Prowadzenie projektu SEO
Prowadzenie projektów SEO
przez profesjonalistów
W Twojej firmie mogą pracować specjaliści SEO, copywriterzy i programiści, którzy świetnie wykonują swoją pracę.
Może w niej jednak brakować osoby, która zna się na wszystkich tych branżach i jest w stanie dopilnować, by każdy z tych etapów został zrealizowany efektywnie. Częstym problemem jest między innymi fakt, że specjaliści SEO nie są w stanie wytłumaczyć programistom technicznie swoich potrzeb zmian na stronie, co sprawia, że nie są one zrealizowane prawidłowo. To oznacza, że nie są tak skuteczne, jak mogłyby być, gdyby rozmawiała z nimi osoba z wiedzą programistyczną. Problem może pojawić się również w przypadku, gdy programiści chcą wprowadzić ważne zmiany na stronie i SEOwiec nie jest im w stanie udzielić odpowiedzi na pytanie, czy będą one miały negatywny wpływ na pozycje.
W naszej firmie pracują jednak osoby, który są w stanie pogodzić te wszystkie działy i trzymać pieczę nad tym, by strona generowała jak najwięcej ruchu i była jednocześnie coraz bardziej użyteczna dla użytkowników.
Jednocześnie osoba, która jest w stanie zrozumieć wszystkich pracowników pracujących nad danym projektem może zarządzać zespołem znacznie bardziej efektywniej, przydzielając poszczególnym działom realne działania i tłumacząc dokładnie ich cel. Dzięki czemu całość procesów trwa krócej, generuje mniej błędów, a końcowy efekt jest bardziej zadowalający.
Czym zajmujemy się
podczas prowadzenia
projektów SEO?
Bardzo często przy prowadzeniu projektów SEO skupiamy się na kilku podstawowych sektorach działania. Jednym z nich jest oczywiście praca copywritera. Takiemu pracownikowi dostarczamy nie tylko tematy artykułów, ale również wskazówki na temat ich napisania i dostosowania pod wytyczne Google. Copywriter dowiaduje się od nas, jak często i w których miejscach powinno się pojawić słowo kluczowe, jak zoptymalizować meta dane w artykule i jak nazwać obrazki. Instruujemy również, jak powinny zostać poprawione starsze artykuły, by mogły w szybkim czasie znaleźć się na wyższych pozycjach.
Nadzorujemy także pracę działu IT w przypadku zmian wdrażanych na stronie, migracji serwerów, a także instruujemy, w jaki sposób strona może zostać przyspieszona i lepiej dopasowana do pracy na urządzeniach mobilnych.
Zajmujemy się również oczywiście analizą linkowania wewnętrznego w celu poprawienia nawigacji po serwisie z perspektywy klienta, ale i bota Google. Analizujemy i realizujemy ponadto strategię linkbuildingu. Sugerujemy, a także czuwamy nad technicznymi zmianami w serwisie pod kątem SEO.
Jakie są korzyści z zamówienia usługi?
Nasi specjaliści z całą pewnością będą mogli Ci pomóc
Zyskujesz przede wszystkim spokój i świadomość, że nad realizacją wszystkich projektów SEO będzie czuwał profesjonalista, który działa w branży od wielu lat i zna najczęściej pojawiające się błędy, które zdarzają się przy wdrażaniu zmian optymalizacyjnych na stronie. Nie będziesz więc musiał się martwić, że Twoi klienci nie będą zadowoleni z realizacji usługi.
Dzięki kontaktowaniu się ze wszystkim działami, które mają wpływ na widoczność Twojej strony w internecie i koordynowaniu ich działań całość procesu będzie przebiegać sprawniej, a Twoi pracownicy będą mogli zająć się w pozostałym czasie innymi projektami. Jednocześnie podniesienie ich kompetencji sprawi, że Twoi klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni z uzyskanych efektów, a Twoje zyski wzrosną.
Jeśli więc prowadzisz agencję reklamową lub dział marketingu w swojej firmie i chciałbyś zoptymalizować pracę nad pozycjonowaniem swojej strony bez zatrudniania nowych osób, to zapraszamy do kontaktu.
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.