Blog
AIDA model, czyli jak przemawiać do emocji klienta
Racjonalne podejmowanie decyzji w dużym stopniu jest uwarunkowane emocjami. Brzmi to dosyć nieprawdopodobnie, prawda? Mogłoby się tak wydawać, jednak współczesne badania potwierdzają, że emocje odgrywają bardzo ważną rolę w procesie podejmowania racjonalnych decyzji — a co za tym idzie również w modelu AIDA. Dlaczego w sprzedaży i marketingu mówimy o…
Jak zbudować mapę strony dla strony WWW?
Mapa witryny to plik XML, który pomaga robotom Google poruszać się po Twojej stronie internetowej. Dzięki niej wyszukiwarka może prawidłowo zaindeksować wszystkie podstrony i wyświetlać je użytkownikom w wynikach wyszukiwania. W tej części dowiesz się, jak sprawdzić, czy mapa strony XML działa poprawnie. Jednocześnie pod kątem linkowania wewnętrznego dobrze jest…
Parametr canonical – czym jest oraz do czego służy?
Parametr canonical (czy też tag lub link kanoniczny) to jedno z najważniejszych narzędzi do radzenia sobie z duplikacją treści w witrynie i w pozycjonowaniu strony internetowej. Czym jest canonical? Jak stosować kanoniczny adres URL i wdrażać go w domenie poddawanej audytowi SEO? Aktualne zastosowanie tagu kanonicznego Parametr canonical stosuje się…
Linkowanie wewnętrzne – co to jest i jak je stosować?
Linkowanie wewnętrzne jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii SEO. To dzięki nim zarówno użytkownicy, jak i roboty wyszukiwarki mogą dotrzeć nawet do najdalszych zakamarków witryny. Orphan pages czyli osierocone treści Pierwsza grupa witryn, na którą można natrafić podczas rzetelnej analizy profilu linków wewnątrz serwisu, to orphan pages (sierotki). Wyszukiwarka…
Duplicate content (duplikacja treści) – czy szkodzi i jak sobie z nim radzić?
Dwie strony z takim samym contentem? Duplikacja treści? Taka sytuacja z daleka pachnie ograniczeniem widoczności serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania. Sprawdź, dlaczego duplicate content to gwóźdź do trumny SEO i jak sobie z nim poradzić. Czym jest duplicate content? O zjawisku duplicate content mówimy w sytuacji, gdy na więcej niż…
Co to jest crawl budget?
Jak często roboty wyszukiwarki odwiedzają Twój serwis? Czym jest crawl budget i jak można go zwiększyć, aby działania SEO były jeszcze skuteczniejsze? Co wpływa na budżet indeksowania witryny? Przeczytaj tekst do końca, a znajdziesz odpowiedzi! Czy roboty indeksujące nie chodzą tam gdzie nie powinny Roboty wyszukiwarki nie mogą wciąż przebywać…
Co to jest techniczne SEO?
Czy elementy takie jak poprawny kod lub struktura serwisu mogą przełożyć się na skuteczność strategii SEO? Sprawdź, czym jest audyt techniczny witryny i dlaczego warto się na niego zdecydować. Poznaj najważniejsze elementy, które wpływają na pozycjonowanie stron. Czym jest techniczne SEO? Chociaż warstwa wizualna witryny internetowej oraz publikacja merytorycznych treści,…
Jak wykonać analizę słów kluczowych swoich i konkurencji?
Jak wykonać analizę słów kluczowych jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania? Chcesz wdrożyć skuteczną strategię SEO? Zacznij od wyboru słów kluczowych. Przeanalizuj wybrane propozycje i sprawdź, na jakie frazy pozycjonuje się konkurencja. Przygotowanie docelowych fraz kluczowych To, czy Twój serwis będzie widoczny na wysokich…
Słowa kluczowe konkurencji – jak je analizować?
Chcesz zwiększyć widoczność swojego serwisu? Zależy Ci na tym, aby pokonać konkurencję w organicznych wynikach wyszukiwania? Przekonaj się, jak przeprowadzić analizę słów kluczowych głównych konkurentów. Poznaj frazy, na które pozycjonują się inne firmy z Twojej branży i rozszerz swoją strategię SEO! Jak i dlaczego warto sprawdzić słowa kluczowe konkurencji? Jeśli…
Ile kosztuje audyt SEO?
Ile kosztuje audyt SEO? Jaki budżet trzeba przeznaczyć na kompleksową analizę SEO strony internetowej? W Twoje ręce trafiła właśnie świeża strona internetowa? Planujesz rozpoczęcie pozycjonowania? A może zmieniasz agencję, bo dotychczasowe rezultaty nie są zadowalające? Przekonaj się, jaki budżet będzie Ci potrzebny, aby przeprowadzić kompleksową analizę strony. Ile kosztuje audyt…
Dlaczego pozycjonowanie jest ważne?
O pozycjonowanie powinna dbać każda firma działająca w Internecie, a także poza nim. Dlaczego pozycjonowanie jest ważne?. W Internecie znajdziecie też wiele porad jak skutecznie czy szybko wypozycjonować witrynę. Czy jednak wiecie, dlaczego warto pozycjonować stronę? Co tak naprawdę dają dobrze prowadzone działania SEO? Dlaczego są one tak ważne? Pora…
Techniczne SEO – checklista – co sprawdzić aby strona była dobrze przygotowana
SEO, czyli optymalizację witryny internetowej, przeprowadza się, w sporym uproszczeniu – dwutorowo. Ważne jest zadbanie o stronę merytoryczną, czyli samą zawartość strony – jej artykuły (content marketing), teksty (copywriting), wygląd od strony graficznej. Niemniej bez odpowiedniej podbudowy technicznej, czyli właściwie przeprowadzonego SEO technicznego, w zasadzie nie ma możliwości odniesienia sukcesu…
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.
Najnowsze komentarze