Content Marketing
Content Marketing
Więcej niż tworzenie treści

Opowiadanie i słuchanie historii to jeden z elementów wspólnych dla niemal każdego człowieka. To właśnie w ten sposób budowane są emocje i przywiązanie. Jeśli jesteś w stanie przekonać klienta do swojej opowieści, to możesz być pewien, że chętniej kupi ten sam produkt od Ciebie zamiast od konkurencji. Jak jednak content marketing wygląda w praktyce? Czy są to konkretne działania, które wiążą się z miarodajnym rezultatem? Jak najbardziej!
Jak działa content marketing?
To właśnie dzięki precyzyjnemu dopasowaniu treści możliwe jest lepsze zrozumienie potrzeb klientów, a tym samym dopasowanie całej strategii content marketingowej i sposobu komunikacji do niej. W ten sposób budowane jest zaufanie i przywiązanie do marki. Jeśli jesteś w stanie wywołać u odbiorcy emocje, to połowa sukcesu już za nami.
Działania content marketingowe nie ograniczają się tylko do artykułów. Treści mogą przyjmować różną formę, ważne, żeby w skuteczny sposób budowały relację między klientami i marką. Możemy więc mówić o tworzeniu filmów, webinarów udostępnianych w mediach społecznościowych, wszelkiego rodzaju prezentacji, wykresów, a także grafik.
W większości przypadków termin content marketing czy marketing treści stosuje się przede wszystkim do działań internetowych, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by stworzone teksty stały się częścią ulotek czy artykułów w lokalnej prasie. Kanał dystrybucji treści powinien być dopasowany do marki i grupy docelowej, do której ma trafić.

Dystrybucja treści w content marketingu
W przypadku działań content marketingowych należy pamiętać o tym, że samo stworzenie interesującej, skrojonej na miarę klienta treści to tylko połowa sukcesu. Niezwykle ważna jest również jej prawidłowa dystrybucja w różnych kanałach.
Należy pamiętać również o tym, że strategia content marketingowa powinna uwzględniać również specyfikę samego medium. Innego typu treści pojawią się na blogu branżowym, inne na Instagramie, a jeszcze inne w mailingu, do którego klient zapisał się dobrowolnie.
Już na etapie tworzenia treści należy uwzględnić to, w jaki sposób będą dystrybuowane. W naszej strategii właśnie tak robimy, dzięki czemu nasz content marketing pomaga Ci sprzedawać i tworzy dla Ciebie grupę stałych klientów.
Dlaczego content marketing jest skuteczny?
Content marketing jest skuteczny, ponieważ nie jest nachalną sprzedażą. Twój klient otrzymuje wiele przydatnych porad, interesujących treści, których szukał w Internecie. Dzięki naszym tekstom otrzymuje wiedzę, rozrywkę, ale przede wszystkim rzetelne rozwiązanie swojego problemu lub zaspokojenie potrzeb, na których końcu stoi zakup Twoich produktów lub usług.

Jaki content marketing możemy Ci zaoferować?
Wszystkie zlecenia copywriterskie

Nasi copywriterzy chętnie napiszą dla Ciebie profesjonalne artykuły sponsorowane, które będą służyły do publikacji w popularnych serwisach opiniotwórczych. Stworzą również opisy produktów, teksty eksperckie czy poradnikowe, które zostaną opublikowane na Twojej stronie w celu przyciągnięcia potencjalnych klientów i zbudowania wizerunku. Napiszemy dla Ciebie wciągające treści, które doprowadzą do sprzedaży. Możemy także zająć się kompleksowo prowadzeniem Twojego bloga.
Możemy zająć się również publikacją treści w internecie. W Twoim imieniu nawiążemy kontakt z serwisami branżowymi, lokalnymi i krajowym, a także zajmiemy się całym procesem publikacji od początku do końca. Zadbamy o to, by Twoja marka była w nich dobrze zaprezentowana i aby jak najwięcej czytelników odwiedziło Twoją stronę.
Chętnie zajmiemy się wszystkimi zlecaniami copywriterskimi, tworząc dla Ciebie treści na stronę internetową lub do ulotek czy katalogów. Nasz zespół z całą pewnością będzie w stanie opowiedzieć we właściwy sposób klientom o Twoich produktach. Nie czekaj, napisz lub zadzwoń do nas, by dowiedzieć się więcej. Zamów usługi copywriterskie na naszej stronie i przekonaj się o skuteczności naszych działań!

Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami

Napisz do nas. Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać, bo to nic nie kosztuje.
