Blog
Kongres Online Marketing 2022 – subiektywna relacja Semgence
W dniach 22-23 września 2022 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w kolejnej edycji Kongresu Online Marketing. Tegoroczne wydarzenie odbywało się w trybie hybrydowym – online oraz w Kinie Luna w Warszawie. Nie zabrakło atrakcji zarówno dla uczestników stacjonarnych, jak i tych za ekranami komputera. Jak cały event ocenia Semgence? Zapraszamy do…
Sprawna obsługa klienta z użyciem strony WWW
Ponad 73% konsumentów w Polsce zrezygnowało z usług firmy przez niską jakość obsługi. W konsekwencji wysokość strat sięgnęła nawet 8,8 mld euro rocznie. To ogromne wydatki, których możesz uniknąć. Zastanawiasz się, w jaki sposób? Wystarczy, że zapoznasz się z naszą listą najważniejszych wskazówek mówiących o tym, co warto zrobić lub jakie…
Jak wykorzystać w biznesie Wayback Machine?
Zastanawiasz się, jakie zmiany przeszła strona Twojej konkurencji w ciągu kilku ostatnich lat? A może chcesz porównać swoją starą witrynę z nową? Strony internetowe ciągle się zmieniają zarówno jeśli chodzi o ich wewnętrzną strukturę, systemy, kod źródłowy, jak i wygląd. Aby zachować historię tych zmian, stworzono specjalne narzędzie do budowania cyfrowej…
Digital marketing w średnich firmach i 10 największych błędów, które prawdopodobnie popełniasz
Planujesz rozwinąć swój biznes i zastanawiasz się jakie trudności możesz napotkać w świecie digital marketingu? Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na sukces już teraz — zacznij od wyeliminowania najczęściej popełnianych błędów. Dzięki temu od podstaw zaplanujesz strategię marketingową, poznasz swoje mocne strony, zwiększysz zyski, a co najważniejsze — dotrzesz do…
Jak Elastic Search pomaga Tobie i użytkownikom Twojej strony www?
Wyobraź sobie, że chcesz kupić stół bilardowy. Masz wystarczająco dużo miejsca, środków, a co najważniejsze — szukasz ciekawego sposobu na rozrywkę z bliskimi. Już myślisz o tym, jak będziesz ćwiczyć różne techniki uderzania bil, poznasz zasady rządzące sportem i zaczniesz rozgrywać emocjonujące partie ze znajomymi! Wchodzisz na stronę sklepu internetowego…
AIDA model, czyli jak przemawiać do emocji klienta
Racjonalne podejmowanie decyzji w dużym stopniu jest uwarunkowane emocjami. Brzmi to dosyć nieprawdopodobnie, prawda? Mogłoby się tak wydawać, jednak współczesne badania potwierdzają, że emocje odgrywają bardzo ważną rolę w procesie podejmowania racjonalnych decyzji — a co za tym idzie również w modelu AIDA. Dlaczego w sprzedaży i marketingu mówimy o…

Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami

Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.

Najnowsze komentarze