Blog
Co to jest lazy loading i jaki ma wpływ na SEO?
Szybkość ładowania strony internetowej ma kluczowe znaczenie w procesie pozyskiwania nowych klientów. Zdaje sobie sprawę z tego coraz więcej właścicieli witryn internetowych, przez co zaczynają oni poszukiwać nowych rozwiązań na poprawę tego parametru. Chodzi tutaj przede wszystkim o zadowolenie użytkowników, a także o poprawę wskaźników SEO i optymalizację. Większość internautów…
Whitepress AI Media Planner – oszczędza czas w procesach SEO
Będąc na konferencji SEO & Content Camp organizowanej w Szczyrku w 2022 roku przez Whitepress poruszałem kwestie związane z linkbuildingiem oraz procesami z tym związanymi. Prowadząc agencję jestem niejako zmuszony do ręcznego poszukiwania różnego rodzaju portali, gdzie chciałbym wykonać publikację – po prostu takie mamy podejście ze względu na parametry,…
SpamBrain – narzędzie Google do walki ze spamem
Wyszukiwarka Google od lat walczy ze spamem w wynikach wyszukiwania. Mamy za sobą aktualizacje dotyczące skopiowanych treści, bezwartościowego contentu, niskiej jakości linków i inne. W 2022 roku została zmodyfikowany algorytm SpamBrain (uruchomiony w 2018 roku), który ma walczyć ze spamem w SERP-ach, i został oparty o sztuczną inteligencję. Sprawdź, czym…
Jak sprawdzić czy strona jest zaindeksowana?
Zanim strona zacznie wyświetlać się w wynikach wyszukiwania na zapytania wysyłane przez internautów, musi zostać zaindeksowana w Google. Aby przyspieszyć ten proces, możesz dodać linki prowadzące do witryny lub wysłać prośbę o indeksację w Google Search Console. Zanim jednak prześlesz zgłoszenie, sprawdź, czy strona znajduje się w indeksie wyszukiwarki. Jak…
Kampanie Google Ads – na czym polega prowadzenie kampanii?
Google ma ponad 95% udziału w rynku wyszukiwarek w Polsce. Jeśli chcesz z jej pomocą zwiększyć ruch na swojej stronie, zainwestuje w kampanię Google Ads, dzięki której zaczniesz zdobywać przekierowania od pierwszego dnia. Na czym polega prowadzenie takiej kampanii? Google Ads – co to jest? Google Ads to system reklamowy…
Topical Authority – czym jest?
Podstawowym celem algorytmu Google jest zapewnienie internautom materiałów, które odpowiadają na dane zapytanie. W sieci znajdziesz content przygotowany przez ekspertów, ale również wypowiedzi przypadkowych osób umieszczone na forach czy portalach społecznościowych. Aby zapewnić użytkownikom dostęp do zweryfikowanych informacji, Google ocenia jakość treści oraz określa Topical Authority. Co to oznacza i…
Fragmenty rozszerzone w sklepie WWW – jakie warto wdrożyć i dlaczego?
W wynikach wyszukiwania Google możesz zobaczyć nie tylko tytuły i opisy stron, ale również informacje (fragmenty rozszerzone) o cenie produktu opisanego sklepie, stanie magazynowym, średniej ocenie i nie tylko. To elementy, które zwracają uwagę użytkowników Google i powodują, że witryny są częściej klikane. Warto wprowadzić te rozwiązania w Twoim sklepie…
Kongres Online Marketing 2022 – subiektywna relacja Semgence
W dniach 22-23 września 2022 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w kolejnej edycji Kongresu Online Marketing. Tegoroczne wydarzenie odbywało się w trybie hybrydowym – online oraz w Kinie Luna w Warszawie. Nie zabrakło atrakcji zarówno dla uczestników stacjonarnych, jak i tych za ekranami komputera. Jak cały event ocenia Semgence? Zapraszamy do…
Sprawna obsługa klienta z użyciem strony WWW
Ponad 73% konsumentów w Polsce zrezygnowało z usług firmy przez niską jakość obsługi. W konsekwencji wysokość strat sięgnęła nawet 8,8 mld euro rocznie. To ogromne wydatki, których możesz uniknąć. Zastanawiasz się, w jaki sposób? Wystarczy, że zapoznasz się z naszą listą najważniejszych wskazówek mówiących o tym, co warto zrobić lub jakie…
Jak wykorzystać w biznesie Wayback Machine?
Zastanawiasz się, jakie zmiany przeszła strona Twojej konkurencji w ciągu kilku ostatnich lat? A może chcesz porównać swoją starą witrynę z nową? Strony internetowe ciągle się zmieniają zarówno jeśli chodzi o ich wewnętrzną strukturę, systemy, kod źródłowy, jak i wygląd. Aby zachować historię tych zmian, stworzono specjalne narzędzie do budowania cyfrowej…
Digital marketing w średnich firmach i 10 największych błędów, które prawdopodobnie popełniasz
Planujesz rozwinąć swój biznes i zastanawiasz się jakie trudności możesz napotkać w świecie digital marketingu? Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na sukces już teraz — zacznij od wyeliminowania najczęściej popełnianych błędów. Dzięki temu od podstaw zaplanujesz strategię marketingową, poznasz swoje mocne strony, zwiększysz zyski, a co najważniejsze — dotrzesz do…
Jak Elastic Search pomaga Tobie i użytkownikom Twojej strony www?
Wyobraź sobie, że chcesz kupić stół bilardowy. Masz wystarczająco dużo miejsca, środków, a co najważniejsze — szukasz ciekawego sposobu na rozrywkę z bliskimi. Już myślisz o tym, jak będziesz ćwiczyć różne techniki uderzania bil, poznasz zasady rządzące sportem i zaczniesz rozgrywać emocjonujące partie ze znajomymi! Wchodzisz na stronę sklepu internetowego…
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.
Najnowsze komentarze