Reklama Facebook Ads

Reklama na Facebooku – sprzedaj więcej z Facebook Ads

Zwiększ widoczność swojej marki – oferta i cennik

Współcześni internauci są coraz bardziej wymagający. Nie wystarczy, że zaprezentujesz swoją ofertę „poprawnie” – liczą się kreatywność i pełne zrozumienie potrzeb odbiorcy. Facebook Ads oferuje niesamowite możliwości, które pomogą dotrzeć do potencjalnego klienta i przekonać go do odwiedzenia Twojej strony internetowej lub wizytówki Google. Dzięki zaawansowanym narzędziom marketingowym i precyzyjnemu targetowaniu staje się niezastąpionym elementem każdej skutecznej strategii reklamowej. Nie czekaj i już dziś skontaktuj się z naszą agencją. Pomożemy Ci stworzyć i zoptymalizować kampanię, dzięki której Twoja marka stanie się widoczna i rozpoznawalna.

    Facebook Ads w pigułce

    Czym są i jak działają reklamy Facebook Ads?

    Treści sponsorowane na mediach społecznościowych to coś więcej niż grafiki i krótkie filmy reklamowe. Facebook Ads oferuje szeroką gamę formatów reklamowych, w tym pokazy slajdów, materiały błyskawiczne, kolekcje czy karuzele. Każdy z tych formatów pozwala zrealizować inne cele marketingowe. Na czym zależy Ci najbardziej? Chcesz pozyskać nowych klientów, zbudować wizerunek eksperta, wygenerować leady, a może zwiększyć ruch na stronie internetowej?

    Bez względu na to, jakie cele biznesowe obrałeś, Facebook Ads wesprze Cię w ich realizacji!

    reklama facebook ads

    Reklama na Facebooku – co zyskujesz?

    Precyzyjne targetowanie, zwiększona efektywność kosztowa czy budowanie świadomości marki – to tylko część korzyści, które niesie za sobą na reklama na Facebooku. Serwis oferuje zaawansowane narzędzia analityczne, które pozwalają śledzić skuteczność kampanii w czasie rzeczywistym. Powierzając nam realizację działań marketingowych, masz pewność, że wszystkie efekty zostaną udokumentowane. Udostępnimy Ci kompleksowe raporty z analizą wskaźników zasięgu, liczby wyświetleń, konwersji czy kliknięć. Nie musisz wierzyć na słowo – wszystko masz na papierze!

    Formy reklamy na Facebooku

    Sukces w zasięgu jednego kliknięcia – social media marketing na miarę Twoich potrzeb!

    Film

    Reklama w formacie wideo to dynamiczny sposób prezentacji produktów lub usług. W zależności od Twoich potrzeb i celów kampanii stworzymy materiał, który będzie trwał od kilku sekund do kilku minut. Z naszą pomocą dotrzesz do nowych użytkowników, przyciągając ich uwagę przemyślanym konceptem reklamowym. Mamy doświadczenie w tworzeniu prezentacji produktów, tutoriali oraz storytellingu. Jesteśmy na bieżąco z trendami i dopasowujemy przekaz do konkretnej grupy docelowej. Powiedz nam, czego oczekujesz od materiałów video, a my zajmiemy się resztą.

    Obraz

    Klienci kupują oczami – to prawda stara jak świat. Doskonale wiemy, jak wykorzystać potencjał przekazu wizualnego i zaprojektować reklamę, która przyciągnie uwagę do nowego produktu, pozwoli skutecznie wypromować ofertę oraz zbudować wizerunek rzetelnej firmy. Pomimo że obrazy są najprostszą formą przekazu wizualnego, ich potencjał jest nieograniczony. Pojedyncze zdjęcia, galeria czy szablony produktowe, które pozwolą łatwo zidentyfikować Twoją markę. Klienci oczekują profesjonalizmu, a spójna szata graficzna to podstawowy wyróżnik marki!

    Pokaz slajdów

    Czy wiedziałeś, że internauci poświęcają średnio 3 sekundy na wstępną ocenę firmy? Jeżeli nie przykujesz ich uwagi czymś ciekawym i wyróżniającym się, prawdopodobnie nie sprawdzą Twojej oferty. Reklama w formie pokazu slajdów to sposób na wyróżnienie się z tłumu. Sekwencja statycznych obrazów, tworzących animację, stanowi alternatywę dla filmów i rozwiązuje problem wolnego Internetu. Pamiętaj, że nie każdy internauta może oglądać udostępniane materiały z dźwięki – pokaz slajdów pozwoli przedstawić najważniejsze elementy oferty w czytelnym formacie!

    Materiał błyskawiczny

    Z pewnością słyszałeś o reklamach, które otwierają się na cały ekran po dotknięciu okienka. To właśnie materiały błyskawiczne dostępne w szerokiej gamie formatów, poczynając od pojedynczych obrazów, przez filmy, aż po karuzele i kolekcje zdjęć. W odróżnieniu od standardowych grafik można w nich umieścić dużą ilość tekstu, dodać nawigację przez opisy czy linki. Reklamy z takimi materiałami pojawiają się w aktualnościach na tablicy, Facebook Stories oraz innych miejscach powiązanych z platformą. Stworzenie przekazu, który będzie ciekawy dla użytkowników, wymaga jednak dużej wiedzy i doświadczenia. Z naszą pomocą nie będzie to trudne!

    Kolekcja

    Kolekcja, czyli grupa elementów posegregowanych według tematu lub motywu, to ciekawa funkcja Facebooka. Użytkownik nie musi przegląd wielu albumów czy scrollować postów, aby szybko znaleźć interesujące go materiały. Pomożemy Ci stworzyć kolekcje pogrupowane według daty dodania materiałów, wiodącego tematu oraz innych kryteriów. Zadbamy też o spójną oprawę graficzną, dzięki czemu wszystkie filmy i zdjęcia będą prezentowały się spójnie i estetycznie.

    Karuzela

    Karuzela jest jednym z najbardziej efektywnych formatów reklamowych na Facebooku, który działa na zasadzie przewijania slajdów. Dzięki temu firma może łatwo i szybko zaprezentować kilka produktów oferty w jednym miejscu. Post karuzelowy składa się z kilku stałych elementów – obrazka z prezentacją produktu bądź obsługi, opisu, treści reklamowej lub poradnikowej, oraz przycisku wzywającego do działania. Chcesz dać klientowi wybór? Nie ograniczaj się do jednego produktu! Pamiętaj, że odbiorca poświęci zaledwie chwilę na zapoznanie się z Twoją ofertę, dlatego zaprezentuj co najmniej kilka ciekawych propozycji!

    Tworzenie skutecznych kampanii marketingowych na Facebooku

    Reklama w mediach społecznościowych to klucz do sukcesu we współczesnym, cyfrowym świecie. Kampanie reklamowe muszą być dostosowane do specyficznych potrzeb i celów biznesu, precyzyjnie targetowane i kreatywne. Tu nie ma miejsca na pomyłkę! Nie działaj na własną rękę – klient, który raz opuści Twoją stronę, prawdopodobnie na nią nie wróci. Masz tylko chwilę na przyciągnięcie uwagi, dlatego wykorzystaj ten czas mądrze. Dzięki naszej agencji zwiększysz swoje szanse na zaistnienie w sieci!

    Cele kampanii

    Chcesz wypromować swój biznes na Facebooku? W pierwszej kolejności musisz określić cele kampanii. Zależy Ci na zwiększeniu świadomości marki lub produktu? A może chcesz zmotywować odbiorców do zainstalowania aplikacji mobilnej czy obejrzenia materiału wideo? Zwiększenie konwersji nie musi być jedynym celem biznesowym!

    Grupa docelowa

    Target to specyficzna grupa użytkowników, do których kierowana jest kampania reklamowa. Aby działania z zakresu marketingu internetowego przyniosły oczekiwane rezultaty, musisz precyzyjnie określić grupę docelową – wiek, płeć, miejsce zamieszkania, preferencje zakupowe czy zachowania w sieci. Pomożemy Ci ustalić, kto jest głównym odbiorcą Twoich dóbr i usług.

    Format reklamy

    Przekaz reklamowy powinien być dostosowany do typu działalności, docelowej grupy odbiorców oraz aktualnych trendów. Praktyka marketingowa pokazuje, że odpowiednio dobrany format może znacząco wpłynąć na skuteczność kampanii. Masz wiele możliwości! Obraz, wideo, karuzela, pokaz slajdów czy materiał błyskawiczny – a na tym nie koniec! Wskażemy Ci formy reklamy, które najlepiej odpowiadają specyfice Twojego biznesu!

    Tekst kampanii

    Aby reklama niosła za sobą wartość dodaną dla odbiorcy, musi być kreatywna i merytoryczna. Dbałość o warstwę tekstową to absolutna podstawa. Zadbamy o to, aby tekst kampanii był spójny z warstwą graficzną i zawierał wszystkie informacje istotne z punktu widzenia firmy i konsumenta. Opracujemy zarówno nagłówki, jak i opisy, wezwania do działania oraz inne elementy tekstowe.

    Wizualizacje

    Obrazy, wideo, grafiki i animacje – to kluczowe elementy wizualne, które przyciągają uwagę odbiorcy i wzbudzają zainteresowanie użytkowników. Nasza agencja zajmuje się tworzeniem wysokiej jakości zdjęć produktowych, grafik promocyjnych, dynamicznych treści ukazujących produkty w użyciu oraz infografik. Wszystkie elementy wizualne są wykonywane na podstawie autorskich szablonów i doskonale wpisują się w założenia reklamy kreatywnej.

    Budżet

    Nie musisz mieć dużego budżetu, aby wystartować z kampanią reklamową na Facebooku. Oszacujemy, jakimi środkami musisz dysponować, aby zrealizować krótko- oraz długoterminowe cele. Ustalimy zarówno budżet dzienny, jak i całkowity. Opracujemy także harmonogram wydatków oraz częstotliwość wyświetlania reklam. Przykładamy dużą wagę do optymalizacji kosztów, dlatego korzystając z naszych usług, nie musisz obawiać się o przepalenie budżetu.

    Cennik prowadzenia kampanii Facebook Ads

    • Basic
      1199 zł
      Obsługa miesięczna
      Budżet na kampanie
      0 – 4999 zł
      Opłata jednorazowa 1000 zł
      Dla małych sklepów ecommerce lub firm z usługami.
      Dedykowane też dla rynków lokalnych w średnich i dużych miastach.
    • Standard
      1999 zł
      Obsługa miesięczna
      Budżet na kampanie
      5000 - 7499 zł
      Opłata jednorazowa 1500 zł
      Sklepy internetowe i firmy usługowe , które oczekują wysokiego ROAS i są nastawione na ciągłą współpracę przy optymalizacji konwersji.
    • Pro
      2499 zł
      Obsługa miesięczna
      Budżet na kampanie
      7500 - 14999 zł
      Brak opłaty jednorazowej
      Średnie i duże biznesy oraz sklepy internetowe, które w mocno elastyczny sposób podchodzą do skalowania sprzedaży i budżetu.
    • Indywidualny
      Zapytaj
      Nie mniej niż 3500 zł miesięcznie
      Budżet na kampanie
      powyżej 15 000 zł
      Brak opłaty jednorazowej

      Zapytaj o indywidualny pakiet dostosowany do Twoich potrzeb.
      Skontaktuj się.

    Jednorazowa opłata w pierwszym miesiącu jest pobierana w związku z opracowaniem strategii (zapoznanie z firmą, research konkurencji, analiza grup odbiorców, określenie celów kampanii, przygotowanie i wdrożenie działań, konfiguracje i rekonfiguracje na koncie)

    Zarządzanie reklamami Facebook Ads

    Zleć działania specjalistom Semgence!

    • Monitorowanie kampanii – raporty ze wskaźnikami kliknięć, wyświetleń, zasięgu czy kosztu na kliknięcie – wszystko odbywa się na transparentnych zasadach, a efekty działań reklamowych są widoczne gołym okiem!
    • Analiza wyników reklam – przeglądanie danych z kampanii w celu oceny jej skuteczności – aby była maksymalnie skuteczna, przeprowadzimy analizę zachowań użytkowników.
    • Testowanie – niekiedy wystarczą niewielkie zmiany, aby kampania na Facebooku przyniosła satysfakcjonujące efekty – aby mieć pewność, że obraliśmy dobrą strategię, regularnie wykonujemy porównanie dwóch wersji reklamy.
    • Dostosowywanie budżetu – regularna analiza wydatków na kampanię, dzięki czemu możemy zoptymalizować koszty jej prowadzenia – w zależności od uzyskiwanych wyników zmieniamy ustawienia budżetów.
    • Optymalizowanie targetowania reklam – Dostosowujemy kryteria targetowania, aby lepiej dotrzeć do najbardziej wartościowych odbiorców – naszym celem jest zwiększenie zaangażowania i konwersji.

    Ile kosztuje prowadzenie kampanii Facebook Ads?

    Cennik reklamy na Facebooku?

    Obawiasz się, że nie dysponujesz wystarczającym budżetem, aby podjąć działania reklamowe na Facebooku? Nic bardziej mylnego! Powiedz nam, ile jesteś w stanie przeznaczyć na działania w SM, a my opracujemy skuteczną strategię wejścia w media społecznościowe. Przeprowadzimy analizę konkurencji, zaproponujemy reklamy oraz zidentyfikujemy grupę docelową. Z nami osiągniesz zakładane cele biznesowe przy minimalnych nakładach środków!

    Poniżej wykaz działań prowadzonych w kampaniach na Facebooku oraz wykaz usług dodatkowych.

    Zapewniamy:

    • Projekt i budowę kampanii Facebook Ads
    • Dedykowanego specjalisty Facebook Ads
    • Pełne raportowanie (Looker Studio)
    • Pomoc przy instalacji kodów śledzenia
    • Pomoc przy założeniu katalogu, pixela itd

    Usługi dodatkowo płatne:

    • Projekty banerów, grafiki
    • Analiza konkurencji
    • Wdrożenia lub inne prace programistyczne
    • Rozszerzona re/konfiguracja GTM/GA
    • Audyt konta reklamowego

    Na całkowity koszt prowadzenia kampanii na Facebooku składają się dwa czynniki – budżet, jaki klient chce przeznaczyć na kampanię oraz koszt obsługi. Koszt reklamy na Facebooku zależy od wielu czynników. Kluczowe znaczenie mają takie elementy jak lokalizacja, format reklamy, rodzaj promowanego produktu lub usługi, zastosowane kreacje oraz poziom konkurencji w danej branży. Również rozpoznawalność marki może wpływać na cenę – czy jest to marka ciesząca się zaufaniem, czy dopiero wkraczająca na rynek. Facebook ads daje możliwość ustawienia dziennego lub całkowitego budżetu. 

    • Możliwość dotarcia do konkretnych grup odbiorców na podstawie demografii, zainteresowań, zachowań oraz lokalizacji.
    • Różne formaty reklam takie jak zdjęcia, wideo, karuzele czy prezentacje.
    • Możliwość ustalania dziennego lub całkowitego budżetu oraz optymalizacji kampanii.
    • Narzędzia do monitorowania wyników kampanii i optymalizacji.

    Efekty reklamy na Facebooku mogą być widoczne niemal od razu, jeśli kampania jest dobrze zaprojektowana, a strona internetowa jest optymalna. Jednakże pierwsze rezultaty nie zawsze będą od razu satysfakcjonujące. Algorytm Facebooka potrzebuje czasu na naukę i optymalizację, co zazwyczaj zajmuje kilka tygodni. Pełna optymalizacja kampanii zwykle przynosi efekty po około 2-4 tygodniach. Podczas tego okresu ważne jest, aby unikać gwałtownych zmian w kampanii, ponieważ mogą one zakłócić proces uczenia się algorytmu. Specjalista monitorujący kampanię będzie dostosowywał strategię, aby zoptymalizować wyniki, na podstawie danych dotyczących efektywności poszczególnych zestawów reklam i grup docelowych.

    Facebook Ads jest wszechstronny i dostosowany do różnych celów reklamowych. Poniżej przedstawiamy przykłady wykorzystania:

    • Firm i przedsiębiorców: Do promowania produktów i usług oraz zwiększenia sprzedaży.
    • E-commerce: Do kierowania ruchu i promocji produktów.
    • Lokalnych biznesów: Do zwiększenia liczby klientów w okolicy.
    • Organizacji non-profit: Do promocji inicjatyw i zbiórek funduszy.

    CTA (Call to Action), czyli wezwanie do działania, to element reklamy, który zachęca użytkowników do podjęcia określonego działania, np. kliknięcia lub zakupu. Przede wszystkim motywuje użytkowników do interakcji z reklamą. Jasno wskazuje, co użytkownik powinien zrobić, co zwiększa skuteczność reklamy. Skuteczne CTA prowadzi do większej liczby kliknięć i działań.

    Zainteresowany?

    Skontaktuj się z nami

    Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.