Reklama Instagram Ads
Zwiększ sprzedaż dzięki Instagram Ads – przenieś swój biznes na social media!
Odkryj moc reklamy na Instagramie i sprzedawaj więcej!

Chcesz zwiększyć zasięg swojej marki i dotrzeć do internautów, którzy mogą być realnie zainteresowani Twoimi produktami lub usługami? Instagram Ads to kluczowe narzędzie, które pomoże Ci zrealizować te cele. Instagram to platforma o ogromnym potencjale – ponad miliard aktywnych użytkowników miesięcznie to nie przelewki! Dzięki nam dotrzesz do użytkowników, którzy są gotowi kupić to, co im zaoferujesz!
Reklama na IG w pigułce
Czym są i jak działają reklamy na Instagramie?

Dzięki Instagram Ads możesz dostosować opcje targetowania i dotrzeć do grupy docelowej zdefiniowanej na podstawie zainteresowań, zachowań zakupowych, a nawet lokalizacji. Nie ma znaczenia, czy prowadzisz lokalną firmę, czy ogólnopolskie przedsiębiorstwo – serwis oferuje narzędzia, które pomogą Ci dotrzeć do właściwych osób w odpowiednim czasie.
Kiedy już zdecydujesz, do kogo chcesz skierować swoją ofertę, pomożemy Ci stworzyć reklamę, która zaangażuje odbiorcę i pomoże zbudować wizerunek nowoczesnej i silnej marki. Czy wiedziałeś, że Instagram Ads oferuje różnorodne formaty dostosowane do różnych grup odbiorców? Stories Ads, Feed Ads, IGTV Ads, Carousel Ads czy Collection Ads – możliwości jest naprawdę dużo i tylko od Ciebie zależy, jaką formę przekazu wybierzesz.

Jak reklama na Instagramie może zmienić oblicze Twojej firmy?
Instagram Ads jest czymś więcej niż systemem reklamowym. To wszechstronne narzędzie wsparcia, dzięki któremu zyskujesz możliwość dotarcia do nowych klientów, budowania długoterminowej relacji z obserwatorami oraz dzielenia się ekspercką wiedzą. Nie czekaj dłużej! Dołącz do tysięcy polskich firm, które odnoszą sukces dzięki działaniom marketingowym realizowanym na mediach społecznościowych. Zwiększ rozpoznawalność swojej marki, wygeneruj ruch na stronie internetowej i wzmocnij wizerunek eksperta.
Formy reklamy na Instagramie
Wybierz idealny format reklamy – działaj kreatywnie!


Film
Video Ads to bardzo popularny format na mediach społecznościowych o wysokim potencjale wirusowym. Najbardziej angażujące materiały są udostępniane nie tylko na Instagramie, ale też serwisie YouTube oraz aplikacji Tik Tok. Reklamy w formie filmów trwają do 60 sekund (w przypadku standardowych postów) lub dłużej (w IGTV i Reels). W zależności od wyznaczonych celów biznesowych możesz je wykorzystać do zaprezentowania produktów, usług, przedstawienia historii marki czy podzielenia się ekspercką wiedzą.

Obraz
Reklamy w formie zdjęć, czyli statyczne obrazy wyświetlane na relacjach lub w formie postów, to podstawowy sposób promocji marki. Nowoczesne formaty nie ograniczają się jednak do prostej grafiki – możemy wzbogacić je o przyciski CTA (wzywające do działania) lub tekst ofertowy. Proste i szybkie w przygotowaniu są budżetowym sposobem promocji działalności… ale nie tylko! Umiejętnie zaprojektowane mogą stać się swoistym wyróżnikiem marki i estetycznym elementem profilu firmy.

Karuzela
Carousel Ads, czyli popularne reklamy karuzelowe, dają możliwość umieszczenia do 10 zdjęć lub filmów w jednym poście. Aby przejść do kolejnego slajdu, wystarczy przesunąć palcem w lewo. Dlaczego ten format jest tak popularny wśród internautów? Chodzi przede wszystkim o interaktywność, która zachęca do podjęcia działania. Umiejętny dobór produktów lub usług sprawi, że odbiorcy z własnej woli przejdą do kolejnych zdjęć, a nawet wciągną się w historię marki.

Rolki
Reelsy to krótkie filmy w formacie pionowym udostępniane w feedzie oraz zakładce Explore. Podobnie jak materiały publikowane na Tik Toku mają duży potencjał wirusowy i mogą rozprzestrzeniać się także na inne platformy. Biorąc pod uwagę innowacyjny charakter tego formatu, jest on szczególnie dedykowany firmom kierującym ofertę do młodszej części internautów (ale nie tylko!).

Instagram Stories
Relacje to pełnoekranowe materiały, które znikają po 24 godzinach. Aby zapoznać się z treściami, użytkownicy muszą kliknąć w ikonkę profilu – tęczowa obwódka wokół zdjęcia oznacza, że wstawiono materiały, np. w formie zdjęć, filmów, animacji itp. To jednak nie koniec możliwości. Na IG stories można zamieszczać także ankiety, naklejki czy quizy, które zachęcają do interakcji i mogą przy okazji posłużyć do badania zachowań użytkowników.

Sklep na Instagramie
Instagram Shopping umożliwia stworzenie wirtualnego sklepu bezpośrednio na platformie. Produkty mogą być oznaczane w postach, Stories i Reels, co pozwala dokonywać zakupów bez opuszczania aplikacji. To świetne rozwiązanie dla butików z ubraniami czy rękodzielników, którzy traktują Instagram jako platformę sprzedażową i prowadzą livestreamy, na których prezentują swoją ofertę.
Kampanie reklamowe w Instagram Ads – wykorzystaj potencjał social mediów!
Potencjał sprzedażowy Instagrama jest niezaprzeczalny. To platforma, która przyciąga użytkowników w różnych grupach wiekowych i o zróżnicowanych preferencjach. Niezależnie czy kierujesz swoją ofertę do młodszych internautów, czy dojrzałych odbiorców, możesz mieć pewność, że potencjalni klienci już na Ciebie czekają!
Obawiasz się, że działania marketingowe nie przyniosą oczekiwanego zwrotu z inwestycji? Nie będziemy zapewniać, że osiągniesz dobre wyniki sprzedażowe – sam się o tym przekonasz! Zobacz, dlaczego już dziś powinieneś dołączyć do społeczności Instagrama!

Ogromny zasięg i różnorodny profil użytkowników
Instagram ma ponad miliard aktywnych użytkowników miesięcznie! Platforma przyciąga internautów o różnym statusie społecznym i odmiennych potrzebach, dlatego z łatwością znajdziesz odbiorców swoich produktów i przekonasz ich o wartości swojej oferty.
Zaawansowane możliwości targetowania
Zanim rozpoczniemy kampanię, określimy Twoją grupę docelową. Stworzymy model buyer persona i ustalimy cechy, które powinien posiadać Twój klient. Dzięki możliwości tworzenia niestandardowych grup odbiorców na podstawie danych z Facebooka i Instagrama, dotrzemy do dużej grupy potencjalnych klientów.
Wysoki poziom zaangażowania użytkowników
Interaktywne formaty, takie jak Stories, Reels i Karuzele, zwiększają szanse na przyciągnięcie uwagi i interakcję z użytkownikami. Naklejki z pytaniami, ankiety czy quizy, zwiększają zainteresowanie odbiorców, dzięki czemu mogą poczuć się częścią wirtualnej społeczności.
Innowacyjne formaty reklam
Instagram oferuje wiele różnych formatów reklam, takich jak zdjęcia, filmy, karuzele, Stories czy IGTV. Dzięki temu możemy łatwiej wybrać format, który jest w pełni dopasowany do celów kampanii oraz preferencji danej grupy docelowej.
Optymalizacja kampanii reklamowych
Instagram Ads oferuje zaawansowane narzędzia analityczne, które umożliwiają śledzenie wyników kampanii w czasie rzeczywistym. Dzięki automatycznie generowanym raportom możesz samodzielnie ocenić efektywność kampanii reklamowej i podjąć świadomą decyzję o przeznaczeniu większego budżetu na cele marketingowe.

Zarządzanie reklamami na Instagramie
Poznaj potencjał marketingowy reklam na IG – zaufaj specjalistom!
- Planowanie kampanii – wyznaczymy cele kampanii, a następnie zidentyfikujemy grupę docelową odbiorców, aby przekaz reklamowy był kierowany wyłącznie do osób potencjalnie zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami.
- Tworzenie kampanii – wybierzemy preferowany format reklamy (film, obraz, karuzela, rolki, stories), a następnie stworzymy atrakcyjne i angażujące treści, które przyciągną uwagę odbiorców.
- Uruchamianie kampanii – skonfigurujemy kampanię w Menedżerze Reklam, a następnie przekażemy Ci ją do sprawdzenia i zatwierdzenia, aby mieć pewność, że proponowane działania są zgodne z Twoją wizją.
- Raportowanie i analiza – wygenerujemy raporty podsumowujące wyniki kampanii, przeprowadzimy analizę skuteczności poszczególnych elementów i formatów reklam, a także zarekomendujemy model przyszłych działań marketingowych.
Ile kosztuje prowadzenie kampanii na Instagramie?
Jaki jest koszt reklamy na IG?

Koszt prowadzenia kampanii na Instagramie zależy od wielu czynników, takich jak konkurencyjność branży, formaty reklam czy budżet przeznaczony na działania reklamowe. Obawiasz się, że nie dysponujesz odpowiednimi środkami do rozpoczęcia kampanii? Udowodnimy Ci, że się mylisz! Nawet przy niewielkim budżecie możesz osiągnąć bardzo wysoki zwrot z inwestycji!
Poniżej wykaz działań prowadzonych w kampaniach na Instagramie oraz wykaz usług dodatkowych.
Zapewniamy:
- Projekt i budowę kampanii Facebook Ads
- Dedykowanego specjalisty Facebook Ads
- Pełne raportowanie (Looker Studio)
- Pomoc przy instalacji kodów śledzenia
- Pomoc przy założeniu katalogu, pixela itd
Usługi dodatkowo płatne:
- Projekty banerów, grafiki
- Analiza konkurencji
- Wdrożenia lub inne prace programistyczne
- Rozszerzona re/konfiguracja GTM/GA
- Audyt konta reklamowego

Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami

Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.
