoich strukturach dedykowanego działu SEO, który będzie nieustannie zajmował się sklepem internetowym. Pozycjonowanie można zlecić też specjaliście SEO, który będzie…
Czemu sklep internetowy nie sprzedaje? Jak rozwiązać problem?
Zakładasz sklep internetowy, wystawiasz produkty, a później się okazuje, że nikt u Ciebie nie kupuje. Tak często wygląda początek sprzedaży e-commerce w przypadku wielu niedoświadczonych sprzedawców online. Jeśli zaliczasz się do tego grona sprzedawców, z poniższego tekstu dowiesz się, jakie mogą być możliwe przyczyny braku sprzedaży i jak je wyeliminować…
Czym jest share buttons i jak wykorzystać je w pozycjonowaniu?
Share button użyte we właściwym miejscu oraz odpowiednim kontekście jest skutecznym sposobem na zwiększenie ruchu na stronie. Pojawia się tylko kwestia, jakich przycisków użyć, aby były one efektywne? W jakim miejscu powinny się znaleźć, aby przykuć uwagę odwiedzających? Jakie wtyczki WordPress do tego wykorzystać? Share buttons – co to jest?…
Jak wybrać odpowiedni motyw WordPress?
Planujesz założyć stronę na WP, ale nie wiesz, jak ma ona wyglądać? Zastanów się dobrze, jaki motyw WordPress wybrać — to ten element oprogramowania w największym stopniu wpływa na wygląd witryn oparty o ten system. Lektura poniższego tekstu ułatwi Ci podjęcie właściwej decyzji związanej z wyborem motywu. Na wstępie ustalmy…
Czym są konwersje rozszerzone w Google Ads?
Konwersje rozszerzone w Google Ads są stosunkowo nowym konceptem, który pojawił się w kampaniach reklamowych Google, Jest to określona akcja, jaką podejmuje użytkownik na danej stronie internetowej po kliknięciu w reklamę Google Ads. Tą akcją może być między innymi rejestracja w serwisie, dokonanie zakupu, wypełnienie formularza, zapisanie się do newslettera…
Czym jest Black Hat SEO i dlaczego go nie stosować?
Budowanie widoczności strony internetowej to jedno z kluczowych działań w marketingu internetowym. Na przestrzeni wielu lat ukształtowało się wiele różnych mechanizmów działań oraz technik SEO, które są mniej lub bardziej zgodne z wytycznymi Google dla Webmasterów. Obecnie wyróżnić można trzy podstawowe gałęzie pozycjonowania – White Hat SEO, Gray Hat SEO…
Quality Score, czyli jak poprawić wynik jakości reklam w Google Ads?
Wyświetlanie się reklam w Google Ads zależy od wielu różnych czynników. Istotny jest budżet, dobór fraz kluczowych, konkurencja, a także wyniki jakości reklam. Kampanie w Google Ads nadal stanowią jedną z najważniejszych gałęzi reklam. Mimo iż co jakiś czas pojawiają się ich nowe rodzaje, to te typu Search nadal są…
WooCommerce – co to? Czy warto poznać tę platformę?
Obecnie na rynku jest wiele systemów do prowadzenia sprzedaży przez internet. Jednym z nich jest WordPress. Jednak sam WordPress nie wystarczy, aby zacząć sprzedaż. Dodatkowo trzeba zainstalować wtyczkę WooCommerce. Czym ona jest oraz jakie są jej słabe i mocne strony, dowiesz się z poniższego artykułu. WooCommerce — najpopularniejsza wtyczka do…
Wtyczki WooCommerce dla sklepu
WordPress to CMS, który świetnie sprawdza się jako platforma do prowadzenia sklepu internetowego. Aby w pełni wykorzystać potencjał tego systemu, konieczna jest instalacja wtyczki WooCommerce i dodatkowych pluginów. Z poniższego tekstu dowiesz się, które rozszerzenia są istotne w przypadku skutecznej sprzedaży online. Wtyczki WooCommerce w poniższym tekście zostały uporządkowane tematycznie,…
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.
Najnowsze komentarze