Blog

lazy loading

Co to jest lazy loading i jaki ma wpływ na SEO?

Szybkość ładowania strony internetowej ma kluczowe znaczenie w procesie pozyskiwania nowych klientów. Zdaje sobie sprawę z tego coraz więcej właścicieli witryn internetowych, przez co zaczynają oni poszukiwać nowych rozwiązań na poprawę tego parametru. Chodzi tutaj przede wszystkim o zadowolenie użytkowników, a także o poprawę wskaźników SEO i optymalizację. Większość internautów…
Czytaj więcej > Co to jest lazy loading i jaki ma wpływ na SEO?
AI Whitepress Content Planer

Whitepress AI Media Planner – oszczędza czas w procesach SEO

Będąc na konferencji SEO & Content Camp organizowanej w Szczyrku w 2022 roku przez Whitepress poruszałem kwestie związane z linkbuildingiem oraz procesami z tym związanymi. Prowadząc agencję jestem niejako zmuszony do ręcznego poszukiwania różnego rodzaju portali, gdzie chciałbym wykonać publikację – po prostu takie mamy podejście ze względu na parametry,…
Czytaj więcej > Whitepress AI Media Planner – oszczędza czas w procesach SEO
topical authority

Topical Authority – czym jest?

Podstawowym celem algorytmu Google jest zapewnienie internautom materiałów, które odpowiadają na dane zapytanie. W sieci znajdziesz content przygotowany przez ekspertów, ale również wypowiedzi przypadkowych osób umieszczone na forach czy portalach społecznościowych. Aby zapewnić użytkownikom dostęp do zweryfikowanych informacji, Google ocenia jakość treści oraz określa Topical Authority. Co to oznacza i…
Czytaj więcej > Topical Authority – czym jest?
Fragmenty rozszerzone w sklepie WWW – jakie warto wdrożyć i dlaczego?

Fragmenty rozszerzone w sklepie WWW – jakie warto wdrożyć i dlaczego?

W wynikach wyszukiwania Google możesz zobaczyć nie tylko tytuły i opisy stron, ale również informacje (fragmenty rozszerzone) o cenie produktu opisanego sklepie, stanie magazynowym, średniej ocenie i nie tylko. To elementy, które zwracają uwagę użytkowników Google i powodują, że witryny są częściej klikane. Warto wprowadzić te rozwiązania w Twoim sklepie…
Czytaj więcej > Fragmenty rozszerzone w sklepie WWW – jakie warto wdrożyć i dlaczego?
kongres-online-marketing-2022

Kongres Online Marketing 2022 – subiektywna relacja Semgence

W dniach 22-23 września 2022 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w kolejnej edycji Kongresu Online Marketing. Tegoroczne wydarzenie odbywało się w trybie hybrydowym – online oraz w Kinie Luna w Warszawie. Nie zabrakło atrakcji zarówno dla uczestników stacjonarnych, jak i tych za ekranami komputera. Jak cały event ocenia Semgence? Zapraszamy do…
Czytaj więcej > Kongres Online Marketing 2022 – subiektywna relacja Semgence
Digital marketing w średnich firmach i 10 największych błędów, które prawdopodobnie popełniasz

Digital marketing w średnich firmach i 10 największych błędów, które prawdopodobnie popełniasz

Planujesz rozwinąć swój biznes i zastanawiasz się jakie trudności możesz napotkać w świecie digital marketingu? Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na sukces już teraz — zacznij od wyeliminowania najczęściej popełnianych błędów. Dzięki temu od podstaw zaplanujesz strategię marketingową, poznasz swoje mocne strony, zwiększysz zyski, a co najważniejsze — dotrzesz do…
Czytaj więcej > Digital marketing w średnich firmach i 10 największych błędów, które prawdopodobnie popełniasz
elstic search

Jak Elastic Search pomaga Tobie i użytkownikom Twojej strony www?

Wyobraź sobie, że chcesz kupić stół bilardowy. Masz wystarczająco dużo miejsca, środków, a co najważniejsze — szukasz ciekawego sposobu na rozrywkę z bliskimi. Już myślisz o tym, jak będziesz ćwiczyć różne techniki uderzania bil, poznasz zasady rządzące sportem i zaczniesz rozgrywać emocjonujące partie ze znajomymi! Wchodzisz na stronę sklepu internetowego…
Czytaj więcej > Jak Elastic Search pomaga Tobie i użytkownikom Twojej strony www?

Zainteresowany?

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.